Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CAMPUL TINERETULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 338444
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Local Baia Mare Serviciul Public Ambient Urban
Numar invitatie: 338444/30.10.2012
Denumire contract: REABILITARE CAMPUL TINERETULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local Baia Mare Serviciul Public Ambient UrbanCod fiscal: R13962147, Adresa: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Telefon: 0262225773, Fax: 0262226407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon: +40 262225773, fax: +40 262226407, persoana de contact: Krisch Iacob
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania, la sediul autoritatii contractante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CAMPUL TINERETULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul lucrarii este: - amenajare peisagistica pentru a pune in valoare obiectivele existente si care sa aduca identitate Campului Tineretului- reorganizarea sistemului de alei cu folosirea la maxim a traseelor existente- reorganizarea circulatiei auto si pietonale in zona Stadionului- completare sistemului actual de iluminat coerent cu unul cu rol decorativ dar si cu asigurarea parametrilor de siguranta- un concept nou de mobilare urbana
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 318, 624.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 86372, 5 RON. Pentru ofertantii IMM care invoca dreptul de reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004, se solicita depunerea declaratiei pe proprie raspundere, in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la deschiderea ofertelor; sau unei sume in numerar. Codul IBAN autoritate contractanta: RO16 TREZ 4365 006X XX01 1926, Trezoreria Baia Mare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 19320, 01 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. f) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. . Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Pentru IMM cuantumul garantiei de buna executie este de 2, 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin.(3) din HG 925/2006 modificat prin art. I din HG 1045/2011 in vigoare de la 27 octombrie 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaCerinta obligatorie : completarea Anexei nr.10A .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: completarea Anexei nr.10.BCertificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul consolidat general, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora).Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit.a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventualii terti sustinatori.d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.e. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010. (Anexa nr. 65)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea Anexei nr.65 din Sectiunea FormularePrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( evitare conflict de interese) (Anexa nr. 66)- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Ghete Eleonora ? director general, Cozma Anisoara ? director general adjunct, Olteanu Tudor ? director adjunct.Consilieri locali: Belbe Marcel Iuliu, Bondici Marius Serban, Bota Calin, Buta Viorel, Cosma Radu, Gradinaru Gheorghe, Lazar Vasile, Manoliu Dacian, Mehes Adalbert, Micle Radu, Onet Vlad, Pop Marian Ovidiu, Pop Mariana, Pop Stefan, Parvu Ludovica, Selejan Dinuca, Sfarcus Vasile Doru, Stef Radu, Stefan Ovidiu, Vida Noemi, Virag Arpad.5. Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa nr. 67)Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Toate documentele solicitate pot fi in formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e)- h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPrecizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta este ca media cifrei de afaceriglobala pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim8600000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. In acest sens, se va prezenta lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Din lista lucrarilor prezentate trebuie sa reiasa ca exista cel mult doua contracte (similare cu cele ce fac obiectul contractului), a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat valoarea estimata a lucrarilor pentru care se face oferta, respectiv 4318624, 79 lei.La fiecare lucrare prezentata in lista, se va anexa obligatoriu: ? Contractul aferent .? Recomandare sau document constatator din partea beneficiarului, cu privire la modul de desfasurare a contractului.? Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectii, semnat de membrii comisiei., UtilajeOfertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii tehnice ca fiind utilizata pentru realizarea lucrarilor. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . Pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament., PersonalOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal disponibil cel putin: Un sef de santier ? inginer/subinginer in specialitatea constructii civile - absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv;Un responsabil tehnic cu executia (RTE) - inginer/subinginer in specialitatea constructii civile - absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv;Un responsabil cu protectia muncii - inginer/subinginer responsabil SSM (securitate si sanatate in munca);Un inginer/subinginer specialist in instalatii sanitare;Un inginer/subinginer specialist in instalatii electrice atestat ANREUn inginer specializat in amenajari zone verzi (horticol, peisagist).Pentru fiecare specialist se va anexa CV-ul si o declaratie de disponibilitate. Nu se permite ca aceeasi persoana sa ocupe doua sau mai multe posturi simultan.Se vor prezenta informatii referitoare la personal: persoanele responsabile cu executia lucrarilor, respectiv personalul muncitor de specialitate. Standarde de asigurare a calitatii Certificarea sistemului calitatii va fi dovedita prin implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediuluiCertificarea sistemului de management de mediu, va fi dovedita prin implementarea si certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului, valabi la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer