Achizitie publica - Reabilitare cantina Corp D - Universitatea Eftimie Murgu din Resita
Detaliu pentru invitatia numarul 339271
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339271/13.11.2012
Denumire contract: Reabilitare cantina Corp D -Universitatea Eftimie Murgu din Resita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA EFTIMIE MURGUCod fiscal: 3061983, Adresa: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Telefon: 0255-215135, Fax: 0255-215135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Romania, cod postal: 320085, telefon: +40 255215135, fax: +40 255215135, persoana de contact: ANGELA ANGHELOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Eftimie Murgu din Resita, Corp A, etaj 3, Directia Generala Administrativ - Financiara, Piata Traian Vuia nr. 1-4, 320085, Resita, Caras - Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare cantina Corp D -Universitatea Eftimie Murgu din Resita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare cantina Corp D -Universitatea Eftimie Murgu din ResitaLucrarile ce urmeaza a fi executate vor fi conform documentatiei tehnice pusa la dispozitie.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de particip. este de 7640 lei/3820 lei - IMM, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Modul de constituire a garant. de particip: conf. art. 86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare, prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.- ordin de plata in contul RO44TREZ181504601X000246, deschis la Trez. Resita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta pentru o garantie de particip. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul aplicarii art. 2781 lit. a) din OUG 34/2006, va fi retinuta suma de 3820 lei (1% din val. est. a contr.)
Garantie de buna executie
Cuantumul garant. de buna executie este de 10% (5%IMM) din val. contr., fara TVA. Gara.de buna exec. se constituie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare.Gar. de buna exec. va fi valabila pe toata perioada derularii contract. iar restituirea acesteia se face conf. preved. art 92 din HG 925/2006.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC la Trez. Statului.Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val. contract.Gar. de buna exec. se va constitui in max 7 zile de la semnarea contractului si devine anexa acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl. privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006 ? complet. formular nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in preederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 2.Documentele solicitate pentru neuncadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completare formular nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? completare formular nr. 4.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Prof. univ. dr. ing. Doina Frunzaverde - Rector; Prof. univ. dr . Marian Mihaila ? Presedinte al Senatului, Ing. Teodor Gavris-Director General Administrativ ? Financiar; Ec. Dorina Dugan - Contabil sef; Gabriel Dragos ? Consilier juridic; Ing. Angela Angheloiu ? Sef Serviciu Achizitii Publice.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 5.6. Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.7. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala) emis de administratia Finantelor Publice, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.8. Cazierjudiciar al operatorului economic.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.- Autorizatie I.S.C.I.R. privind montarea si repararea conductelor metalice pentru abur si apa fierbinte.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul financiar al anului precedent: Prezentare copie bilant contabil la 31.12.2011 inregistrat la DGFP, Decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 760.000 lei, fara TVA., Daca un grup de op ec. depune oferta comuna, atunci sit. ec. si fin. se demonstr. prin luarea in consid. a resurs. membr. grupului.In cazul in care of. este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadr in mod individual in categ. IMM acestia pot beneficia de red.50% a cerintei priv. nivelul cifr. de afaceri., In cazul in care of. isi demonstr.capac.ec.si financ. invocand sust. acordata in conf. cu preved.art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta pers., atunci aceasta are oblig.de a dovedi sust.de care beneficiaza, de regula, prin prezet. unui Angajament ferm al pers. responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. of. resursele ec si fin invocate. Pers care asigura sust ec si fin nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea proced de atrib, conf preved art 180, 181, lit a), c1) si d) si 69indice 1 din OUG 34/2006., Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fisei de experienta similara pentru contracte de executie lucrari, recomandari din partea beneficiarului. Prezentarea a minim 1 contract sau maxim 3 contracte similare executate in ultimii 5 ani, duse la bun sfarsit, a caror valoare separata sa fie cel putin egala cu suma de 382.000 lei, fara TVA., Decl privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3ani.Cerinte minime: -sef santier cu studii de inginerie-constructii;Doc justif: CV, decl de disponib, diploma de studii in copie cu ment. conf cu orig;
-resp.tehnic cu executia (RTE)-atestat in domeniul contractului;Doc justif: CV, decl de disponibilit, atestat emis de MDRT si legitimatie valabila la data depunerii of.- responsabili in domeniul instalatiilorDoc justif: CV, decl de disponibil, autorizatii emise de ANRE, ISCIR si legitimatii valabile la data depunerii of;
-resp cu calitatea CQ;Doc justif: CV, decl de disponibil, decizie de numire in functia solicitata, emisa de catre conducat unitatii, prezent in copie cu ment. conf cu originalul;
- resp in domeniul securitatii si santatii in munca pe perioada de exec a contr;Doc justif: CV, decl de disponibil, decizie de numire in functia solicitata, emisa deconducat unitatii, in copie cu mentiunea conf. cu originalul, Declaratie privind personalul muncitor ? prin care sa faca dovada ca detine suficient personal calificatpentru executia lucrarii aferente prezentei achizitii in termenul de executie oferit, care sa cuprinda un tabel cu nume/prenume, specializare, experienta necesara precum si atributiile pe care le are. Personalul calificat va cuprinde: sudori autorizati ISCIR in domeniul imbinarilor sudate a tevilor din otel, sudori autorizati ISCIR in domeniul imbinarilor sudate a tevilor din polietilena., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate (proprietate, chirie, precontract, inchiriere, angajament)., Informatii privind subcontractantii siasociatii.Contractantul va specifica: numele societatii subcontractante (daca este cazul), partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul). Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.In cazul asocierii: Acord de asociere in vederea participarii la procedura de achizitie.Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei. Cerintele privind Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - CertificatISO 9001:2008 sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor este obligatorie pentru toti asociatii., Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificat ISO14001:2005 sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii).In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor este obligatorie pentru toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara; Algoritmul de calcul este urmatorul: a) pentru cel mai mic pret ofertat care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functionalal ofertei, se acorda punctajul maxim factorului de evaluare respectiv; b)pentru alt pret decat cel stabilit la litera a), se acorda punctajul astfel: Pn=(pret minim/pret n)xpunctajul maxim alocat. Preturile ofertate, exclusiv TVA, sunt exprimate in lei.
Durata de executie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de executie se acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim factorului de evaluare respectiv; b) pentru alta durata de executie decat cea prevazuta la lit. a), se acorda punctajul astfel: Dn = (durata minima/durat n)xpunctaj maxim alocat. Durata de executie se exprima in zile. Durata de executie maxima acceptataeste de 45 zile, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforme. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 zile.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 10:58