Achizitie publica - REABILITARE CAPTARE APA , INLOCUIRE CONDUCTA ADUCTIUNE SI EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA
Detaliu pentru invitatia numarul 338468
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338468/30.10.2012
Denumire contract: REABILITARE CAPTARE APA , INLOCUIRE CONDUCTA ADUCTIUNE SI EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASCIOARELE (CONSILIUL LOCAL CASCIOARELE)Cod fiscal: 3796802, Adresa: com. Cascioarele, Cascioarele, Telefon: 0242/525046, Fax: 0242/525046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Cascioarele, Cascioarele, Romania, cod postal: 917020, telefon: +40 242/525046, fax: +40 242/525046, persoana de contact: NICOLAE STRASESCHI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria cascioarele, com. Cascioarele
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CAPTARE APA , INLOCUIRE CONDUCTA ADUCTIUNE SI EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE CAPTARE APA , INLOCUIRE CONDUCTA ADUCTIUNE SI EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA aproximativ 2, 5 km retea., o statie captare si 2 rezervoare 2x100 mc.
II.1.6) CPV: 85312500-4 - Servicii de reabilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 709, 473 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 14.000lei; Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Valabilitate oferta: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria municipiului Oltenita: RO62TREZ2025006XXX000580, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul 15 sectiunea III, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUGnr. 34/2006. Mod de dovedire: Se va completa Formular 12A.Cazier judiciar: Cerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mod de dovedire: Formularul nr. 12J.Cazier fiscal: Cazier fiscal al companiei valabil la data depuneriiofertelor.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Formularul nr.12B ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Certificat de participare cu oferta independentaconform Ordinului presedinteluianrmap nr. 314/2010 -Formularul nr.12;Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 12K.Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nicolae STRASESCHI ? Functia de primar, Viceprimar: Gheorghe CUCUTA, Secretar: Dragomir Alexandra, Contabil : Gurau Elena, Consilieri: Bordei Ion, Bordei Marin, Bordei Victor, Clatesteanu Marin, Ghezea Mitrus, Ghezea Victor, Nenciu Marius, Nastase Ion, Simion Marin, Tutu Gheorghe Persoane juridice/fizice romane.Cerinta obligatorie: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitieOfertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia econ-financ.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 1.400.000, 00 lei.Se va completa Formularul nr.2.Bilantul contab aferent exercit financ. 2009, 2010si2011, vizate si inreg de org.competente.Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.In situatia in care operatorul economic nu si-a inreg.bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta balanta de verificare intocmita pentru 31.12.2011 sau altedocumente echivalente.Ofertantul trebuie sa depuna rapoartele auditorilor financiari si/sau contabililor autorizati sau cenzori, la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 din care sa rezulte conform. sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand cifra de afaceri din activitatea de proiectare si constructii montaj.Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificatain limba romana, documente relevant, autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceriva fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilitde BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta. Cursul mediu anual din 2009 pentru Euro: 4, 2373 RON Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON Cursul mediu anual din 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani lucrari : Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 2, 5 km de retele de apa, Se vor prezenta copii de pe partirelevante ale contractului, recomandari din partea unor beneficiari pentru lucrari similare care au fost solicitate ca cerinte minime, din care sa reiasa ca lucrarile au corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei.Cursul mediu anual din 2007 pentru Euro: 3, 3373 RON ; 2008 pentru Euro: 3, 6827 RON.Cursul mediu anual din 2009 pentru Euro: 4, 2373 RON Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON; Cursul mediu anual din 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON; Dovedirea experientei similare se va raporta (se va calcula) de la data limita de depunere a ofertelor., Echipamentele necesar pentru executarea contractului.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 12H (decl. priv. utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari).Dovada detinerii in proprietate/inchiriere si alte forme de punere la dispozitie : Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare insotite de rapoartele de inspectie. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului., Personalultehnic de specialitateCerinta obligatorie: Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta : CV semnat si stampilat in original;, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantutului propusa pentru executia contractului. Extras revisal si contractele de munca ori prezentarea altor documente de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de angajare in cadul acestui proiectului., Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Cerinta obligatorie: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12I, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acettia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, indiferent de valoarea si partea implicata in proiect)., Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu art. Formular nr. 7Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Informatii privind standardele de management al calitatii.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 9001:2000, sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare., Informatii privind standardele de management al management de mediu.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 14001, sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 15:15