Achizitie publica - Reabilitare Centru de Recuperare si Reabilitare Persoane Adulte cu Handicap nr2 (Unirea)
Detaliu pentru invitatia numarul 327334
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327334/21.05.2012
Denumire contract: Reabilitare Centru de Recuperare si Reabilitare Persoane Adulte cu Handicap nr2 (Unirea)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236311086/+40 236311087, fax: +4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Galati, Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Centru de Recuperare si Reabilitare Persoane Adulte cu Handicap nr2 (Unirea)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 271, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 25.400lei, iar in cazulofertantilor care se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare este de: 12.700 lei.Conform art. 278^1 lit. b, din O.U.G. nr.34/2006 modificata, in cazul in careoperatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare prezentata mai sus suma de: 5.052lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind stimularea infiintatii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiind de reducereaprevazuta de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004.In aceasta situatie ofertantul trebuie sa completeze si sa atasezela oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM ( declaratia va fi intocmitain conformitate cu Anexa nr. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, conformart. 86(1) din HG 925/2006.- O.P.in contul RO 38 TREZ 3065006XXX004555
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA astfel: Restituirea garantiei de buna executie: - 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, in baza unei solicitari scrise din partea executantului; - 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptiefinala, in baza unei solicitari scrise din partea executantului.NOTA: pentru IMM-uri, garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GBEva fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 138B, Galati, Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute deart. 90din H.G. 925/2006 si art.I, alin (3) din Hot. 1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 3 -ORIGINAL din sectiunea FormulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Nota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-FORMULAR 4-ORIGINAL din sectiunea FormulareNota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006.Nota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiFORMULAR 7 din sectiunea Formulare? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile completarile ulterioare). Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator. Nota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Pentru completarea declaratiei: -persoanele care detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MANON EMILIA CRISTOLOVEANU Dir. Gen., CATALIN VADANA Dir.Gen. Adj. Ec., LEONTINA RAGEA Sef Birou A.UC., BOGDAN SIMONA Consilier, LENUTA GHERMANEANU Consilier, ELENA MITROFAN Consilier Juridic, CRISTIAN GAVRILA Sef Birou PatrimoniuFORMULAR6 din sectiunea Formulare? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.Nota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.FORMULAR 5 din sectiunea Formulare? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind Calitatea de participant la proceduraNota ? incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In scopul obtinerii informatiilor necesare elaborarii ofertelor, ofertantii vor vizita amplasamentul lucrarii prin grija proprie, asumandu-si riscurile de rigoare - Dovada privind vizitarea amplasamentului.Pentru vizitarea amplasamentului relatii la nr. de telefon: 0236/311086, int.116, persoane de contact-Ragea Leontina- Bogdan Simona a)Persoanele juridice romane vor depune: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.b) Persoanele juridice straine vor depune: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1:1)Informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceridin ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), exprimata in lei (ron); 2)Se solicita media de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim1 271 925.00 lei fara TVA.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus mediei cifrei de afaceri globale prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiatirespectiv 2011, 2010, 2009.Se solicita Formularul nr. 8 Fisa de informatiigenerale. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursulmediu annual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei., Cerinta nr. 2 Bonitate/acces la resurseOfertantul va face dovada ca vaavea acces la sau are disponobile resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci, declaratie bancara sau orice dovada pentru realizarea lucrarilor de executie ?Reabilitare Centru de Recuperare si Reabilitare Persoane Adulte cu Handicap nr2 (Unirea)?.In acest sens va prezenta: extras de cont in original emis de banca, eliberat cu maxim 2 zile inainte de data depunerii ofertei;scrisoare de bonitate/linie de credit, emisa de obanca, avandvalabilitateasau duratacel putin egala cu perioada de derulare a contractului; orice document prezentat pentru certificarea indeplinirii acestei cerinte trebuie insotit de declaratie pe proprie raspundere, autentificata la notar, din care sa rezulte ca suma de 50% din valoarea ofertata va fi utilizata pentru asig derularii contr.Nota ? docum prin care banca mention ca ?documentul eliberatnu reprezintaangajament ferm? suntneconform
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Exp similara: Se solicita prez unei liste a princip lucrari simexec in ult 5 ani. Se sol of indepl si finaliz ca unic contractor, asoc sau ca subcontr, in ult 5 ani a cel putin unui contr de lucrari simcu cele de reabilit, in val de 1200000 lei fara TVA.Se solicita of prez amaxim 5(cinci) contr de lucr simil, certif de buna exec pt cele mai import lucr similare, precum si de PV de receptie la term lucrarilor.Prez listei -FORMULAR 9?aprincip lucrari simexec in ultimii 5 ani, insotita de copii lizibile, certif ?conf cu originalul?, astfel: -maxim 5(cinci) contr, a caror val insumata sa asigure val exper similare sol (1200000 lei fara TVA).-recom/doc constat priv indepl oblig contrac aferent contr de lucrari prez ca exp similara, - PV de receptie la term lucrarilor, aferent contr prez ca exp similara.Menti ca pt echiv se tine cont de cursulmediu anual lei/valuta com de BNR/BCE.Nota?in cazul dep unei of in asoc, fiecare asoc are oblig de a demonstra indepl cerintei., Cerinta nr. 2 Personal. Se solicita prezentarea unei listedin care sa reiasa personalul desemnatsi direct responsabil de indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, precum si Responsabilul tehnic cu executia.Personal specializat: 1responsabil tehnic cu executia;1 responsabil tehnic cu calitatea-domeniul instalatii;1 responsabil cu Securitatea si Sanatatea in munca (Lg. 319/2006);1 responsabil ANRE;1 cadru tehnic PSI (OG 129/2000). Prezentarea listei?FORMULAR 10- cu personalul desemnat si direct responsabil de indeplinirea contractuluice face obiectul prezentei proceduri.Of va prez pt Respons Tehnic cu execnominalizat in lista mai sus ment: - copie dupa atestat?semnata si stamp cu menti cf cu orig, -copie dupa diploma de studii semnata si stamp cu ment cf cu orig.Pt person specializ se va intocmi o lista in care vor fi nominalizati responsab sol. Aceasta lista va fi insotit decopii ale doccare dovedcalif (atestat/certif/dipl/deciz interna, Cerinta nr. 3 Informatii privind subcontractareaDeclaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora ? FORMULARUL 11.In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheirea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorulcontractant si subcontractantii nominalizatiin oferta. Contractele prezentatetrebuie sa fie in concordanta cu oferta se se vor constitui ca anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptulde a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sifinanciare initiale., Cerinta nr. 4declaratii referitoare la utilaje/echipamente/etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinte privind asociatii: 1.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunca, fara a fi obligati, ca la depunerea ofertei comune sa isi legalizezedin punct de vedere formal asocierea. 2. Legalizarea acordului de asociere in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.1.Of trebuie sa cuprin un Acord preliminar de asociere.Se va completa Form nr. 12.In acord se va stabili liderul de asociatie, activit din contract care se vor realize in comun, repartiz fizica, val si procentuala a contr pentru fiecare membru asociat. De asemenea, acordul de asociere trebuie sa mentio faptul ca toti asoc sunt obligati sa ramana in asoc pe intreaga durata a contr.2 toti asociatii vor semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, acordul de asociere incheiat in vederea executarii contr, sa fie legalizatsi prezentat Beneficiarului, inainte de semnarea contractului, Informatii privind tertii sustinatori: Capacitatea economica si financiara , respective capacitatea tehnica poate fi sustinutasi de o altapersoana indiferentde natura relatiilor juridiceexistente intreofertant sipersoana responsabila. Angajamentul ferm de sustinereal tertei personae , va trebui sa respecteconditiilespecifice prevazute la art 11^1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigurasustinerea tehnica si financiara, respective tehnica si profesionalanu trebuie sa se aflein situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180 si art. 181 lit a), c^1)si d)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se vordepune documentelesolicitate la punctual III.2.1.a) cerinta nr. 1 si cerinta nr.2. Informatii privind standardele de asig a calitatii - Prez certif ISO 9001 sau echiv. Of va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calit, pentru activit specifica obiectului contr conform ISO 9001 sau echiv, in copiesemnata si stampilata cu mentiunea cf cu orig.Nota: Doc priv standardele de asig a calit nu pot fi prez de eventuali subcontr in favoarea of.Doc privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertulsustinator in favoarea ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 11:41