Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CINEMATOGRAF DIN P-TA MAJLATH GUSZTAV KAROLY NR.2 etapele 1+2


Detaliu pentru invitatia numarul 335030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 335030/07.09.2012
Denumire contract: REABILITARE CINEMATOGRAF DIN P-TA MAJLATH GUSZTAV KAROLY NR.2 etapele 1+2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Simon Laszlo;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CINEMATOGRAF DIN P-TA MAJLATH GUSZTAV KAROLY NR.2 etapele 1+2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei: Obiectul contractului il constituie elaborarea proiectului fazele de proiectare PT+DTAC+DE asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executia lucrari aferente obiectivului de investitie REABILITARE CINEMATOGRAF DIN P-TA MAJLATH GUSZTAV KAROLY NR.2 etapele 1+2-Proiectarea cuprinde elaborarea proiectului tehnic (PT), a documentatiei pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (DTAC), a detaliilor de executie (DE), -obtinerea tuturor avizelor a caror emitere presupune existenta proiectelor susmentionate (aviz de prevenirea si stingerea incendiilor, aviz de la Inspectoratul de Stat in Constructii, aviz de la Ministerul Culturii-Directia ptr. Cultura jud. Harghita);
-verificare proiectelor, sustinerea proiectului in fata verificatorului de proiecte-toate specialitatile;
-Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor;Proiectul va fi bazat pe datele existente anexate: Piese scrise si Piese desenate din Studiul de fezabilitate, Expertiza tehnica, Audit energetic, Studiul geotehnic, Certificatul de Urbanism si avizele obtinute in faza Studiului de fezabilitate.-Executia lucrarii cuprinde repararatia, consolidarea si reamenajarea cladirii existente, extinderea cu un corp nou, supraetajarea corpului centralei termice;Contractantul va fi responsabil pe deplin pentru proiectare si executie.Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Valoarea estimata maxima reprezinta valoarea estimata minima (5.430.000 lei) la care se adauga valoarea suplimentarilor (350.000 lei), rezultand suma de 5.780.000 lei.
II.1.6) CPV: 45212150-2 - Lucrari de constructii de cinematografe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 780, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 80 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalContul IBAN al PrimarieiMunicipiului Miercurea Ciuc, deschis la Trezoreria Municipiului Miercurea Ciuc este: RO44 TREZ 3515 006X XX00 2142.I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ei vor prezenta o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate. de asigurare care devine anexa la contract- prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Contractantul va instiinta beneficiarul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Formular 14 daca e cazul
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii1. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-Formular 12. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006-Formular 23. prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat valabil pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. -prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local valabil pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-Formular 216. - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 16Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota.-In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus-In cazul tertilor sustinator se va depune: Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-Formular 1Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 16Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) Primar - Raduly Ro;bert Kalman, Viceprimari - Szoke Domokos si Antal Attila, Consilier juridic - Eross Tünde, Consilier juridic - Salamon Lilla, Contabil - Balogh Judit, Referent de specialitate ?Simon Laszlo;, Experti: Tovissi Zsolt, Antal Attila, Orban Rozalia Consilieri locali : Chindea Traian, Bokor Marton, Füleki Zoltan-Ladislau, Fülop Arpad-Zoltan, Kirmajer Eniko, Lazar Anna, Magyari Zoltan, Mark Csucsi Ro;bert, Mathe Tünde, Orban Zsolt, Somay Peter, So;o;s Szabo; Klara, Tepelus Marius, Toke Ervin, Veress David, Vitos Attila, Xantus AttilaOperatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1. Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati identice cu cele care fac obiectul achizitiei. Astfel, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului (proiectare, respectiv executie lucrari de constructii civile, instalatii in constructii) are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantilor. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ? completare Formular 4 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: - ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, va prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania- inaintea incheierii contractului de lucrari, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, va imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .2. Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice, conform art. 12 din Ordinul ANRE nr. 24/2007 si Legea nr. 13/2007;3. Autorizatie pentru executarea lucrarilor de instalatii de utilizare gaze, conform Legii gazelor nr.35/2004 cu modificarile si completarile ulterioare4. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentata in anexa acestei legi
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Persoanele juridice romane: Se vor prezenta ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate conform legislatiei in vigoare.Persoanele juridice straine: Se solicita ultimele trei bilanturi inregistrate la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana., Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani pentru activitatea de executie lucrari constructiitrebuie sa fie de minim9.000.000 lei., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, precum si declaratia neincadrarii in prevederile art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii prestate, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similare se vaprezenta cel putin un contract in valoare de cel putin 110.000, 00 lei fara TVA de servicii similare avand ca obiect proiectare sali de spectacole, sali de teatre, sali de cinema, toate fazele PT; DTAC; DE si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor.Pentru contractul/contractele de servicii propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta: - copie dupa contract sau extrase relevantedin acesta, din care sa rezulte valoarea serviciilor, principalele specialitati proiectate si durata de prestare ;
- copie dupa proces verbal de receptie la predarea proiectului toate fazele sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate pe baza proiectului., Pentru contractul/contractele de servicii propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta: - copie dupa contract sau extrase relevantedin acesta, din care sa rezulte valoarea serviciilor, principalele specialitati proiectate si durata de prestare ;
- copie dupa proces verbal de receptie la predarea proiectului toate fazele sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate pe baza proiectului.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul va prezinta cel putin un contractin valoare de cel putin 5.200.000, 00 lei de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract de achizitie publica, care a avut ca obiect lucrari de constructii, reparatii, consolidari reamenajari cladiri civile publice cu instalatiile aferente (toate specialitatile)., Pentru contractul/contractele de lucrari propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta: - copie dupa contract sau extrase relevantedin acesta, din care sa rezulte valoarea lucrarilor, principalele categorii de lucrari executate si durata de executie a acestora;
- copie dupa proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu semnatura reprezentantului Inspectoratului de Stat in constructii sau receptie finala.Pentru demonstrarea experientei similare autoritatea contractanta va permite si prezentarea cel putin un contract in valoare de cel putin 5.300.000 lei, a unui contract avand ca obiect atat proiectare cat si executie de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract de achizitie publica.De asemenea, se vor depune recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale atat pentru serviciile de proiectare similare cat si pentru executie de lucrari similare., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, nformatii referitoare la personalul tehnic de specialitate minim solicitat in cadrul contractului: - 1 Arhitect cu drept de semnatura Ordinul Arhitectilor din Romania si Specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, Institutul National al Patrimoniului, cu experienta profesionala specifica, in cadrul a cel putin un contract de proiectare de natura si complexitate similara- 1 Arhitect cu drept de semnatura Ordinul Arhitectilor din Romania, -1 Inginer proiectare structura de rezistenta-absolvent de studii superioare tehnice in constructii cu specialitatea Constructii Civile si Industriale;, -1 Ingineri instalatii electrice - absolvent de studii superioare tehnice in constructii cu specialitatea cu instalatii electrice, cu certificat de absolvire pentru proiectare sisteme de securitate, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovatiei si Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cat si licenta de proiectare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare si alertare in caz de incendiu, eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor.-1 Ingineri instalatii incalzire siventilatie- absolvent de studii superioare tehnice in constructii cu specialitatea instalatii in constructii;, -1 Ingineri instalatii apa si canalizare absolvent de studii superioare tehnice in constructii cu specialitatea instalatii in constructii, cu certificat de absolvire pentru proiectare sisteme de securitate emis de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovatiei si Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cat si licenta de proiectare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-1 Ingineri instalatii gaze absolvent de studii superioare tehnice in constructii cu specialitatea instalatii in constructii, Personalul de specialitate cheie minim solicitat, pentru indeplinirea contractului de executie lucrari: - manager lucrari/sef santier - inginer constructor, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii cu experienta in domeniul constructiilor si experienta manageriala in executia de lucrari de constructie similare;
- asistent manager constructii civile - inginer constructor absolvent cu studii superioare de lunga durata in constructii - specialitatea constructii civile si industriale, cu experienta specificain constructii civile;
- 1 inginer de instalatii in constructii absolvent de studii superioare tehnice lunga durata, cu specialitatea instalatii in constructii , pentru coordonarea executiei lucrarilor de instalatii sanitare, incalzire, apa-canal, ,1 inginer de instalatii electrice absolvent de studii superioare tehnice, cu specialitatea instalatii electrice, coordonatorul lucrarilor electrice, autorizat de ANRE pentru gradul minim corespunzator lucrarilor de instalatii electrice cuprinse in oferta- 1 inginer constructor, absolvent cu studii superioare tehnice de in constructii specialitatea constructii civile - responsabil cu calitatea CQ;
- 1 inginer absolvent cu studii superioare tehnice de in constructii cu studii de specialitate, in managementul proiectelor, cu certificat emis de Ministerul Muncii - CNFPA.- inginer/ingineri atestat/atestati de catre ministerul abilitat MDRT-Inspectoratul de Stat in constructii pentru functia de RTE-responsabil tehnic cu executia domeniile de atestare I si IX, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru realizarea contractului.Pentru personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru realizarea contractului, se vor depune urmatoarele documente: - CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca semnate de Inspectoratul Teritorial de Munca/ colaborare/ contracte prestari servicii, angajament de participare;
- copii ale diplomelor/certificatelor / atestatelor de specialitate, autorizari, decizie de numire;
- declaratie de disponibilitate, In cazul operatorului economic clasat pe primul loc i se solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare, prin inchiriere sau orice alta forma de detinere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: - automacara de mare capacitate- autobetoniere- utilaje de compactat- buldoexcavator- statie de preparat beton cu inspectia tehnica efectuata sau contract de furnizare pentru beton de la o statie de betoane cu inspectia tehnica efectuata.- autobasculanta- masina carotat-aparat nivelo-metric laser- schele metalice, platforma autoridicatoare ptr fatade- laborator autorizat pentru efectuarea analizelor de laborator grad II., Pentru utilaje se vor prezenta documente din care sa rezulte dovada detinerii in orice forma precum si a faptului ca sunt functionale. Ex. copie conform cu originalul semnat si stampilat de ofertant, dupa fisa mijlocului fix, dupa cartea de identitate a vehiculului, dupa certificatul de inregistrare, dupa atestat tehnic, dupa actul de verificare tehnica la zi.Dreptul de folosinta a utilajului, se va dovedi prin copia conform cu originalul, semnat si stampilat de ofertant, al contractului de leasing, sau a contractului de inchiriere (sau similar, intocmit in conditiile legislatiei in vigoare) valabil la data depunerii ofertei.Se va prezenta copia certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente valabila la data deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, va prezenta si copia contractului de colaborare cu un laborator autorizat pentru efectuarea analizelor valabil la data deschiderii ofertelor., nformatii privind asociereaOferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru proiectarea si executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii., Informatii privind subcontractareaOfertantii vor da o declaratie cu privire la categoriile de lucrari care vor fi subcontractate si datele de identificare ale subcontractantilor.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit Certificatul de atestare ISO 9001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii pentru activitatile solicitate, valabil la data deschiderii ofertelor., Certificat SR EN ISO 14001(Sistem de Management de Mediu) care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctaj = (pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul) X 70
Durata de elaborare a proiectuluiP2
10
Descriere: Punctaj = (durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul) x10, peste 60 zile neconforme, iar cele mai mici de 35 de zile nu vor fi puctate suplimentar
Durata de executie a lucrarilorP3
10
Descriere: Punctaj =( durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul) X 10, peste 24 luni neconforme, iar cele mai mici de 14 luni nu vor fi punctate suplimentar
Perioada de garantie a lucrariiP4
10
Descriere: P garantie (n) =(perioada de garantie a ofertei luata in calcul/ perioada de garantie cea mai mare) x 10, peste 48 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar cele mai mici de 24 luni vor fi neconforme;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer