Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CLADIRE ANEXA (FOSTA CLADIRE CANTINA) ? COLEGIUL NATIONAL ?NICOLAE IORGA"


Detaliu pentru invitatia numarul 350140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VALENII DE MUNTE(Primaria Valenii de Munte)
Numar invitatie: 350140/09.07.2013
Denumire contract: REABILITARE CLADIRE ANEXA (FOSTA CLADIRE CANTINA) ? COLEGIUL NATIONAL ?NICOLAE IORGA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VALENII DE MUNTE(Primaria Valenii de Munte)Cod fiscal: 2842870, Adresa: STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Valenii de Munte, Telefon: +40 0244280816, Fax: +40 0244280631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Valenii de Munte, Romania, cod postal: 106400, telefon: +40 0244280816, fax: +40 0244280631, persoana de contact: Silviu Nicolae Burdusel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu autoritatii contractante Str. Berevoiesti, nr. 3A, Valenii de Munte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRE ANEXA (FOSTA CLADIRE CANTINA) ? COLEGIUL NATIONAL ?NICOLAE IORGA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin prezenta documentatie se propune reabilitarea cladirii si schimbarea destinatieidin cantina in unitate de invatamant.Suma alocata pentru "diverse si neprevazute" este in suma de 7613 lei ceea ce reprezinta 1, 45%Prin expertiza tehnica, parte integranta a prezentei documentatii, se propun realizareaurmatoarelor lucrari : - se va desfiinta structura de rezistenta aferenta liftului de marfa;
- se vor desfiinta o parte din peretii interiori de compartimentare executati din zidarie decaramida g=12.5 cm;
- se va realiza o noua recompartimentare cu pereti executati din gips carton;
- se vor zidi partial golurile ferestrelor de pe fatada principala pentru aducerea acestora lacotele mentionate;
- se vor crea goluri de ferestre pe fatada laterala-stanga;
- se vor mari golurile ferestrelor de pe fatada posterioara si cea latarala-dreapta prindesfiintarea partiala a parapetilor;Totodata, se propun realizarea urmatoarelor lucrari de finisaje : - executie rampa persoane cu dizabilitati locomotorii si reparatii la trotuarul de protectie;
- montaj termosistem la peretii exteriori (polistiren expandat 10 cm + tencuiala armata cufibra de sticla);
- montaj termosistem la soclu (polistiren extrudat 5 cm+tencuiala mozaicata decorativaculoare maron);
- montaj tamplarie profile Al geam termoizolant/ornament la exterior/interior;
- montaj hidroizolatie membrana bituminoasa aditivita tip "Pluvitec", - inlocuire copertina tabla zincata la atic si sort tabla zincata pe intreg perimetrul cladirii;
- zugraveli lavabile la fatade (culoare crem);
- zugraveli lavabile la pereti si tavan la interior (culoare alb);
- montaj gresie (antiderapanta) pe holuri, grupuri sanitare, centrala termica, cameramateriale curatenie, trepte, platforme acces si rampa persoane cu dizabilitati locomotoriiculoare bej;
- montaj parchet din lemn masiv in salile de clasa si cancelarie;
- montaj faianta H=2.00 m la grupurile sanitare culoare crem;
- montaj balustrada inox la scarile interioare, exterioare si la rampa persoane cudizabilitati locomotorii;
- montaj plafon fals gips-carton rezistent la foc 12.5 mm la parter si etaj;
- placarea cu gips-carton rezistent la foc 12.5 mm a stalpilor si partial a peretilor cladirii- montaj jgheaburi si burlane.- montaj scara exterioara de interventie cu cos de protectie.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 7500 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuant si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin ordin de plata in original in cuantumul prevazut. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este data de 03.06.2013 curs B.N.R. 1 euro = 4, 40 lei . In conf. cu preved. art. 278"1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet ult., in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 60 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO04TREZ5285006XXX000230 deschis la Trezoreria Valenii de Munte. Codul Fiscal al AC este: 284287
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta (va fi completata in mod obligatoriu de tert-ul sustinator), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, astfel: Certificat fiscal emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (va fi completata in mod obligatoriu de tert-ul sustinator). Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Florin Constantin - primar, Gheorghe Vasile - viceprimar, Toader Elena Adina - secretar, Stroescu Doru - responsabil achizitii publice, Nitu Elena - Sef Serviciu Buget-Finante, Impoyite si Taxe Locale si consilieri locali: Mares Liliana, Andrei Nicolae, Mihai Ilie Viorel, Gheorghe Vasile, Nila Puskin, Popescu Constantin Gabriel, Popescu Dumitrica, Oprea Constantin, Gajman Doru, Ionita Constantin, Piscan Ion Daniel, Pavel Cristina, Coman Vasile, Diaconescu Dan, Dafina Anghel, Costovici Marian si Costache Irinel Augustin. Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimi 3 ani, insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organele competente., Cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani. Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 517575 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani insotita de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor. Se solicita prezentarea ca cerinta minima impusa a cel putin un contract similar finalizat in ultimi 5 ani in valoare minima de 517575 lei, fara TVA, insotit de certificari de buna executie la terminarea lucrarilor sau certificari de buna executiede receptie partiala saucertificari de buna executie finala., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a unui inginer specializarea de constructii, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE); Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii. Pentru membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare asociat cu o declaratie de disponibilitate. Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de civile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer