Achizitie publica - REABILITARE CLADIRE CAMIN CULTURAL CRISTUR - CRISENI ?
Detaliu pentru invitatia numarul 330110
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330110/21.06.2012
Denumire contract: REABILITARE CLADIRE CAMIN CULTURALCRISTUR - CRISENI ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISENI (PRIMARIA CRISENI JUD. SALAJ)Cod fiscal: 4291565, Adresa: CRISENI, NR. 304, Criseni, Telefon: 0260-610480, Fax: 0260-610480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CRISENI, NR. 304, Criseni, Romania, cod postal: 457105, telefon: +40 260610480, fax: +40 260610480, persoana de contact: Maior Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei CRISENI, NR. 304, comuna Criseni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRE CAMIN CULTURALCRISTUR - CRISENI ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare camin cultural Cristur comuna CriseniIn cadrul lucrarilor de reabilitare urmeaza a fi executate lucrari de reabilitare si modernizare a intregii cladiri, in ce priveste patea de contsructii si instalatii.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 284 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.820 lei sau 3.910 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 17, Sectiunea Formulare2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO33TREZ5615006XXX000184 deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4291565
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Aceasta se constituie fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract fie prin retineri suscesive din facturile de plati. In acest caz contractantul are obliga?ia de a deschide un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Suma ini?iala depusa in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pre?ul contractului.Garantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data inceheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006Solicitat Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conformFormular 1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 SolicitatCerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa fac dovada ca nu se afla in situatiile mai sus prezentate, prevazute de art.181 din OUG 34/2006.Documente de calificare: Ofertantul vaprezenta :1) o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare - Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.2) certificate din care rezulta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: :a)a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b)a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 2 si certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.NOTA : Ofertanti care vor prezenta certificatele constatatoare solicitate cu datorii, indiferent de natura acestor datorii, fie ca sunt la bugetul general de stat consolidat sau bugetele locale, vor fi exclusi din pocedura, iar oferta declarata inacceptabila.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca: - asociat, sau, - subcontractantMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere. Legalizarea asocierii va fi solicitata in situatia in care oferta depusa in cadrul acestei asocieri va fi declatata castigatoare. Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor.Ofertantul ramane direct raspunzator in fara Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documentele prezentate: 1.Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, 2. Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare - Acord de asociere (daca este cazul)3 Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare - Acord de subcontractare (daca este cazul)4. Formular nr. 6, din Sectiunea Formulare -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicta completarea Acordului de asociere Formular 4 din Sectiunea Formulare. Legalizarea asocierii va fi solicitata numai in situatia in care oferta va fi desemnata castigatoare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Maior Andrei avand functiade Primar al Comunei Criseni, domnul Bogdan Vasile avandfunctia deViceprimar al Comunei Comunei Criseni, Longodor Carmen avand functia de Secretar al Comunei Criseni, doamna Sabou Maria avand functia de Contabil in cadrul Primariei Comunei CriseniDocument prezentat: 1. Formular nr. 7 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, din Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, terti sustinatori, fiecare subcontractant sau/si tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa prezinte dovada din care sa rezulte o forma de inregistrare si autorizare in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz.Pentru a fi calificat: Ofertantul vaprezentadocumente care dovedesc inregistrarea, autorizarea si atestarea(dupa caz) a desfasurarii activitatii in concordanta cu lucrarile care se doresc a fi achizitionate, cu respectarea legislatiei din tara in care este stabilit, dupa cum urmeaza: 1. Certificat constatator- original sau copie legalizata -emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, - persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraOperatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului.Pentru a fi calificat: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 782.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNR/BCEDocumente de calificare : Ofertantul va prezenta Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani., Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori. Capacitatea economica sifinanciara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conditiile art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind Experienta similaraOperatorul economic trebuie sa prezinte dovada capacitatii tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului.Pentru a fi calificat: In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca membrii grupului impreuna sau daca esteun singur operator economic in calitate de ofertant acesta trebuie sa fi derulat: -1 (unu) sau maxim 2 (doua) contract/contracte de lucrari similare finalizat/finalizate, in ultimii 5 ani, pentru lucrari de construire/modernizare de constructii civile (in cazul prezentarii a doua contracte)de 391.000 lei, fara TVA.1O Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Copii dupa paginile din contracte care cuprind informatiile relevante din contract/contractele prezentate ca similare, Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa prezinte dovada capacitatii profesionale de care dispune pentru indeplinirea contractului.pentru a fi calificat: Ofertantultrebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile;
- Responsabil cu calitatea (CQ) in domeniul constructii civileO Declaratie referitoare la personalul responsabil de specialitate care va fi utilzat pentru indeplinirea contractului de lucrari supus prezentei proceduri de achizitiein care se va desemna in mod obligatoriu cel putin persoanele solicitate mai sus.CV-urile pentru responsabilul tehnic cu executie, responsabilul cu calitatea, Copii dupa Diploma de studii si Certificat de atestare tehnico- profesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile; Diploma de studii document de nunire ca responsabil CQ, Informatii privind resursele tehnice pentru asigurarea de catre ofertant a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrariNominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului- executie de lucrari, conform caietului de sarcini, Dovada detineri in proprietate a utilajelor, echipamente si/sau autovehicole, pentru cele care sunt in proprietatea ofertanului (lista cu mijloacele fixe, certificate de inmatriculare, de inregistare sau alte documente echivalente), iar pentru acele utilaje, echipamente si/sau autovehicole care nu sunt in proprietatea ofertantului se va prezenta copie a contractului de leasing sau a contractului de inchiriere sau angajamente ferme sau alte documente echivalente, din care sa rezulte ca ofertantulare cel putin drept de folosinta asupra echipamentelor/utilajelor sau ca acestea vor fi puse la dispozitie ofertantului de catre un tert sustinator., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale de catre terti sustinatoriCapacitatea tehnica siprofesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conditiile art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ca angajamnetul ferm sa fie luat in considerare acesta trebuie sa fie insotit de documentele de calificare solicitate prin documentatia de atribuire, respectiv: - pentru experinta similara, tertul sustinator va prezenta, anexate la angajamentul ferm de sutinere, copii dupa contractele de lucrari similare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau receptii finale si recomandari din partea beneficiarilor, in conditiile si modalitatile stabilite prin documentatia de atribuire;, Informatii privind subcontractantiiOfertantul, in situatia in care subcontracteazao parte din contract trebuie sa prezinte, informatii cu privire la proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.e vor prezenta informaiile in mod clar cu privire laserviciile sau/si lucrarile care vor fi prestate/executate de catre subcontractanti, in Acordul de subcontractare si Formularul nr. 5. Este interzisa subcontractarea totala a lucrarilor supuse prezentei proceduri, sub sanctiunea declararii ofertei ca neconforme. Standarde de asigurare a calita?iiOfertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalent.Document prezentatpentru a fi considerat calificat: 1. CertificatISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul constructiilor civile sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor civile;Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabiltate la data evaluarii ofertei si sunt emise pentru domeniile sus mentionate., Standarde de asigurare a unui sitem a protectiei mediului Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.Document prezentatpentru a fi considerat calificat: Ofertantul va prezenta: 1. CertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul constructiilor civile sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor civile;Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabiltate la data evaluarii ofertei si sunt emise pentru domeniile sus mentionate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:34