Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare cladire Camin Cultural in comuna Bughea de Jos judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 322233
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUGHEA DE JOS (PRIMARIA COMUNEI BUGHEA DE JOS)
Numar invitatie: 322233/19.03.2012
Denumire contract: Reabilitare cladire Camin Cultural in comuna Bughea de Jos judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUGHEA DE JOS (PRIMARIA COMUNEI BUGHEA DE JOS)Cod fiscal: 4122493, Adresa: BUGHEA DE JOS ; JUDETUL ARGES, Campulung, Telefon: 0744307518, Fax: 0248/537480;0248/536808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BUGHEA DE JOS ; JUDETUL ARGES, Romania, cod postal: 117165, telefon: +40 0248537480, fax: +40 0248536808, persoana de contact: TANASESCU ION DOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BUGHEA DE JOS ; JUDETUL ARGES, , Romania, cod postal: 117165, telefon: +40 0248537480, fax: +40 0248536808, persoana de contact: TANASESCU ION DOREL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare cladire Camin Cultural in comuna Bughea de Jos judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare a cladirii Caminului Cultural din comuna Bughea de Jos , Arges
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 536.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei valabila 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Poate fi retinuta 1% din valoarea estimata a contractului, in conditiileprevazute de art278, ind 1/OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform Alineatul (3) al articolului 90 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 625 din 20 iulie 2006, modificat prin Hotararea nr. 1045/2011 din 19/10/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Anexa 10 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic)Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1812) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Mod de dovedire: Se va completa Anexa 10 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic)Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Se vor atasa certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.3)Cerinta obligatorie: Se va prezentaCertificatul departicipare cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 al ANRMAP4) Cerinta Obligatorie : Se va prezentaDeclaratiaprivind neincadrareain prev art. 69.1 din OUG 34/20065)Conflictul de interese-prevederileart 69.1.din OUG 34/2006 , persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Bughea de Jos in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legaturasau pentru procedura de atribuire) : Sanda Gheorghe, Leca Octavian Cornel, Tanasescu Ion Dorel, Zidaru Alina, Enache Ileana-Adi.Conditiile in care autoritatea contractanta va uza de dreptul de excludere din procedura a unui ofertant: Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sauperioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma cenu corespunde cerintelor Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: ofertantul sa fie legal inregistrat.Mod de dovedire: i) Se va atasa copie dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz) si toate modificarile intervenite pana la data deschiderii ofertelor.ii) ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicitainainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in original sau copie , Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari de constructii.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare.2a) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a efectua lucrari avand : - codul CAEN 4120 sau echivalent, in functie de partea din contract pe care o va indeplini.Persoane juridice /fizice straine1b) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: i) Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) Ca in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, totodata a face dovada existentei unui reprezentant fiscal.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare pentru perioada implementarii proiectului.2b) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de efectua lucrari avand: - codul CAEN 4120 sau echivalent, in functie de partea din contract pe care o va indeplini..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiaeconomico-financiaraInformatii privindsituatiaeconomico-financiara1) Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 600.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul in Euro (pentru persoanele juridice straine).NOTA: (a) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., (b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Cerinta obligatorie: Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 5 ani a executat pe baza decontracte , lucrari de constructiiin valoare cumulata de minim 300.000 lei (fara TVA).In cazul in care existaasociati, valoarea contractelor care va fi luata in calcul va rezulta din media ponderata a valorilor contractelor subcontractantilor, asociatilor si a ofertantului/liderului de asociatie, in functie de procentul din valoarea contractului care revine fiecaruia., 2) Cerinta obligatorie: a) Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa fie suficiente si satisfacatoare din punct de vedere tehnic , pentru a asigura executia lucrarilor., Informatii privindcapacitatea profesionala, declaratie privind efectivele medii anuale., Cerinta obligatorie: Subcontractantii trebuie sa indeplineasca conditiilementionate la Art 45/OUG 34/2006.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Acordurilor de subcontractare si aDocumentatiei de atribuire., Cerinte obligatoriia) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.b) Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
25
Descriere: Durata de executie se va exprima in luni , durata maxima admisa (peste care ofertelevor fi declarata neconforme) este de 20 luni , iar durata minima de executie( sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar)este de 6 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer