Achizitie publica - Reabilitare cladire cantina
Detaliu pentru invitatia numarul 106716
Grupul Scolar Anghel Saligny Tulcea
Cod de identificare fiscala: 3908191
Adresa: Str. Taberei, Nr. 101, Tulcea
Telefon: 0240534238
Fax: 0240534238
Denumire invitatie: Reabilitare cladire cantina
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reabilitare cladire cantina
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.12.2007 11:27
Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tulcea, Str. Taberei nr. 101
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 181 DIN O.U.G. Nr 34/2006DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURADECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI.DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE.SCRISOARE DE INAINTARE.GRAFIC FIZIC SI VALORIC DE EXECUTIE A LUCRARILOR.CENTRALIZATOR FINANCIAR AL OBIECTELOR/ACTIVITATILOR.SCRISOARE DE RECOMANDARE.DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI.CURRICULUM VITAE.CONTRACTE DE REFERINTA.ACORD ASOCIERE-MODEL.ACORD DE SUBCONTRACTARE.DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA.LISTA ECHIPAMENTELOR TEHNOLOGICE PENTRU CONTRACT.FISA TEHNICA.LISTA CUPRINZAND CANTITATILE DE LUCRARI
La sediul InstitutieiServiciul ContabilitateCaietul de sarcini poate fi achizitionat contra sumei de 500 de lei.Program de lucruLuni-Vineri intre orele 08.00-15.00