Achizitie publica - REABILITARE CLADIRE CORP B SCOALA CU CLASELE I ? VIII NR. 2 LOCALITATEA MIRCEA VODA?
Detaliu pentru invitatia numarul 324835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA CU CLASELE I-VIII MIRCEA VODA
Numar invitatie: 324835/23.04.2012
Denumire contract: REABILITARE CLADIRE CORP B SCOALA CU CLASELE I ? VIII NR. 2 LOCALITATEA MIRCEA VODA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA CU CLASELE I-VIII MIRCEA VODACod fiscal: 17374603, Adresa: Com. MIRCEA VODA, Jud. BRAILA, Mircea Voda, Telefon: 0239662080, Fax: 0239662080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primaverii, nr. 23, Com. MIRCEA VODA, Jud. BRAILA, Mircea Voda, Romania, cod postal: 817095, telefon: +40 239662080, fax: +40 239662080, persoana de contact: VIOREL GROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA CU CLASELE I - VIII MIRCEA VODA, str. Primaverii, nr. 23, Com. MIRCEA VODA, Jud. BRAILA, Mircea Voda, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRE CORP B SCOALA CU CLASELE I ? VIII NR. 2 LOCALITATEA MIRCEA VODA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE CLADIRE CORP B SCOALA CU CLASELE I ? VIII NR. 2 LOCALITATEA MIRCEA VODA?
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solocitat :4.300, 00 lei. Cu declaratie de tip IMM :2.150, 00 leiModul de constituire a garantiei pentru participare : a) Scrisoare de garantiei bancara in favoarea autoritatii contractante ? Formularul A. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania ;b) Ordin de plata in contul autoritatii contractantec) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contulRO 94TREZ1535004XXX000426, deschis la Trezoreria orasului Faurei, judetul Braila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278¹, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Se va constitui Scrisoare de buna executie - Formular B, procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA, prin retineri succesive din situatia de lucrari. Scrisoare de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar. Daca partile convin, Scrisoare de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria orasului Faurei, judetul Braila un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebui sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie : Se solicita prezentarea Formularul Nr.1 din Sectiunea III FormulareNota: In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Nr.1 este obligatoriepentru fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are ogligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul Nr.2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebui sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre instaitutiile abilitate indeplinesc aceasta cerinta minima de calificare, iar autoritatea contractanta are ogligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie : Se solicita prezentarea Formularul Nr.2 din Sectiunea III FormularePersoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic, si-a indeplinit ogligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.a) Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale comptente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul opertor economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ (evitarea conflictelor de interese ) din OUG nr 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Cerinta obligatorie : Se solicita prezentarea Formularul Nr.2A din Sectiunea III FormulareNota: Acest documnet se solicita si in cazul eventualilor subcontractanti.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care aare drept membrii in cadrul consiliului de adminsitratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asoxiati personae care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectivViorel Grosu- Directorsi presedintele comisiei de evaluare a ofertelor ? Ionescu Ion, precum si membrii comisiei de evaluare. In sensul prevederilor art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Scarlat Tita, Fuior Lenuta, Grosu Viorel.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularul Nr.16 din Sectiunea III FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participant la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 4din Sectiunea III FormulareOfertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei procedurii: a) Sa depuna doua sau mai multe candidature/oferte individuale si/sau commune, sub sanctiunea excluderii din competitive a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) Sa depuna oferta individuala/comuna sis a fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Sa depuna oferta individuala/comuna sis a fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Cerinta 1Persoane juridice / fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instant competentdin care sa rezulte ca : poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, respective in domeniile d e activitate sa se regaseasca codul CAEN 4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, conformOrdinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarea activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare; si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatultrebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Acestase depune in oricare dintre urmatoarele forme - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 2Persoane juridice /fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic si toate datele de identificare : denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregsitrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale(adresa); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domenii de activitate secundare; situatiia societatii.Documentele care nu contin toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea sutiatiei personale a ofertantului.Nota : In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele referitoare la eligibilitate si inregsitrare.2. In cazul in acre oferta este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legalize asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor memnrilor grupului.2.Declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 430.000 lei . Se va avea in vedere, cursul infoeuro la decembrie pentru 2008, 2009 si .Scrisoare bancara emisa de banca cu care colaboreaza operatorul economic, pentru suma de53.000, 00lei.Scrisoarea bancara emisa de banca trebuie sa faca dovada ca are acces la resursele financiare pe o perioada de minim 90 de zile.Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului ? raspundere civila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Parti relevante a unui contract similar, care contine informatii privind demonstrarea cerinte de exp similara cu ob. licitatei-val minima de 215000lei..CERINTA NR. 2.Operatorul economic trebuie sa dispuna de : - masini transport materiale si echipamente 20T; -masini transport agregate peste20 tone 1 BUC; - masini transport agregateintre5-10 tone 1 BUC; - vibrator beton; - demolator betonalte scule si echipamente necesare conform tehnologiilor din proiect - convertizor sudura; aparat sudura ;buldoexcavator;mai compactor ;schela metalica = 300 mp.CERINTA NR.3Informatii privind personalul Ofertantii trebuie sa dispuna de : un responsabil contract; un responsabil cu executia (RTE) atestat in domeniul constructii civile (autorizat MDRT sau MLPAT); un responsabil ethnic cu calitatea lucrarilor (CQ), 1 ingineri constructii civile , 1 inginer instalatii electrice , 1 coordonator SSM. informatii privind implementarea Sistemelor de Management al calitatii ISO9001:2008 sau standard echivalent.informatii privind implementarea Sistemelor de Management al Mediului ISO14001:2008 standard echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
2. PUNCTAJ TEHNIC
50
Descriere: punctajul tehnic se va stabili pe baza urmatoarelor evaluari, care se va realiza folosind urmatorul algoritm de calcul: Pt=P1+P2, unde : Pt=total punctaj tehnic; P1=perioada garantiei oferita lucrarii; P2=termen de executiePerioada garantiei oferita lucrarii?a) pentru perioada de garantie cea mai mare(dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 48 luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ( 50 puncte); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn=(perioada n/perioada max) x punctajul maxim alocat.Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada se acorda (dar nu mai putin de 10 luni si numai mult de 12 luni) punctajul maxim alocat (50 puncte); b) pentru o perioada mai lunga decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n)= (termen minim/termen(n)) x puntaj maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro sau de la sediu autoritatii contractante in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 14:04