Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CLADIRE PENTRU AMENAJARE MUZEUL SATULUI IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ


Detaliu pentru invitatia numarul 329573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 329573/15.06.2012
Denumire contract: REABILITARE CLADIRE PENTRU AMENAJARE MUZEUL SATULUI IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 5046726, Adresa: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Telefon: 0251.317619, Fax: 0251.317795
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Romania, cod postal: 207600, telefon: +40 251317619, fax: +40 251317795, persoana de contact: DUMITREL-TITEL STOENESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Romania, cod postal: 207600, telefon: +40 251317619, fax: +40 251317795, persoana de contact: DUMITREL-TITEL STOENESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRE PENTRU AMENAJARE MUZEUL SATULUI IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari necesare pentru reabilitarea cladirii in care se va amenaja Muzeul Satului, comuna Urzicuta, jud. Dolj conform detaliilor tehnice postate pe SEAP
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2.300, 00 lei. Garantia se constituie prin virament bancar/instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, In original; cu OP In contul RO53TREZ2925006XXX000206 deschis la Trez. Bailesti, cod fiscal 5046726, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage ofertaln perioada de valabilitate; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul In perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 1.150, 00 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul In care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata suma initiala pe care o va depune contractantul In contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se constituie In perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 4. Documentul se depune In original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;2.Declaratie privind neincadrarea In prevederile art.181, Formularul nr. 5. Documentul se depune In original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;3.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele fiscale se vor depune In original/copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In cazul In care In tara de origine sau In tara In care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul nr. 1. Documentul se depune In original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul nr. 2. Documentul se depune In original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;7.Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69A1 din OUG 34/2006 conform Formular nr. 26. Documentul se depune in original.Pentru completarea declaratiei: persoanele cufunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Grigorescu Florea ?Primar- Dragoianu Dumitru - Viceprimar- Sclipcea Diana ? Secretar- Gatea Ion ? Contabil- Cirneanu Cristina, Valu Ionelia, Micu Ciprian-Valentin, Constantinescu Marinel, Nita Ion, Nedelcu Ion, Lupeanu Traian, Somac Constantin, Tundrea Emil ?Lucian, Bonteanu Ion - consilieriNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afalntr-una din situatiile prevazute de art. 69A1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentul se va prezenta si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comertl si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de Inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-nomele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberat cu eel mult 30 de zile Inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de Inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, In conformitate cu prevederile legale din taraln care ofertantul este rezident, In original sau copie legalizata, Insotite de traducerea autorizataln limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 115.000, 00 lei. Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 1 ? = 3, 3373 RON Anul 2009 1 ? = 3, 6827 RON Anul 2010 1 ? = 4, 2373 RON In situatia In care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., In cazul In care ofertantul Isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza: prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Informatii privind Experienta similara. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, in valoare de minim 115.000, 00 lei, fara tva. In situatia in care contractul a tost semnat Inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru Indeplinirea contractului: a) Sef santier - persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii; b) Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii civile, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, Insotit de legitimatie vizata la zi; c) Responsabil cu Controlul calitatii in domeniul constructii civile; d) Responsabil cu protectia muncii., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Standarde de asigurare a calitatii. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul lucrarilor de constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Standarde de protectie a mediului. Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul lucrarilor de constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: a)pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor (exprimata in zile), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; b)pentru o alta durata de executie decat cea prevazut la pct.a), punctajul se acorda astfel: P durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x 20 puncte. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 180 zile (peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 30 zile(sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) . Durata de executie a lucrarilor se va exprima in zile.
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
15
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 15 de puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x 15 puncte; c)Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 24 luni si maxim 120 luni. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mica de 24 luni, vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006, respectiv ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 120 luni, nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data Intocmirii procesului - verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer