Achizitie publica - Reabilitare cladire Scoala cu clasele I-VIII Sfantul Andrei
Detaliu pentru invitatia numarul 352877
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352877/21.08.2013
Denumire contract: Reabilitare cladire Scoala cu clasele I-VIII Sfantul Andrei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare cladire Scoala cu clasele I-VIII Sfantul Andrei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de extindere si reabilitare constructii: rezistenta, arhitectura si instalatii specifice: electrice, sanitare, termice, retele de apa si de canalizare.Valoarea estimata totalaa contractului este 2.627.455, 60defalcata astfel: -Investitia de baza inclusiv organizare de santier -2.388.596 lei-Diverse si neprevazute ? 238.859, 60 lei reprezentand unprocent de 10% din valoarea estimata a contractului
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 627, 455.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 47.771, 92 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului, fara a fi avuta in vedere valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute.Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participareSe poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original- in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Valoare: 10% din valoarea contractului fara TVASe poate constitui astfel: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezenta in original autoritatii contractante.Garantia trebuie sa fie irevocabila.- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ?i finala (caz in care, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de garantie la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Braila, in care va depune minimum 0, 5% din valoarea contractului fara TVA)Nota: In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declara?ii privind situatia personala a operatorului economic- Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/ asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/ asociatulnu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006Incadrarea in situatiile prevazute la art.180, respectiv 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10este obligatorie pentru fiecare asociat.- In cazul persoanelor care sus?ine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularului Anexa 10 C este obligatorie pentru fiecare persoana care sus?ine.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plataPersoanele juridice romane- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate si sa nu prezinte datorii restante.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinsi din procedura de achizitie, deoarece ofertele prezentate vor fi considerate inacceptabileObservatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Toti participantii la procedura ( Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator) vor completa si vor depune : Formularul Anexa 10 B.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dr.Ing. Aurel Gabriel Simionescu ? Primar Municipiul BrailaDoinita Ciocan ? Viceprimar Municipiul BrailaDanaila Zaharia Alexandru ? Viceprimar Municipiul BrailaStoica Anghelescu - Director Executiv D.F.P.L.Balanica Camelia ? Director Adjunct D.F.P.L.Bratu Angelica ? Director Executiv D.J.C.A.P.L.Neagu Iuliana - Director Executiv D.S.P.P.D.R.I.Moldoveanu Mirela-Inspector Serv. Achizitii Publice in cadrul D.F.P.L.Consilieri locali: Alexandru Ionel, Badiu Virginia Loredana, Bosneag Sorin Eugen, Caranica George Marius, Ciocan Ilie Eduard, Cismas Gigel, Chiru Laurentiu Marian, Coros Maria, Costin Iulian Sorin, Cretu Paul, Dumitru Florin, Ene Tache, Fusea Marian Paul, Hagiu Catalin, Mangiurea Silviu, Mitrofan Daniel, Negoita Daniel, Paraschiv Paraschiva, Paun Dan, Pavaloiu Cosmin-Catalin, State Gabriela Iliana, Sterian Georgica, Traian Adrian.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010Se va completa Formularul Anexa 10AIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteDocumente, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va realiza.2.Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Toti ofertantii straini trebuie sa depuna o declaratie ca, in cazul in care vor fi declarati castigatori, vor face dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, inaintea semnarii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va realiza.3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. - uriOfertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.4.Informatii suplimentarePentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute ia art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.5.Autorizatii operator economic- Prezentare Autorizatie ANRE grad B pentru executie instalatii electrice ? pentru operatorul economic, conform HGR nr. 1428/2009 privind organizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei.Autorizatia ptr. societate se va prezenta, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru "conformitate cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: - lista de lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre reprezentantul legal al beneficiarului sau de catre imputernicitul acestuia care sa confirme executia lucrarilor, pentru cele mai importante lucrari. Respectivele documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Doc.vor fi semnate de catre reprez. legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul?.Lista va cuprinde minim un contract de lucrari similare cu obiectul contractului ce se atribuie, contractinsotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre reprezentantul legal al beneficiarului sau de catre imputernicitul acestuia care sa confirme executia lucrarilor.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in consid.a resurselor tuturor membrilor grupului.- Anexa 16-declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, 2.Informa?ii privind utilajele, echipamentele tehniceUtilaje: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul Anexa 13, capacitatea tehnica si/sau profesionala demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 3.Informa?ii privind personalulPersonalul-Decl.referitoare la efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor care fac obiectul contractului (acestia pot fi angajati proprii, colaboratori sau sa prezinte angajament de participare la executarea contractului)Se solicita, ca cerinta minima, ca operatorul economic sa aiba la dispozitie personal calificat pentru realizarea in bune conditii a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus urmatorul personal responsabil pentru indeplinirea contractului: -COORDONATOR DE LUCRARI, cu exp.prof.in lucrari constructii civile si industriale, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare.Experienta profesionala specifica: Va prez.un(CV)insotit de doc./diplome/certif.care sa faca dovada studiilor/calific./exp.solicitate.- RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), autorizat ptr.categoriile de lucrari prevazute in proiect conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si Ordin MLPTL nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii".Va prezenta in copie certificata?Conform cu originalul"de catre ofertant dupa certif.de atestare tehnico-profesionale, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat tehnico-profesional pentru domeniul: Constructii Civile si industriale, .- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, Va prezenta (CV)insotit de copie(certificata?Conform cu originalul"de catre ofertant) dupa diploma de studii, decizia de numire in functia de responsabil cu controlul calititatii sau angajament de participare a persoanei care va indeplini functiade responsabil CQ valabil la data limita de depunere a ofertelorDocumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.- Persoana autorizata ANRE gr.IIB instalatii electrice conform HGR nr. 1428/2009 privind organizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei.Va prezenta in copie certificata?Conform cu originalul"de catre ofertant dupa autorizatie.- ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala.Pentru persoanele propuse pentruindeplinirea contractului care nu sunt angajati proprii se va prezenta contract de colaboarare / contract de prestari servicii / angajament de participare.Autorizatiile se vor prezenta, atat ptr.societate cat si ptr.specialisti, in copie legalizata sau in copie lizibilasemnata si stampilata de ofertant pentru "conformitate cu originalul" sitrebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Persoana responsabila de instalatiile sanitare si termice. Va prezenta (CV)insotit de copii(certificate?Conform cu originalul"de catre ofertant) dupa documentele care atesta ca are experienta in domeniul instalatiilor sanitare si termice, dupa documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (contract de munca/contract de colaborare/angajament ferm) si dupa diploma de studii- prezentare Anexa nr.14 -Declaratie referitoare laefectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor, 4.Informatii privind subcontractantiiSubcontractanti: Se vor completa informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de identificare si specializarea acestora.La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.- Anexa 18-Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea lor, 5.Informatii privind AsociereaAsocierea: - In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici, se va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Se va completa : Anexa 44-acord de asociere, 6.Informatii privind sustinerea acordata de tertiSituatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau prefesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 111 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In aceasta situatie, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular Anexa 19 - Angajament privind sustinerea financiara sau Formular Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, dupa caz), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare / resursele tehnice si profesionale invocate.Totodata, persoana care se angajeaza sa sustina ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente : - Formular Anexa nr. 10 C: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formulare Anexele nr. 21 - 22 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (in cazul sustinerii de catre tert a capacitatii tehnice si/sau profesionale);
- Documentele doveditoare privind experienta similara (atunci cand experienta similara este sustinuta de un tert) ISO 9001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se admit operatori in curs de certificare.Nota: In caz de asociere, documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati., Prezentare certificat ISO 14001- ISO 14001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru uconformitate cu originalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se admit operatori in curs de certificare.Nota: In caz de asociere, documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 14:05