Achizitie publica - Reabilitare cladire scoala str. Ion Creanga nr. 1
Detaliu pentru invitatia numarul 325890
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325890/07.05.2012
Denumire contract: Reabilitare cladire scoala str. Ion Creanga nr. 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259-373243, persoana de contact: Groza Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Salonta, str. Republicii nr. 1, ca, 9, sala de sedinta, etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare cladire scoala str. Ion Creanga nr. 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare cladire scoala str. Ion Creanga nr.1, municipiul Salonta, judetul Biohor
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 958, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 15.000 leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere, conform art. 33 alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 siart. 69?1 din OUG 34/2006- declaratia privind eligibilitatea - Formularul 4a- declaratie privind neincadrarea in art. 181 din oug 34/2006- Formularul 4b- declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din oug 34/2006- Formularul 4cConform art. 69^1 din OUG 34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contactante sunt: Torok Laszlo; - Primar, Illyes Lajos - Viceprimar si Groza Ioan - responsabil achizitii publice.Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI nr. 314/2010.- Formularul F5Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura -in nume propriu/asociat/subcontractant, declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul F3NOTA: In situaIia in care din documentele solicitate mai sus, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art. 181 sau de art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare iregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG nr. 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006 actualizata. Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in acest sens se solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra medie de afaceri globalapeultimii 3 ani sa fie minimum1400000 lei. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada detinerii personalului necesar pentru executarea lucrarilor.Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate, prin care sa faca dovada ca detine personalul de specialitate necesar atestat/autorizat pentru executarea lucrarilor care fac obiectul procedurii.Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu: - un sef de echipa care sa coordoneze activitatea- un responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile si industriale- muncitori calificati si necalificatiSe va atasa declaratiei: copia stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul a certificatului de atestare pentru RTE; precum si a legitimatiei - valabile la data depunerii ofertelor, CV-ul persoanelor de mai sus, dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul nominalizat in declaratie-diplomele/atestatele fiecarei persoane nominalizate mai sus.NOTA: pentru muncitori calificati si necalificati nu se vor prezenta documentele solicitate mai sus., Dovada ca ofertantul este autorizat sa execute lucrari de instalatii electrice de iluminat si forta pentru constructii civile industriale cu tensiuni sub 1 KV- atestat A.N.R.E. tip B ? pentru societati comerciale, valabile la data depunerii ofertelor.- atestate individuale A.N.R.E. minim grad. II. B, in cazulpersoanelorfizice, valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Dovada ca ofertantul are utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si forma de punere la dispozitie - dotare proprie, inchiriere sau contract comodat, angajamentul proprietarului de punerii la dispozitie pe perioada indeplinirii contractului, Dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract avand ca si obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare minima sau egala cu 900.000 lei fara T.V.A.Prezentarea modului de indeplinire a obligatiilor contractuale: Copii de pe parti relevante ale contractului/ contractelor (parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionate in declaratie, insotite de procesul verbal de receptie si recomandare din partea achizitorului/beneficiarului. Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu.- ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 09:56