Achizitie publica - REABILITARE CLADIRE SEDIU SECTIA DE PRODUCTIE DELENII
Detaliu pentru invitatia numarul 353413
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353413/05.09.2013
Denumire contract: REABILITARE CLADIRE SEDIU SECTIA DE PRODUCTIE DELENII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA MEDIAS, STR. GARII NR. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201241, fax: +40 269201452, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA- SUCURSALA MEDIAS, STR. GARII NR. 5, Medias- SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRE SEDIU SECTIA DE PRODUCTIE DELENII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare cladire sediu sectia Delenii (asanarea zidariei, recompartimentarea si dotarea cladirii)Valoarea estimata fara TVA: 1.451.866, 60 lei din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 131.987, 60 lei (calculata conform H.G.28/2008). Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, este de 10%.
II.1.6) CPV: 45255000-9 - Lucrari de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 451, 866.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :26.397 lei.- Perioada de valab: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pt. G.P. depusa in valuta se face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Gar. de part. se exprima in lei, se va prezenta in original in sedinta de deschideresi poate fi constituita in urmatoarele forme: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire. (formularul 9).? ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO82RNCB0231015466340001 BCR Medias.Aut. contractanta are dreptul de a vira gar. pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei;In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma, in conformitate cu art. 278ยน alin. (1) si alin (2) din OUG 34/20006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieva fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: a) 70% din valaorea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheieri procesului verbal de punere in functiune a lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este minim.b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Se va completa Formularul 1 din Cap.III Modele de Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A din Cap.III Modele de Formulare.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Se va completa Formularul 1B din Cap.III Modele de Formulare, dupa caz.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Virgil Metea ? Director General SNGN Romgaz SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3. Costel Totan - director SNGN Romgaz SA Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Florinel Sutoiu ? presedinte comisie de evaluare, 6. Cristian Simescu?membru comisie de evaluare si verificare, 7. Adrian Ivan? membru comisie de evaluare si verificare8. Ladislau Posta ? membru comisie de evaluare si verificare, 9. Mircea Florea ? membru comisie de evaluare si verificare, 10. Florin Deac ? membru comisie de evaluare si verificare, 11. Ovidiu Muresan - membru comisie de evaluare si verificare.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr.1 C din Cap.III Modele de Formulare.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra neicadrarea in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu mdificarile si completarile ulterioare. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr.1a)Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul contatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere aofertelor, saub)Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa prezinte: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Cerinta nr.3Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerul Finantelor., Cifra de afaceri. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim: 2.500.000 lei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri poate sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similaraOfertantul va prezenta o lista alucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita ca experienta similara executia de lucrari similare in cadrul a maxim doua contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 1.000.000 lei, incheiate in ultimii 5 ani., Informatii privind dotarile. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare lautilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii: (daca este cazul) Se va prezenta : a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze ;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.In situatia in care ofertantul prezinta subcontractanti , acestia vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006. Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.: 1. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;, . Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO 14001sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 13:37