Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Cladire Servicii Publice


Detaliu pentru invitatia numarul 336425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Radesti (Consiliul Local)
Numar invitatie: 336425/01.10.2012
Denumire contract: Reabilitare Cladire Servicii Publice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Radesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 16576043, Adresa: str.Principala nr.39, Radesti, Telefon: 0236333494, Fax: 0236333479
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.90, Radesti, Romania, cod postal: 807014, telefon: +40 0236333494, fax: +40 0236333479, persoana de contact: Vasile Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Principala nr.90, Radesti, Romania, cod postal: 807014, telefon: +40 0236333494, fax: +40 0236333479, persoana de contact: Vasile Nita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Cladire Servicii Publice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere acoperis, Lucrari de izolare termica si lucrari fatade
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 621 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2490LEI-perioada de valabilitate a garantiei de participare-90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % ( 2, 5 %in cazulIMM-urilor) din pretul contractluifara TVA;Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : Declaratie privind eligibilitatea.Documente solicitate : Formular nr. 1 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2 : -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Documente solicitate : Formular nr. 2(din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate : Formular nr.3 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente solicitate : Formular nr. 4 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Documente solicitate : Formular nr. 5 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul /Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau de actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradula la patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : TOMA DUMITRA- Comisia nr. 1 -Comisia buget finante, NADA CRISTINA, SUSNEA VIOREL, LUNGU CARMEN, ASTEFANEIMIHAELA- Comisia nr. 2, PORUMB CATALIN, POPOIU IONEL, POPA PETRACHE-Comisia nr. 3, STEFANEI RADU ? ROMEU, LUNGU JENEL, NITA VAILE-jurist, PORUMB O. IOAN-PRIMAR- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale ai alte venituri ale bugetului local pentruluna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Atentie!In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1 -Persoane juridice/fizice romane : -Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatele mentionate mai susva fi prezentat in original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr.2 - Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generaleCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 243 000 lei (2011, 2010, 2009) conform art. 185 alin.(1) lit. (c) din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile cu viza DGFP si /sau ORC, inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel mult 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin de121 500 lei, fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de contractul/contractele de lucrari/ copii depe parti relevante ale contractelor, acte aditionale la contract( daca exista), proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ proces verbal de receptiepartiala/proces verbal de receptie finala si Recomandare/le din partea Beneficiarului- in copie conform cu originalul, Cerinta nr.2Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr.3Informatii referitoare la dotari tehniceDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta in copie, documente care sa ateste modul de detinere : proprietate sau posesie(inchiriere, leasing, etc)., Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitatePentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: -un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul lucrarilor ce trebuie realizate, angajat al ofertantului/contract de prestari serv cu ofertantul cu decl. de disponibilitate pe perioada derularii contractului /angajament de participare.Atestatul trebuie sa fiein termen de valabilitate.-Un responsabil cu calitatea ?angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului.-Un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat).Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .-Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului, se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, atestatele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele res, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.6Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara -PA = (pret minim/pretn ) x 80, 0
Durata garantiei lucrarii
20
Descriere: Punctajul maxim acordat este de 20, 0 puncte. DG=( Dn/ Dmaxim)x20.Dmaxim-durata maxima, Dn-durata mai mica decat cea maxima.Durata garantiei lucrarii trebuie sa fie de min 1 an si max 3 ani.Ofertarea unei perioade mai mica de 1 an conduce la respingerea ofertei ca neconforma.Ofertele cu o garntantie mai mare de 3 ani nu se vor puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: VizualizareSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer