Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE CLADIRE SPITAL NOU ? revizia 1?


Detaliu pentru invitatia numarul 304140
Autoritate contractanta
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?REABILITARE CLADIRE SPITAL NOU ? revizia 1?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?REABILITARE CLADIRE SPITAL NOU ? revizia 1?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.07.2011 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, municipiul Giurgiu, judet Giurgiu, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, municipiul Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, etaj II camera 207
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 1, 680, 475 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.art.180; 181;69;
-Decl.calit.participant procedura;
-Certif.particip.oferta indep;
- Certif.atest.fisc. oblig buget stat;
- Certif.atest.fisc. oblig. buget local -Certif.constat.- ORC;
- Informatii generale;
-Bilant 2008, 2009, 2010; - Cifra medie afaceri(2008, 2009, 2010)-3.300.000 lei;
-lichiditatea generala pt.2010-100%;
-decl.lista lucrari exec.în ultimii 5 ani;
-cel putin 1 sau maxim 2 contracte-valoare cumulata sa fie de minim 1.650.000 lei;
-copii contracte/recomandari;
-Decl.efect. medii.anulepersonal;
-Inform. ref. studii, pregat. profesion.;Experti: Sef santier; RTE -constructii civile; RT calitate;Inginer instalatii termice;Inginer instalatii sanitare; Inginer instalatii electrice; Responsabil SSM;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Sistemele Management ISO: 9001;14001;
- Decl.ref.protec. muncii;
- Informatii subcontractanti/asociati (daca este cazul).
Atasata prezentei invitatii de participare; Garantie de participare 33.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a lucrarii
20
Descriere: pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarii justificata din punct de vedere tehnic se acorda punctaj maxim
Durata garantiei lucrarii
10
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate este de minim 5 (cinci) ani. Pentru un termen de garantie acordat lucrarii executate, de 10 ani, nu se acorda puncte. Pentru cea mai mare garatie acordata lucrarii(cu incadrarea in termenele de mai sus) se acorda punctaj maxim;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer