Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Reabilitare cladire Spital vechi"


Detaliu pentru invitatia numarul 299723
Autoritate contractanta
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "Reabilitare cladire Spital vechi"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: "Reabilitare cladire Spital vechi"- lucrari de reabilitare asubsolului, fatadei, instalatiilor termice, electrice sisanitare.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.06.2011 09:56
Data limita de depunere a ofertelor: 30.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, municipiul Giurgiu, judet Giurgiu, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.06.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, municipiul Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, etaj II camera 207
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 810, 585 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.art.180; 181;69;
-Decl.calit.participant procedura;
-Certif.particip.oferta indep;
- Certif.atest.fisc. oblig buget stat;
- Certif.atest.fisc. oblig. buget local -Certif.constat.- ORC;
- Informatii generale;
-Bilant 2008, 2009, 2010; - Cifra medie afaceri(2008, 2009, 2010)-3.600.000 lei;
-lichiditatea generala pt.2010-100%;
-decl.lista lucrari exec.în ultimii 5 ani;
-cel putin 1 sau maxim 2 contracte-valoare cumulata sa fie de minim 1.800.000 lei;
-copii contracte/recomandari;
-Decl.efect. medii.anulepersonal;
-Inform. ref. studii, pregat. profesion.;Experti: Sef santier; RTE -constructii civile; RT calitate;Inginer instalatii termice;Inginer instalatii sanitare; Inginer instalatii electrice; Responsabil SSM;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Sistemele Management ISO: 9001;14001;
- Decl.ref.protec. muncii;
- Informatii subcontractanti/asociati (daca este cazul).
Atasata prezentei invitatii de participare; garantie de participare 36.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a lucrarii
20
Descriere: pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarii justificata din punct de vedere tehnic se acorda 100 puncte
Durata garantiei lucrarii
10
Descriere: perioada de garantie a lucrarilor executate este de minim 5 (cinci) ani. Pentru un termen de garantie acordat lucrarii executate, de 10 ani, nu se acorda puncte.
Punctajul tehnic-Coeficientul de transfer termic
10
Descriere: pentru cel mai scazut coeficient de transfer termic se acorda 5 puncte.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer