Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CLADIRE STR. ARHIVELOR NR. 2 - AMENAJARE CRESA


Detaliu pentru invitatia numarul 342958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public Centrul Financiar Crese Sibiu
Numar invitatie: 342958/21.02.2013
Denumire contract: REABILITARE CLADIRE STR. ARHIVELOR NR. 2 - AMENAJARE CRESA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Centrul Financiar Crese SibiuCod fiscal: 14279054, Adresa: jud. Sibiu, Bulevardul Victoriei, nr. 1-3, Sibiu, Telefon: 0269/208993, Fax: 0269/208994
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: jud. Sibiu, Bulevardul Victoriei, nr. 1-3, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269208990, fax: +40 269208994, persoana de contact: Roman Voichita, camera 103
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: jud. Sibiu, Bulevardul Victoriei, nr. 1-3, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269208990, fax: +40 269208994, persoana de contact: Roman Voichita, camera 103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ingrijire si educare copii 3 luni - 4 ani cod CAEN 8891)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRE STR. ARHIVELOR NR. 2 - AMENAJARE CRESA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile implica efectuarea operatiunilor de: - Reabilitare si recompartimentare cladire degradata incluzand lucrari de arhitectura si refacere instalatii electrice, sanitare, termice si de gaz.Valoarea estimata a achizitiei este de 336558 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 300350 lei- valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 36208 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 558 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei sau suma echivalenta in euro la cursul de schimb leu/euro din data publicarii invitatiei de participare.Ofertantul va constitui garantia de participare in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se va prezenta in original);
- prin ordin de plata in contul: RO89TREZ57624680220XXXXX la Trezoreria Sibiu (se va prezenta in original).In cazul in care ofertantii constituie garantia de participare prin scrisoarea de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se va prezenta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrareaintreprinderii in categoria I.M.M. (conform Formularului "DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii"). In cazul in care este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 1C.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 181 lit. a), c^1, d) din Ordonanta de Urgenta 34/2006, se vor depune si de tertul sustinator(daca este cazul). Formularul 2C.Declaratie privind evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va competa Formularul 10.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006, vor fi depuse atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 10C.Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta.Prezentarea in cadrul ofertei, "Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta", (conf. Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP). Se va completa Formularul 9.Confirmarea privind indeplinirea obligatiilor de plataPentru persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta documentele: - certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general- certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul localCertificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si/sau bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documentele: - Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sun emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cadrul autoritatii contractante, persoanele implicate in procedura de atribuire sunt urmatoarele: ing. Roman Voichita ................. directorec.Blezu Veronica ................. director adj.ec.Diaconescu Camelia ............. sef biroujr.Lesan Ramona ................... consilier juridicing. Constantinescu Constantin ...... inspector de specialitatejr.Bica Cristina .................. director Directia Tehnica - Primaria Sibiu Pentru persoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane fizice/juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentele inregistrate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.06.2012 sau la 31.12.2011., Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Ofertantii vor face dovada datelor cerute prin orice documente pe care le considera relevante in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani. Se va prezenta lista lucrarilor/contractelor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare, insotita de certificari de buna executie, din care sa rezulte ca au fost executate un contract/mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 300350 lei. Pentru experienta similara in ultimii 5 ani, echivalenta lei/euro se face la cursul mediu anual BNR, astfel: anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei; anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei; anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei. Cei 5 ani se vor calcula raportat la data limita de depunere a ofertei., Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor (model propriu)Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificare/ certificaride buna executie eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Recomandarile (sau certificarile) trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale ale lucrarilor;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Resurse tehniceDeclaratie privind detinerea in proprietate, inchiriate, leasing sau cumparate in rate de utilaje, instalatii si echipamente care sa asigure indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Dovada se va face prin prezentarea de acte doveditoare : contracte de leasing/ contracte de inchiriere, alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (de ex. angajament de punere la dispozitie)., Resurse umaneI. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratia va fi insotita de C.V. - urile cadrelor de conducere., II Personal direct implicat in indeplinirea contractuluiDeclaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului. Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta: o declaratie pe proprie raspundere ca persoanele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante. Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta al Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate; copii dupa contractele de colaborare, in cazul in care persoanele nominalizate sunt colaboratori ai societatii/angajament de participare/ declaratii de disponibilitate., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/subcontractanti, daca este cazul). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui "Angajament ferm" al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularele cerute., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Subcontractantii vor prezenta doar datele de recunoastere si declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Informatii privind asociatii (daca este cazul).Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap.III.2- CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Totodata, se va prezenta contractul/ conventia de asociere, din care sa reiasa cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul ce revine fiecaruia.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificarea sistemului calitatii si protectiei mediului.Prezentarea de documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii: - ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent si Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta sisteme de management (ISO) in curs de certificare. Se va atasa o copie dupa ultimul raport de audit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer