Achizitie publica - Reabilitare cladiri si imprejmuire
Detaliu pentru invitatia numarul 330982
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330982/04.07.2012
Denumire contract: Reabilitare cladiri si imprejmuire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie BucurestiCod fiscal: RO 9311329, Adresa: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Bucuresti, Telefon: 0213404928, Fax: 0213405515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Lucretiu Patrascanu nr. 16, Sector 3, Bucuresti, Romania, Cod postal: 030508, Etaj 1, Secretariat, Telefon: +40 213404928, fax: +40 213405515;Persoana de contact: Birou Achizitii Publice, tel: +40 213404200, int. 207.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Lucretiu Patrascanu nr. 16, Sector 3, Bucuresti, Romania, Cod postal: 030508Etaj 1, Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare cladiri si imprejmuire
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice-Montare garduri-Cabine-Lucrari de hidroizolare-Lucrari de vopsitorie si de montare de geamuri-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor-Lucrari de instalatii de apa
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: LOT 1:6000 lei; LOT 2:5000 lei; LOT 3:3000 lei; Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO25RNCB0074029214420001 deschis la Banca Comerciala Romana (BCR) ? Sucursala Sector 3; prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului;c) Numerar depus la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: 08.00 ? 14.00)Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.; - Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie in conformitate cu art. 11 alin. (4) din HG 925/2006;
- Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice in a carei raza se afla domiciliul fiscal al societatii (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Taxe si Impozite din cadrul Primariei pe raza caruia este domiciliul fiscal, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local; Ofertantii vor demonstra faptul ca nu au obligatii de plata restante la data de 01 a lunii anterioare celei in care are loc deschiderea ofertelor. - Documentele vor putea fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila "conform cu originalul". - Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006). Documentele vor fi prezentate in original si vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Carmen Pyerina Ghituleasa-Sorina Pestritu-Gheorghe Nicula-Laura Chiriac-Radu Popescu-Adriana Subtirica-Marius Iordanescu-Emilia Visileanu-Aurelia Guramulta-Silviu Burdusel - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.). Persoane juridice /fizice straine: Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite / administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare. Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri). Documentele vor fi prezentate in original si vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privind situatia economico-financiara ? informatii generale;
- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim: Lot 1:600.000 lei; Lot 2:500.000 lei; Lot 3:300.000 lei.- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.-Bilantul contabil (bilant prescurtat, depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii privind dotarile specifice;
-Personal cheie care va fi utilizat in contract;
-Curriculum vitae;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; Se solicita prezentarea unei declaratiiprivind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dispuna de: -responsabil cu indeplinirea contractului.-responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat in domeniu-responsabil cu calitatea lucrarilor atestat in domeniupentru care se solicita: ?Curriculum vitae, datat cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertei si semnat ?Atestate, autorizatii, certificate de autorizare, in copie, marcate conform cu originalul?Legitimatie, vi -SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie legalizata de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate;
-SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie legalizata de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Oferta cu termenul de executie cel mai redus va primi maxim de puncte; Termenul minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentar va fi de 30 de zile; Termenul maxim peste care oferta va fi declarata neconforma va fi de 150 de zile
Perioada de garantie
30
Descriere: Oferta cu perioada cea mai mare de garantie va primi maxim de puncte; Garantia minima este de 60 de luni sub care oferta va fi declarata neconforma; Garantia maxima este de 180 de luni peste care nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 08:04