Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare cladiri, str. Jietului nr.19-21, corp F, municipiul Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 319795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 319795/31.01.2012
Denumire contract: Reabilitare cladiri, str. Jietului nr.19-21, corp F, municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura C.J.Dolj - Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.J.Dolj - Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare cladiri, str. Jietului nr.19-21, corp F, municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare cladiri, str. Jietului nr.19-21, corp F, municipiul Craiova
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 748, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 94.960RON.Per. valab: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constit: -Prin viram. bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societ. banc. ori de o societ. de asig. care se prezinta in original.-Garantia trebuie sa fie irevocabila.-Instrumentul de garantare trebuie sa prevada: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, resp. la prima cerere a benef. pe baza decl. cu priv. la culpa persoanei garantate.- Scris. de gar. bancara.- Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;Contul de virament al autoritatii contractante RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal nr. 4417150;Modelul de Scrisoare de garantie bancara este prezentat in Formularul H ?Scrisoare de garantie bancara?
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 10% din pretul contractului fara TVA;Constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteEliberarea/restituirea garantia de buna executie: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006)-In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006-In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru persoanele cu functie de decizie ale autoritatii contractante, accesati www.cjdolj.ro.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCertificat O.R.C. eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie ANRE - Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice si gaze naturale - copie dupa certificat, pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata, valabila la data deschiderii ofertei.Autorizatie ISCIR - Ofertantul trebuie sa fie autorizat ISCIRpentru montare, instalare retele electrice/termice/gaze naturale-copie dupa certificat pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata, valabila la data deschiderii ofertei. Se accepta si prezentarea de certificate emise pentru fiecare tip de specialitateOfertantul declarat castigator, se obliga sa intocmeasca documentatia de specialitate pentru punerea in functiune a instalatiilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)., Cifra medie anuala de afaceri globala in perioada 2008, 2009, 2010, inclusiv: valoare minima impusa: 9.496.000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii priv. exper. similaraDocumente edificatoare: - se va/vor completa, fisa/fisele de exper. similara pentru contractele mentionate ca experienta similara, cinsotite de copii ale contractelor, parti relevante ale contractelor), recomand. avizate de beneficiari si de p.v de receptie la term. lucr. cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;, Lista cu principalele lucr exec in ultimii 5 aniPentru demons a exper simil: -cel putin aunui contr de lucr simil din care sa rezul ca a exec categ de lucr care fac obiect proced de achiz in val de 3.000.000 lei, fara TVA, respectiv 691.244Euro, sau-maxim 2 contr de lucr care insumate sa fie in val de cel putin 4.700.000 lei, fara TVA, respectiv 1.082.949 Euro; care sa cuprinda prin cumul, categ de lucr care fac ob proc de achiz.O lista a lucrar exec in ultimii 5 ani, insotita de certif de buna exec pt cele mai import lucrResp certif indica benef indif daca acestia sunt autor contr sau clienti privati, per si locul exec lucr si preciz daca au fost efec in conform cu norm profesion din dom si daca au fost duse la bun sfarsit (se vor regasi contr, Decl efec medii anual person angajat si al cadr de cond - Lista persoan direct respons cu indepl contractSe va prezenta Lista persoan direct respon cu indepl contrinsotita de CVpersoan respons direct cu indepl contr precum si ale oricaror alti spec cu sarcini-cheie in indepl contrac.Se solicita : ?Respons lucrare-inginer/sub de special, (copie dupa contr individ de munca/contr de colabe/angajam de part, CV, diploma in domen lucrar supuse licit)?Respons tehnic cu exec (RTE) atestat in dom lucr ce urmeazasa fie execcopie dupa contr indiv de munca/contr de colab/angaj de part CV, diploma in domen lucr supuse licit);?Responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeza sa fieexecutata, (copie dupa contractul in, Decl. priv. dotar. de care dispune oper. economicO declar. referit. la util. instal. echip. tehn. de care poate dispune operat. econ. ptr. indepl. coresp. a contr. de lucrari.(echip utilaj. mij. de transp. nec. ptr. indepl. contr. de lucr.) ISO 9001:2008 sau echiv. in term. de valab.Certif. priv. manag. sist. calit. din seria ISO 9001:2008 - sau certif. echiv. in termen de valab.Certif. prez copie lizibila cu ment ?conf cu orig?Nu se admit in curs de implem. a stand.In cazul oferte comune numailiderul asoc. va prez. certif. asig. calit. cu obligativ. prezent. document. de catre fiec asoc pt partea lui de implic. in realiz. contract., ISO 14001:2001, sau certif. echiv. in termen de valab.Certif. stan. de manag. de mediu ISO 14001:2001, sau certif echiv valabilCertif in copie liz cu ment ?conf cu orig?Nu se admit in curs de implemIn cazul ofertei comune numailid asoc. va prez certif. de asig. a calit. cu oblig. prezent. doc de catre fiecare asoc pt partea lui de implicare in realiz. contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer