Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE CLADIRII, ATELIERE, INSTALATII PILOT (CT SISTEM HIDRANTI, INSTALATII TERMICE SI CLIMATIZARE)


Detaliu pentru invitatia numarul 346855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Numar invitatie: 346855/17.05.2013
Denumire contract: REABILITARE CLADIRII, ATELIERE, INSTALATII PILOT (CT SISTEM HIDRANTI, INSTALATII TERMICE SI CLIMATIZARE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEACod fiscal: RO2538104, Adresa: Str. Uzinei, nr. 4, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250732744, Fax: +40 250732746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institut National de Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE CLADIRII, ATELIERE, INSTALATII PILOT (CT SISTEM HIDRANTI, INSTALATII TERMICE SI CLIMATIZARE)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE CLADIRII, ATELIERE, INSTALATII PILOT (CT SISTEM HIDRANTI, INSTALATII TERMICE SI CLIMATIZARE)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 854, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiei de participare este: 27.000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Daca garantia de participare a fost constituita ca instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari.se va posta in SEAP in format electronic, prin scanare purtand mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila ofertantului, pentru sustinerea conformitatii si prezentata in original autoritatii contractante.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuire.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art.278 ind.1 din OUG 34/2006 in suma de 5.634.84lei Formular 10.Daca garantia de participare se face in valuta se va folosi cursul de schimb leu/euro valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 7% din valoarea contractului atribuit fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului prin: a) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract_formular 11 sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011, in care se va constitui initial o suma egala cu cel putin 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va elibera conform prevederilor legale ? art.92 alin.1 din H.G.925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006). Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Formular 2.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Administratia Finantelor Publice siCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau local vor fi repinse.Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta.Formular 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Director General Prof. Univ. Dr. Ioan Stefanescu, - Director Stiintific Dr. Chim. Vasile Stanciu, - Membru CA Enachiou Constantin, - Membru CA Gratie Nicolae, - Membru CA Andreescu Gabriel, - Director Economic Ec. Viorica Handolescu, - Director ITA Dr. Ing. Gheorghe Titescu, - Sef Pilot Criogenic Dr. Ing. Liviu Stefan, - Pilot Criogenic Ing. George Ana, - Pilot Criogenic Ing. Gheorghe Popescu, - Sef Compartiment MC Ing. Tatiana Oprea, - Sef Compartiment Contabilitate Ec. Gheorghe Vatafu, - Compartiment Tehnic, Atribuire Contracte de Achizitie Publica Ec. Popescu Lucian, - Compartiment Tehnic, Atribuire Contracte de Achizitie Publica Ing. Marius Dumitrescu- Sef Atelier Mecanic Ing. Dan Mocanu Pentru persoane juridice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul).Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare. Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.AUTORIZATII CNCAN - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? : Autorizatia sistemului de management al calitatii pentru activitati de constructii-montaj in domeniul nuclear Simbol_NMC-08;ALTE AUTORIZATII - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Prestarile de verificare, intretinere, reparare si revizie a sistemelor PSI, hidranti exteriori se executa de firme autorizatede IGSU ? CNSIPC, in conformitate cu legea 307/2006, art 51;
-AtestatANRE pentru executie si proiectare conform Ordin 51/2011.-Atestare activitati de executie, intretinerea si repararea mijloacelorde prevenirea si stingerea incendiilor PSI de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.700.000 lei.bilantul contabil aferent ultimului an incheiat (31.12.2011)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani., Declaratie privind personalul specializatde care dispune operatorul economic invederea indeplinirii contractului sau al caruiangajament de participare a fost obtinut Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 (sau echivalent), Standarde de asigurare a calitatii ISO 14001:2004 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer