Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Colegiul Economic Virgil Madgearu


Detaliu pentru invitatia numarul 356341
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 356341/06.12.2013
Denumire contract: Reabilitare Colegiul Economic Virgil Madgearu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Colegiul Economic Virgil Madgearu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va cuprinde urmatoarele categorii de lucrari: - lucrari de constructii cu instalatii apa-canal, sanitare, electrice si termice;sarpanta- lucrari de arhitectura(tamplarie interioara, tencuieli, zugraveli, vopsitorii, placaje, izolatii)- instalatii de incalzire centrala.Valoarea estimata a contractului: 1.237.203 lei fara TVA, din care: 1.187.883 lei - lucrari de constructii si instalatii, 12.329 lei- organizare de santier, diverse si neprevazute (3, 082%)- 36.991 lei.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 237, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 18.003, 18 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar, ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora limita de depundere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (care sa cuprinda cel putin informatii din cadrul Formularului 9) care se va prezinta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada garantiei de participare va fi incarcata in SEAP si se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Autoritatea contractanta va retine suma de - 4.980, 211 lei conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 7% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular;(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul)-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular.(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre tertul sustinator, daca este cazul);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular;
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Marius, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Campeanu Rodica, Stadoleanu Ioan Daniel, Pavlenco Violeta, Mihordea Didina, nichiforov Lenuta, Baldovin Adriana, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Tarola Odeta, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre bugetul general consolidat cat si la bugetul local) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile competente ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 2.000.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executatein conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Din lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri la nivelul a maxim 3 (trei) contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.200.000 lei fara TVA.In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Executia de lucrari similare se confirma prin prezentarea de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, beneficiarii, perioada si locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (dotare proprie, contracte de inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angajament sustinator sau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice, implicate in realizarea contractului., Ofertantii vor completa o Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.De asemenea se va prezenta Lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru personalul-cheie nominalizat se va preciza functia care va fi indeplinita si se vor prezenta: CV-uri; copii dupa diplome; autorizatii; atestate sau certificate detinute, in termen de valabilitate raportat la termenullimita de depunere a ofertelor; copii contracte de munca. De asemenea se vor prezenta declaratie de disponibilitate.Necesar minim de personal specializat: - Personal autorizat ANRE in executie instalatii electrice de joasa tensiune(0, 4 Kv)atestat in baza Ordinului 11/2013 al A.N.R.E.- Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor de constructii in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003Pentru personalul de specialitate se vor prezenta ca documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii doar atestat si/sau legitimatia, in termen de valabilitate raportat la termenul limita de depunere a ofertelor si contracte de munca/angajamente participare.In cazul personalului care nu este angajat al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare /prestari servicii sau angajament de participare, declaratie de disponibilitate, Informatii privind asocierea (daca e cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna in conditiile prevazute de art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unui grup de operatori care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind tertul sustinator tehnic si profesional(daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta: Angajamentul ferm al persoanei respective, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a), c1) si d), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul repectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer