Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reabilitare Colegiul National Dinicu Golescu?, cod SMIS 11263


Detaliu pentru invitatia numarul 329919
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPULUNG
Numar invitatie: 329919/20.06.2012
Denumire contract: , ,Reabilitare Colegiul National Dinicu Golescu?, cod SMIS 11263
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPULUNGCod fiscal: 4122361, Adresa: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Telefon: 0248/511034, Fax: 0248/511036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036, persoana de contact: Bogdan Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitare Colegiul National Dinicu Golescu?, cod SMIS 11263
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executarea lucrarilor de reabilitare a Colegiului National Dinicu Golescu, dupa cum urmeaza: - lucrari de amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala- lucrari de constructii si instalatii privind reabilitarea constructiei (desfaceri, interventii fatade, finisaje interioare, instalatii electrice interioare, instalatii sanitare interioare)- lucrari de reabilitare incinta (platforma betonata, canalizare exterioara)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 236, 145.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip este de 40000 lei Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la datalimita de dep oferelor inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prez ca parte a Ofertei sale g de p const in conf cu Art 86(4) din HG 925/2006 contul Municipiului Campulung deschis la Trezoreria Campulung este RO95TREZ0475006XXX000090 CUI 4122361 se va completa Formularul nr.23 In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, Scrisoarea de Garantie, se va emite la solicitarea liderului iar la denumirea ofertantului se va completa numele Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006 In cazul in care ofertantul formuleaza in scris o contestatie catre CNSC se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1alin (2) din OUG 34/2006 In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din g de p suma de 6016, 14 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contr fara TVA Modul de const a garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale In acest sens contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conf art.92 alin 4 din HG nr 925/2006 AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna ex AC va notifica pretentia contractantului precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d).In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 4 adaptat corespunzator de catre tertul sustinator.2. Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste certificate trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii la bugetul general consolidat si la bugetul local.Certificatele solicitate vor fi prezentate in original sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?, atat pentru sediul principal, sediile secundare cat si pentru punctele de lucru ale operatorului economic implicate in derularea contractuluisi vor fi eliberate de autoritatile competente pe teritoriul carora se afla sediile sau punctele de lucru respective.3. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente( decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Volumul III ? Model de Formulare? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta declaratia ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr.6 din " Volumul III ? Model de Formulare?. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Ofertantul va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul nr. 7 din " Volumul III ? Model de Formulare?.- Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie.- Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.16 din ?Volumul III ? Model de Formulare?), precum si de tertul sustinatorPersoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire.- Primar ? Calin Ioan Andrei- Viceprimar ? Liviu Ioan Taroiu- Director economic ? Gheorghita Nestor- Secretar ? Nicolae Ghinea- Roxana Tatulescu- Nica Elena- Nicolae Iulian- Balascan Sorin- Buzescu Daniela- Braga Roxana- Chirvasiu Cristina- Popescu Bogdan- Izbasescu Florin- Badulici Carmen- Ungureanu IulianaConsilieri locali: - Cotenescu Maria, David Bogdan, Ionescu Lucian, Balan George, Bundoiu Lucian, Cargol Danut, Dobrescu Andrei, Dumitrascu Ion, Stanescu Iustin, Sipoteanu Dan, Taranu Marian, Documente care dovedesc forma de inregistrarePrezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului si Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata;Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financ incheiati sa fie de min 4000000 lei . Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR/INFOEUROPA pentru anii, 2009, 2010, 2011 astfel Euro USD 2, 5189 lei 2009:4, 2373 lei 2009:3, 0493 lei 2010:4, 2099 lei 2010:3, 1779 lei 2011:4, 2379 lei 2011:3, 0486 lei, La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la sau are resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci, declaratie bancara sau orice alta dovada pentru realizarea cash-flow-lui de executie a lucrarilor in cadrul proiectului , ,REABILITARE COLEGIUL NATIONAL DINICU GOLESCU?, cod SMIS 11263, in valoare de minim 2.000.000 lei , pentru o perioada de cel putin 10 de luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, - Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat, sau ca subcontractant, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a cel putin unui contract de lucrari similare cu cele de consolidare, reabilitare, cladiri monumente istorice in valoare egala sau mai mare cu 2.000.000 lei fara TVA Pentru a se dovedi statutul de monument istoric al constructiei asupra careia a executat lucrari similare ofertantul, este necesar ca aceasta sa fie cuprinsa in lista monumentelor istorice elaborata de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, indicand pozitia din lista la care aceasta se regaseste, respectiv adresa - strada, numar - consemnate in mod distinct in lista. Contract de lucrari finalizat = contract pentru care a fost incheiat un proces verbal de receptie fara obiectiuni (partiala, la terminarea lucrarilor sau finala). Se solicita ofertantului recomandari, copii dupa , , partile relevante din contractele prezenta, Declaratie referitoare la utilaje/echipamente tehnice/ instalatii/etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte, Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Pentru personalul ?cheie?, se vor prezenta: - CV-uri in format Europass - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract Personal ?cheie? Cerinte obligatorii : a) Sef santier, inginer licentiat, care trebuie sa aiba experienta in executia lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani; b) Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile, atestat MDRT. c) Un expert arhitect atestat de MCPN, in specializarea E ? executare lucrari, in domeniul restaurare arhitectura conform Ordinului nr.2495/2010, care trebuie sa se regaseasca in Registrul specialistilor si expertilor in domeniul protejarii monumentelor istorice, Cerinte privind asociatii: 1. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati, ca la depunerea ofertei comune sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. 2. Confirmarea liderului asociatiei de catre asociati. 3. Legalizarea acordului de asociere in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Lista privind subcontractantii, Informatii privind tertul sustinator, Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legalprin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii), Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 14001 sau echivalent ( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer