Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE COMPLEX EDUCATIONAL LAUDER ? Consolidare,restaurare,reabilitare, remodelare , modernizare si supraetajare cladiri existente ?


Detaliu pentru invitatia numarul 338687
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 338687/02.11.2012
Denumire contract: ?REABILITARE COMPLEX EDUCATIONAL LAUDER ? Consolidare, restaurare, reabilitare, remodelare , modernizare si supraetajare cladiri existente ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: Directia Investitii si Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, etaj 2, camera 34, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: Directia Investitii si Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SECTOR 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE COMPLEX EDUCATIONAL LAUDER ? Consolidare, restaurare, reabilitare, remodelare , modernizare si supraetajare cladiri existente ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?REABILITARE COMPLEX EDUCATIONAL LAUDER ? Consolidare, restaurare, reabilitare, remodelare , modernizare si supraetajare cladiri existente ?
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 572, 487.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 109.000, 00 lei se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilatate a ofertei (120 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 8.117, 25 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia.Art.86 alin (6) ? In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (inclusiv TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/12.10.2010;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante : ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, ALINA SOCOBEANU, CORALIA FILIP, MARIA DRAGHICI, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, STAN RALUCA, CONSILIERI: TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NI?U MIHAI, CO?OCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHE LIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, , HORCEA C-TIN TIBERIU, LUNGU VASILE, LOZINSCHI ADRIAN, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINA VALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, RAILEANU ALEXANDRU, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.ATESTARI: Persoanele fizice vor prezenta atestatele emise de ministerul culturii si cultelor pentru desfasurarea de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice, conform art. 24 alin (2) din Legea nr. 422/2001 consolidata in 15.02.2011(2) Toate interventiile care se efectueaza asupra monumentelor istorice, altele decat cele de schimbare a functiunii sau a destinatiei, de intretinere sau de reparatii curente, indiferent de sursa lor de finantare si de regimul de proprietate a imobilului, se fac cu specialisti si experti atestati si sub inspectia si controlul propriu ale Ministerului Culturii si Patrimoniului National, respectiv ale serviciilorpublice deconcentrate ale Ministerului Culturii si Patrimoniului National, in conditiile legii.Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contab vizat si inreg de org compet la 31/12/2011 , in cazul in care public acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Of. nerezidenti vor prezenta traduc autorizate si legalizate ale docum solic mai sus, in copie stampilata si scris cf.cu orig., Informatii generale - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie = sau > decat valoarea de10.000.000, 00lei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte, dupa cum urmeaza: 2011-4, 2379 lei, 2010-4, 2099 lei, 2009-4, 237lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PENTRU PROIECTARE O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarilede servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privatbeneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor deservicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a 1 contract/maxim 3 contracte de servicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit" (servicii receptionate partial; servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)), a caror valoare totala sa fie de cel putin 220.000, 00 LEI fara TVA, Se va completa formularul atasat si se va anexa copie de pe Contract/contracte(parti esentiale) , recomandare/recomandari/ certificatconstatator/ certificate constatatoare , proces verbal de receptie aserviciului/serviciilor.Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Proces verbal de receptie la sfisitul prestarii (sfisitul prestarii nupresupune expirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date desprenumele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privindindeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris, PENTRU EXECUTIEO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala de cel putin5.200.000, 00LEI fara TVA, Se va completa formularul de experienta similarasi se va anexa copie de pe contract/ contracte( parti esentiale), recomandare/ recomandari /certificat constatator/certificate constatatoare, proces verbal/procese verbale la terminarea lucrarilor., Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Proces verbal de receptie finala (daca a expiratperioada de garantie oferita prin contract), in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privindindeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris conform cu originalul, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, PENTRU PROIECTARE Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original si declaratiile de disponibilitate in original alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte minime obligatorii : -1 inginer diplomat de specialitate constructii civile (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/ contract de colaborare / declaratie de disponibilitate) ;
-1inginer diplomat de specialitate instalatii (se va prezenta: copie dupacontractulindividual de munca/ contract decolaborare / declaratie de disponibilitate) ;
-1 inginer diplomat/inginer colegiu/economist, specialisti in documentatii tehnice(se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/ contract decolaborare/declaratie de disponibilitate) ;, PENTRU EXECUTIEInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte minime obligatorii: -1 coordonator de proiect cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar( inginer diplomat sau arhitect)(se va prezenta copie dupa: contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original);
-1 sef santier executie cu experienta profesionala inconstructii civile( inginer diplomat) , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original);, -1 inginer diplomat specialitate constructii civile (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original);
- 1 inginer diplomat specialitate instalatii(se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original);
- 1 electrician/inginer diplomat/inginer colegiuinstalatii electrice ? autorizat ANRE pentru lucrarile care se vor executa conform obiectului contractului(se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original+ autorizatia in copie conform cu originalul);
- 1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeazasa fie executata(se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent +declaratie de disponibilitate in original + CV in original+ autorizatia in copie conform cu originalul)sau contract cu o firma de spec, - 1 manager al sistemelor de management al calitatii (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original). Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 manager al sistemelor de management de mediu (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original). Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 inspector SSM (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca / echivalent / declaratie de disponibilitate in original )Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati., -1 responsabil CQ - se va prezenta copie dupa decizia interna si copia contractului individual de munca / echivalent + declaratie de disponibilitate in original, semnata si datata., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Atunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora daca exista, daca nu nu se depune formularul, In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate lacap.III.2.1.a)Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala, III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului., In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Certificat valabil ISO 14001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unuisistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de totiasociatii.Autoritatea contractanta se raporteaza la: - standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul financiar al ofertei este calculat in felul urmator: a) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 80 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim /poferit X 80 puncteUnde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Costul de intretinere a lucrarii pe toata durata de viata
10
Descriere: Costul de intretinere a lucrarii pe toata durata de viata va fi justificat in cadrul ofertei printr-un memoriu justificativ din care sa rezulte toate cheltuielile pe care le are beneficiarul pe toata durata de viata a constructiei? punctaj maxim ? 10 puncte;Costul de intretinere a lucrarii pe toata durata de viata va fi justificat in cadrul ofertei printr-un memoriu? punctaj maxim ? 10 puncte; a) pentru ofertacu cele mai scazute costuri se acorda10 puncte; b) celelalte oferte se puncteaza utilizand urmatoarea formula: costul minim/costuloferitx 10 puncte, unde costulminim este costul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si costuloferit este costulofertei evaluate.
Termen de proiectare(fara obtinere de avize si verificare de proiect)
5
Descriere: Termen de proiectare (fara obtinere de avize si verificare de proiect)? punctaj maxim ? 5 puncte;a) pentru ofertacu cel mai mic termen de proiectare se acorda5 puncte; b)celelalte oferte cu alt termen de proiectare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 5 puncte, unde Tminim este termenul de proiectareminim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.Termenul de proiectare va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii comenzii.
Termen de executie (dupa obtinerea avizelor/autorizatiilor)
5
Descriere: Termen de executie (dupa obtinerea avizelor/autorizatiilor). Termen de executie (dupa obtinerea avizelor/autorizatiilor) ? punctaj maxim ? 5 puncte;a) pentru oferta cu cel mai mic termen de executie se acorda 10 puncte; b)celelalte oferte cu alt termen de executie se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 5 puncte, unde Tminim este termenul de executie minim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor .Tminim = 36luniTmaxim = 48 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer