Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, consolidare si supraetajare Gradinita, comuna Lipanesti, jud.Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 337334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA LIPANESTI
Numar invitatie: 337334/12.10.2012
Denumire contract: Reabilitare, consolidare si supraetajare Gradinita, comuna Lipanesti, jud.Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA LIPANESTICod fiscal: 2845060, Adresa: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti, Telefon: 0244/215217, Fax: 0244/215217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti, Romania, cod postal: 107340, telefon: +40 244215217, fax: +40 244/215151, persoana de contact: Robert Nica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti, Romania, cod postal: 107340, telefon: +40 244215217, fax: +40 244/215151, persoana de contact: Robert Nica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, consolidare si supraetajare Gradinita, comuna Lipanesti, jud.Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reabilitare, consolidare si supraetajare a unei gradinite in comuna Lipanesti, jud.Prahova; se vor modifica instalatiile aferente constructiei existente.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 573, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11460 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire sau prin virament bancar in contul RO74TREZ5395006XXX001683, deschis la Trezoreria Brazi, beneficiar Comuna Lipanesti. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278.1 alin (1) ? respectiv 4353, 03 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278.1 din O.U.G. nr.34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 7% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin.3 teza II. din H.G nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de Cazier judiciar pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din lunaanterioara lunii in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care sedepun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Completarea si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Nica Robert - primar, Marcu Andreea -secretar, Anton Lucian - administrator public, Anghel Lucian Ricardo - consilier local, Banu Florentin - consilier local, Dobrica Viorel - consilier local, Dogaru Ion - consilier local, Dragan Georgian - consilier local, Dumitru Iulian - consilier local, Georgescu Octavian - consilier local, Iacob Adrian - consilier local, Ionescu Aurelian - consilier local, Nicola Daniel - consilier local, Seceleanu Constantin - consilier local, Stan Ioan - consilier local, Ungureanu Nicolae - consilier local, Zamfirescu Cristian - consilier localAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Atestat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip B sau echivalent, pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV.Autorizatie eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru executie instalatii de utilizare gaze naturale.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 1.146.000 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii trei ani? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau alte documentecare sa ateste indeplinirea cerintei de calificare.Valorile vor fi exprimate in lei, folosind pentru echivalenta cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatiatarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa ateste indeplinirea conditiei. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Ofertantul va face dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii pentru a asigura cash-flow de executie a lucrarilor pe perioada executariicontractului. Valoarea acestei finantari va fi cel putin egala cu 143.250 lei. Suma poate fi indisponibilizata pentru realizarea contractului de autoritatea contractanta. Perioada pentru care se cere acces la resurse este egala cel putin cu 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract de executie lucrari constructii (ex: consolidari, extinderi, etc.) cu o valoare de cel putin 573.000 lei fara TVA. Se va prezenta: contractul sau dupa caz copii ale partilor relevante ale contractului din care sa reiasapartile, obiectul contractului, cantitatea (suprafata) si termenul de indeplinire respectiv. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va aveain vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare seva calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta leu-euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele, utilajele, instalatiile tehnice necesare pentru indeplinirea contractului. Se vor prezentadocumente justificative (ex: facturi de achizitie, contracte de inchiriere, etc)., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani sipersonalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut?, insotitade informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinireacontractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea acestora. Ofertantul va trebui sa aiba urmatorul personal specializat: Sef santier (studii superioare in domeniul constructii; experientaprofesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in celputin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fieatribuit); Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii (atestat eliberat de autoritatea competenta}; Muncitoricalificati in lucrari de constructii: fierar-betonisti, zidari, instalatori, etc. Standard ISO 9001 pentru lucrari de constructii., Standard ISO 14001 pentru lucrari de constructii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim/ Pret ofertat x 80 puncte
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 10 puncte;Pentru celelalte perioade de garantie punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = G ofertat/G maxim x 10 puncte. Perioada de garantie minim acceptata, sub care oferta e considerata neconforma: 2 ani. Perioada de garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 10 ani
Perioada de executie a lucrarilor
10
Descriere: Pentru cea mai mica perioada de executie a lucrarilor se acorda 10 puncte. Pentru celelalte perioade de executie punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Perioada minima/ Perioada ofertata x 10 puncte.Perioada de executie minim acceptata, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 3 luni. Perioada de executie maxima peste care oferta este considerata neconforma: 12 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer