Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare constructii, instalatii si extindere Sala C-tin Jude din Municipiul Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 354196
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 354196/30.09.2013
Denumire contract: Reabilitare constructii, instalatii si extindere Sala C-tin Jude din Municipiul Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +40 256408453, fax: +40 256408477, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, Bv. C.D. Loga nr.1, sala licitatii (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare constructii, instalatii si extindere Sala C-tin Jude din Municipiul Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare constructii, instalatii si extindere Sala C-tin Jude din Municipiul Timisoara, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica
II.1.6) CPV: 45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 225, 049.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 23.000 lei, perioada de valabilitate - minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR in data de 17.09.2013. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele referitoare la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art. 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar: Nicolae Robu, Administrator Public: Dragoi Sorin, Viceprimari: Dan-Aurel Diaconu, Traian-Constantin Stoia, Director economic: Smaranda Haracicu;Consilieri locali: Birsasteanu Florica; Grigoroiu Grigore; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Stoian Florian; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita?Adina?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Folica Petrica; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Lucian Dorel Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TITULARI: Presedinte: Dan-Aurel Diaconu;Membrii: Gabriela Viziteu, Pauliean Gama, Petricescu Calin, Adina Balogh;REZERVE: Presedinte: Mihai Costa;Membrii: Octavian Rosca, Mariana Heghes, Alexandrescu Lavinia, Gentimir Teodora-Olimpia.Expeti cooptati: TITULAR: Marius DumaREZERVA: Silvia Pavleac.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se vor demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie cel putin egala cu 1.200.000 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari, ofertantii vor completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul, in cazul unei oferte comune. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societatecomerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin.2 din L346/2004. Cursul utilizat pentru conversia leu/alta valuta este cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I.Resurse umaneI.1.Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani (Formular 12I) si lista nominala cu personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului (Anexa la Formular 12I);, I.2.Personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului prezentatin Anexa la Formular 12I, trebuie sa acopere urmatoarele pozitii cheie: a) Responsabil tehnic cu executia atestat minim domeniul I pentru lucrari de constructii, in conformitate cu Legea nr.10/1995 si Ord. 777/2003, art.9 - (1) (domeniul I - Constructii Civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere). Se vor anexa: - copia certificatului de atestare insotita de legitimatia valabila la data limita de de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate.b) Responsabil SSM, in conformitate cu Legea 319/2006. Se vor anexa: - dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca, conform legislatiei in vigoare;
- declaratie de disponibilitate., II.Experienta similaraII.1.Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere aofertelor - Formular 12E insoltita de Anexa la Formular 12E., II.2. Pentru una sau mai multe din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata trebuie sa fie de minim 607.000 lei fara TVA, ofertantii vor anexacertificari de buna executie (PV de receptie/recomandari/certificate constatatoare, etc), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?., III.Dotari tehniceSe vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnicede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari - Formular 12H insotit de lista anexa. Ofertantul trebuiesa faca dovada ca dispune in dotare proprie/de la terti/orice alta forma de dispozitie de urmatoarele utilaje: - autobasculanta;
- aparat de sudura;
- autolaborator pentru verificari instalatii electrice.Se vor anexa: facturi de achizitie, contracte de inchiriere etc., care sadovedeasca forma de detinere., IV.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Se vor prezenta: Declaratia si lista cu subcontractantii (Formular 12G), Acordul/acordurile desubcontractare(Formular 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partiledin contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontractantilor propusi; Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urmatoarele documente: Declaratia in temei art.69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); documentele solicitateprivind partea sa de implicare (resurse umane, dotari tehnice). In cazul in care, parti din contract, urmeaza fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract., V.Informatii privind asociatii (daca este cazul): In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari aiacordului de asociere). Ofertantii vor prezenta Acordul de asociere (Formular 14). Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul) si declaratie pe proprie raspundere conform art.11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare. Asociatul/asociatii vor completa inclusiv Formularul 12C - declaratia privind calitatea de participant la procedura., VI.Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul): Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi indeplinita side catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm(Formular nr. 11); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului(Formularul 12BS); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D);Documentele solicitate pt. indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere. Experienta similara se va indeplini integral de tertul sustinator iar Resursele Umane si/sau dotarile tehnice se iau prin cumul. I.Ofertantii vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si astandardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia de lucrari similare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se depun in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? -semnata si stampilata de reprezentantullegal al ofertantului., II.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer