Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare corp B Colegiul National Roman Voda, Roman


Detaliu pentru invitatia numarul 337078
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 337078/10.10.2012
Denumire contract: Reabilitare corp B Colegiul National Roman Voda, Roman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Tehnica, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare corp B Colegiul National Roman Voda, Roman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare, reparatie sarpanta, inlocuire invelitoare, restaurare fatade, refacere instalatii electrice, termice si sanitare conform proiectului tehnice nr. 213/2012 intocmit de S.C. EXproCONS Gosav&Co SRL
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 160, 328 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
17.000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare cf. L 346/2004. In acest caz ofertantul va atasa dovezii garantiei Formularul nr. 19. Garantia de participare va fi irevocabila si valabila 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor.Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 17 ? ?Scrisoarea/instrument de garantare? eliberat de o banca/societate de asigurari din Romania, sau dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate. Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.- ordin de plata cu viza bancii in contul nr. RO46TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre MUNICIPIUL ROMAN, procedura de achizitie publica si urmeaza a fi depus in ORIGINAL.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA. Se accepta orice forma de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, republicata.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-vreceptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2 ? in original.Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Decl. art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4 ? in original. Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1 LEOREANU LAURENTIU DAN - PRIMAR - Municipiu2 MICU LUCIAN-OVIDIU - VICEPRIMAR - Municipiu3 BOJESCU OVIDIU - ADMINISTRATOR PUBLIC - Municipiu4 CARNARIU GHEORGHE - SECRETAR MUNICIPIU - Municipiu5 ALEXE ANA MARIA - ARHITECT SEF - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului6 PISICA GABRIELA ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Impozite si Taxe Locale7 PLAII MIHAI ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Economica8 IONITA DAN FELICIAN ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Tehnica si de Investitii9 GRAJDEANU REMUS- DIRECTOR EXECUTIV - Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport10 MONAC SORINA ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia de Asistenta si Protectia Sociala11 CAZACU DANIEL ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Politia Locala12 BOTEZATU CRISTIAN ? DIRECTOR -Directia Administrativ13 MAFTEI DOINITA ? DIRECTOR EXECUTIV ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor14 CRISTIAN ANA-MARIA - SEF BIROU - Birou financiar contabil D.A.P.B.O.15. MURARESCU CONSTANTIN ? SEF SERVICIU ? Serviciul Bazar, Obor, Lac agrement16 MORARU CORINA - SEF SERVICIU - Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice17 MAFTEI LILIEANA - SEF SERVICIU - Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice18 PRAJESCU CRISTINA - SEF SERVICIU - Serviciul Buget, Contabilitate19 GALATEANU OTILIA - SEF SERVICIU - Serviciul Resurse Umane, Salarizare20 ENACHE COSTEL - SEF SERVICIU - Serviciul Investitii si Lucrari Publice21 VACARU MIHAIL - SEF SERVICIU - Serviciul Achizitii Publice22 COCEA MIOARA - SEF SERVICIU ? Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice23 TATARU MANUELA - SEF SERVICIU ? Serviciul Administratie Publica Locala24 ILIE IRINA - SEF SERVICIU - Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor25 STANCIU CARMEN ERNESTINA - SEF SERVICIU - Serviciul PublicComunitar Local de Evidenta a Persoanelor26 PANAITE CRISTINA NICOLETA - SEF SECTIE ? Biblioteca Municipala27 URSU DANIEL DUMITRU SEF BIROU Biroul pentru Situatii de Urgenta28 MUNTEANU VASILE ? SEF SERVICIU ? Serviciul public de Gospodarire Comunala29 PETREA DANUT ? SEF FORMATIE ? Formatia salubritate si transport30 MOCANU VALENTIN- SEF FORMATIE ? Formatia confectii metalice si instalatii electrice31 BUTNARU IOAN ? SEF FORMATIE ? Formatia Intretinere drumuri32 OUATU CONSTANTA ? ASISTENT MEDICAL SEF ? CresaLISTA CONSILIERILOR LOCALI ai MUNICIPIULUI ROMANACHIRILOAEI LEONARD, ALEXANDRU DORU MIHAI, ANDRICI GABRIEL, ANDRIES BOGDAN COSTINEL, BENCHEA MARICEL, CAPRARU PETRICACHIRIAC LENUTA NUSA, FARCASI PETRU, FRON ANDREI, GINDULESCU PETRU, HAVRICI TOMSA IULIA, LAZAR GEORGE, LICHIARDOPOL MIHAI DANUT, MOCANU VASILE, OUATU DUMITRU, PALANCEANU CATALINA ELENA, PATRASCU LIVIA NICOLETA, PAULET EUGENPETREA DANIEL, TANOVICI MIHAELACertificat Ordin 314/2010 ? Formular 5 ? in original.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie se accepta: fie o declaratie pe proprie raspundere, fie o declaratie autentica data in fata unui notar. Va fi exclus din procedura operatorul economic care nu si-a indeplint obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, cf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.Atestat ANRE pentru operatori economici tip B ? proiectarea si executarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 kv.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri in domeniul de activitate intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 8000000 lei.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl. privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati . Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, cel putin un contract similar de min. 4000000 lei fara TVA sau a max. 2 contracte similare a caror valoare totala sa fie de min. 4000000 lei fara TVA. Contract similar se refera la contracte avand ca obiect reabilitarea unei cladiri monument istoric.Documente doveditoare: - Fisa de experienta similara;
- Copia contractului/contractelor si a actelor aditionale, daca este cazul, sau, cel putin parti ale contractului/contractelor (actelor aditionale) care sa cuprinda informatiile relevante;
- Copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa p-v receptie partiala, p-v receptie la terminare lucrari, p-v receptie finala;
- Recomandare., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Responsabil Tehnic cu Executia pe domeniul constructii civile, industriale;2. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) in domeniul lucrarilor ce trebuies executate;3. specialist in executare lucrari atestat MCC in domeniul 1 ? restaurare arhitectura;4. specialist in executare lucrari atestat MCC in domeniul 4 ? consolidare/restaurare structuri istorice.Personalul de la pct. 1 si 2 nu poate fi aceeasi persoana. Personalul de la pct 3 si 4 poate fi aceeasi persoana.Pentru personalul de specialitate care va particip, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (din dotare proprie, in leasing sau inchiriate) necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizele respective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului ?, utilaje, echipamente, personal ? angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de lucrari e, Continuare cerinta privind personalul de spaecialitate care va participa la indeplinirea contractului.Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa: CV-uri, decizii de numire in functie, declaratie de disponibilitate /Formular 15 ? in original, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa: atestate, diplome de studii, contracte de munca/colaborare sau angajamente. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe domeniul ?gestionarea monumentelor, cladirilor istorice si a altor obiective de interes turistic?Nu se accepta in curs de certificareIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer