Achizitie publica - Reabilitare DC 112, Blidari ? Bumbuia, L = 2 km, comuna Cobia, jud. Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 343870
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343870/15.03.2013
Denumire contract: Reabilitare DC 112, Blidari ? Bumbuia, L = 2 km, comuna Cobia, jud. Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corabia (Primaria Cobia)Cod fiscal: 4449429, Adresa: judetul Dambovita , comuna Cobia, Cobia, Telefon: 0245713235, Fax: 0245713235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: judetul Dambovita , comuna Cobia, Cobia, Romania, cod postal: 137095, telefon: +40 245713235, email [email protected], persoana de contact: Primaria Cobia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cobia, Comuna Cobia, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DC 112, Blidari ? Bumbuia, L = 2 km, comuna Cobia, jud. Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1) Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru Reabilitare DC 112, Blidari ? Bumbuia, L = 2 km, comuna Cobia, jud. Dambovita2) Valoarea estimata a contractului este1.120.948, 80 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv in suma de 78064, 3 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 120, 948.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 20800 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO51TREZ2735006XXX000062-Trezoreria Gaesti.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006; Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4822, 88 lei.In cazul in care garantiade participare se constituiein alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.a)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3) Certificatul de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);4) Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata)5) Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: A)Consiliul Judetean Dambovita: 1)lector. univ. dr. Adrian Tutuianu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2)ing. Ion Gabriel Grozavu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;3)dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet;4)ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;5)ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice;6)cons. jr. Dorina Stoica - director executiv Directia Juridica Administratie Publica;7)ing. Sorin Radu - director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;8) Consilierii judeteni: Ana George Bogdan, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Dinca Georgeta, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Hermenean Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihai Marius, Manole Mihai Alin, Marinescu Ioan, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae.B)Primaria Cobia: 1) Marin Manda - primar;2) Valeriu Alecu - viceprimar;3) Neagu Daniele - secretar comuna;4) Craciunescu Vasilica ? contabil;5) Consilierii locali: Cotorogea Ion, Diaconu Radita, Carstache Florin, Nutescu Mircea, Sandu Gheorghe, Nuta Gheorghe Sebastian, Militaru Marin, Savulescu Elena Madalina, Bidica Florica, Berechet Constantin, Marin Nicolae, Nita Valentin. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. (conform mentiunilor de pe acesta, este valabil doar in original sau copie legalizata).Daca Certificatul constatator, se prezinta in copie cu mentiunea conform cu originalul a uneia dintre formele, original sau copie legalizata, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau in copie legalizata.2) Persoanele juridice/fizice straine vor atasa: a) documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, .b) documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2.codul unic de inregistrare;3.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4.structura actionariatului;5.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6.domeniul de activitate principal;7.domeniile de activitate secundare;8.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), lucrari similare (lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier) cu o valoare demin. 1042800, 00 lei fara TVA, in conformitate cu normele profesionale din domeniu si ca, au fost duse la bun sfarsit.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara., c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similara.Mentiuni: a) Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor.b)Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: lucrari de intretinere curenta a drumurilor, lucrari de intretinere periodica a drumurilor.c)Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor.Observatii: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - autobasculanta - min. 2 buc;
-autogreder - min.1 buc;
-buldoexcavator- min.1 buc;
-cilindru compactor terasamente - min.1 buc;
-cilindru compactor asfalt - min.1 buc;
- instalatie de preparat mixturi asfaltice - min.1 buc;
- incarcator frontal - min.1 buc;
- repartizor-finisor - min.1 buc;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul ofertei se va exprima in lei. Pentru oferta cu cel mai scazut pret se acorda punctaj maxim, 40 puncte; Pentru celelalte oferte ?Pn?, punctajul se acorda astfel: P1 = (Cel mai mic pret ofertat/Pret ?n?) x 40 puncte
Durata de garantie acordata lucrarilor
35
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor se va exprima in ani. Pentru cea mai lunga perioada de garantie acordata se va acorda punctajul maxim alocat- 35 puncte; Pentru ofertele cu termene mai scurte decat cel prevazut la punctul 1), punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P3 = (Termenul ?n?/ Termen maxim ofertat) x 35 puncte
Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie
5
Descriere: Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie se va exprima in zile.1)Pentru termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie cel mai mic se acorda 5 puncte;2)Pentru termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie mai mare decat cel prevazut la punctul 1), se acorda punctajul astfel: P4=(Traspuns.min. /T raspuns oferta ?n?) x 5 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 10:35