Achizitie publica - ?Reabilitare DC 29 Pribeagu - Coltea, comuna Rosiori, judetul Braila?
Detaliu pentru invitatia numarul 337158
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337158/10.10.2012
Denumire contract: ?Reabilitare DC 29 Pribeagu - Coltea, comuna Rosiori, judetulBraila?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROSIORI (PRIMARIA COMUNEI ROSIORI)Cod fiscal: 4342774, Adresa: Rosiori, Rosiori, Telefon: 0239699493, Fax: 0239699493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rosiori, Rosiori, Romania, cod postal: 817120, telefon: +40 239699493, fax: +40 239699493, persoana de contact: Neculai Soceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Rosiori, Judetul Braila.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare DC 29 Pribeagu - Coltea, comuna Rosiori, judetulBraila?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilorpentru obiectivul?Reabilitare DC 29 Pribeagu - Coltea, comuna Rosiori, judetulBraila? in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 597, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constituiconform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru suma de 7000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie: -Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO05TREZ1525006XXX000244, deschis la Trezoreria Insuratei.-Lichiditati depuse la casieria Primariei Rosiori, comuna Rosiori, judetul Braila.In conditiileart. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma egala cu4377.36 lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A.
Garantie de buna executie
Grantiade buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractuluiSe constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul 20, - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile. Perioada de garantie acordata lucrarilor: 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2, Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d)din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d)din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri aleimpozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetulgeneral consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - Formularul 6. Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator)Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire: Soceanu Neculai - Primarul comunei Rosiori, Mocanu Aurica- Contabil, Dragomir Vasilica - Inspector achizitii publice, Moldoveanu Cornel - Referent, Dragomir Adriana - Secretar, Consilieri locali: Picleanu Cristian, Slotea Mihaela, Lungu Georgeta, Lungu Mircea, Prodan Marian, Motoi Aurel, Musat Iulian, Pisica Adrian, Picleanu Bebe, Perianu Nicolae. 1.a) Pentru persoane juridice romane-Prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;b) ca nu sunt inscrisementiunicu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedurainsolventei sau ca ofertantuleste inincapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vedereademonstrarii capacitatii de exercitare aactivitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare caresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala Cerinta minima : Cifra de afacerimedie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 1194712 leiOfertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie deafaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare aofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei cu principalele lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea de informatii privind experienta similaraCerinta minima: prezentarea a cel putin un contract de lucrari de reparare a drumurilorin valoare minima de 597356 lei.Ofertantii vor prezenta: - Copii de pe partile relevante ale contractelor invocate ca experienta similara, certificate ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al ofertantului.- Copia Procesului verbal de receptie laterminarea lucrarilor/receptia finala, - Recomandarea din partea beneficiarului, sau documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, in original sau copie certificata, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare acontractului de lucrariOfertantul trebuie sa faca dovadaca dispune de echipamentesi utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie)., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe solicita: - Sef de santier - inginer de drumuri si poduri- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT, - Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) numit prin dispozitie interna.Pentru personalul propus se vor atasa copii certificate ?conform cuoriginalul? ale contractelor de munca sau de colaborare, insotite deangajamentul de participare in conformitate cu prevederile art.188 alin (3) lit.b) din OUG 34/2006, copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor sicertificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamenteleacestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declaratcastigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnareacontractului.Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului deachizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Asocierea Standarde de asigurare a calitatii -Certificatul ISO 9001 sau echivalent indomeniul aferent obiectului prezentului contract, Standarde de asigurare a protectiei mediului- Certificatul ISO 14001sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 18:58