Achizitie publica - Reabilitare DC 7 Gurghiu - Glajarie si DC 9 Gurghiu - Orsova prin tratament bituminos
Detaliu pentru invitatia numarul 325373
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325373/27.04.2012
Denumire contract: Reabilitare DC 7 Gurghiu - Glajarie si DC 9 Gurghiu - Orsova prin tratament bituminos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)Cod fiscal: 5409635, Adresa: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Telefon: 0265536003, Fax: 0265536094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str P.Maior nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Romania, cod postal: 547295, telefon: +40 265536003, fax: +40 265536094, persoana de contact: CONSTANTIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei com.Gurghiu , Gurghiu , str P.Maior nr 8 , jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DC 7 Gurghiu - Glajarie si DC 9 Gurghiu - Orsova prin tratament bituminos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tratament bituminos simplu pe drum comunal asfaltat
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2500 lei ( din care 1400 lei , respectiv 1 % din valoarea estimata a contractului, se va retine contestatarului in conformitate cu prevederile art 278 cu 1 din OUG 34/2006 ) , pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;suma initiala care se depune de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA ( art 90 alin(1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in conformitate cu prevederile art 181 din OUG 34/2006, modificata prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificcate constatatoare privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.(original/copie legalizata/xerocopie certificata pt.conformitate cu originalulCertificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in art 69 cu 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Boar Laurentiu , Padureanu Lucian , Stan Constantin , Dumbrava Vasile, Kraft Erzsebet si Kiss Tiberiu Stefan. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediulObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor solicitam ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate , certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata , in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de cel putin 150000 lei.Curs euro la 13.02.2012 este de 4, 3477 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 140000 lei insotit de certificarea de buna executie din partea beneficiarului. ISO 9001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP , de la Primaria com.Gurghiu , direct sau prin mijloace electronice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 13:54