Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE DC 8; KM 2+835 ? KM 7+200, COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA?


Detaliu pentru invitatia numarul 343471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CHISCANI
Numar invitatie: 343471/05.03.2013
Denumire contract: ?REABILITARE DC 8; KM 2+835 ? KM 7+200, COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHISCANICod fiscal: 4342669, Adresa: Strada Principala, Com. Chiscani, Jud. Braila, Chiscani, Telefon: 0239/664011, Fax: 0239/664011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE DC 8; KM 2+835 ? KM 7+200, COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari aferente investitiei: ?REABILITARE DC 8; KM 2+835 ? KM 7+200, COMUNA CHISCANI, JUDETUL BRAILA?, conform proiectului tehnic. Valoarea estimata a contractului este de 6.905.037 lei fara TVA , din care: cheltuieli privindinvestitia de baza = 6.423.290 lei fara TVA; cheltuieli privind organizarea de santier = 160.582 lei fara TVA;cheltuieli diverse si neprevazute aferente cap. 4= 321.165 lei fara TVA;Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de321.165 lei fara TVA, va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 905, 037 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor;Cuantumul garantiei=131.600 lei;Forma de constituire care va fi acceptata: a)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se va prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib.(pt cazul utilizarii SGB se va utiliza ca model formularul nr.11 din Sect.Formulare); sau b) OP scanat, in copie conforma cu originalul, in contul RO69TREZ1515006XXX000221, deschis la Trez Braila, cu conditia confirmarii acestuia de catre trezoreria unde aut. contractanta are deschis contul respectiv, pana la data depunerii ofertelor; cod fiscal 4342669;sau c) Depunerea de numerar la casieria aut. contractante, din loc.Chiscani, com.Chiscani;chitanta scanata, in copie conforma cu originalul;Echivalenta pt o garantie de participare depusa in euro, se va realiza la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare;In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia, aut. contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conf. art. 278^1 alin.(1)litera c)din O.U.G. 34/2006, suma de 8.218, 38lei.De asemenea, aut. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conf. cu prev. art. 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modif si completarile ulterioare;Conform prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pt garantia pentru participare la procedura de atribuire. In acest caz, ofertantul va completa Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv Anexa A. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele privind incadrarea in categoria IMM
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)Ofertantul castigator are oblig. de a constitui GBE in max. 15 zile de la semn contr de lucrari.c) Conf. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, acestea beneficiaza de reduceri cu 50% pentru GBE aferenta prezentei proceduri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in situatia expusa la acest articol.Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: completare Formular nr. 12B conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, se vor prezenta urmatoarele certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat eliberat de D.G.F.P.; (original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social; (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, daca va fi cazul, orice documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C conform modelului din Sectiunea Formulare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completare Formular nr. 12D conform modelului din Sectiunea Formulare5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular nr. 12E conform modelului din Sectiunea FormulareOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Craciun Ion - Primarul comunei Chiscani, Neagu Gina - presedintele comisiei de evaluare a ofertelor/ Inspector Primaria Chiscani; Mitu Mioara - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Referent Urbanism Primaria Chiscani; Radu Daniela - membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Inspector impozite si taxe/ Primaria Chiscani; Perieanu Stela- membru in comisia de evaluare a ofertelor/ Referent contabilitate/ Primaria Chiscani; Enache Marcela - secretarul comisiei de evaluare a ofertelor/ Secretarul comunei Chiscani; consilieri locali: Cojea Busuioc Costica, Banica Avram, BogdanRelu, BratosinIonel, Calin Petrea, Ciocarlan George Adrian, Condruz Georgeta, DincaDobrita, DirneaCarmen, Gorgovan Octavian, GrigoreGelu, MenuFlorentina, MunteanuNicolae, PetreConstantin, NistorDumitra;Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator sunt obligati sa prezinte acest formular.6. Cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertelor. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor, atrage excluderea acestora din procedura de atribuire.Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. al operatorului economic participant la procedura de atribuire; informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata (acolo unde este cazul).2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, realizata in ultimii 3 ani. Cerinta minima: valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: - media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani= 13.167.744 lei; IMM-urile vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii - Anexa A din Sectiunea Formulare., 2. Bilant contabil la 31.12.2011, inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 3. Ofertantul are depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de 6.583.872 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte, pentru o perioada de 24 luni., 4.Potrivit prevederilor art.186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006 precum si art. 69^1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., 2. Lucrarile executate se vor confirma prin prezentarea unui contract de achizitie publica de executie lucrari, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de atribuire (in conformitate cu prevederile proiectului tehnic anexat prezentei documentatii), in valoare de minim 6.583.872 lei, fara TVA. Pentru contractul mentionat ca experienta similara se va prezenta copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, astfel: - Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala /receptie finala a lucrarilor;
- sau Certificari de buna executie/ recomandari din partea beneficiarilor;
- sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului, asa cum acestea sunt mentionate si solicitate de proiectantul de specialitate atat in proiectul tehnic cat si in caietul de sarcini atasate prezentei Fise de date a achizitiei, respectiv: buldoexcavator, excavator; cilindru terasier, cilindru compactor pneu-pneu; repartizator-finisor mixturi asfaltice; repartizator-finisor betoane; autogudronator cu perie mecanica; autobetoniere, autobasculante, autocisterna; autogreder prevazut cu sistem automat de dirijare a lamei in sistem tridimensional; masina pentru marcaje rutiere; macara; statie de preparare a mixturilor asfaltice dotata cu instalatie complet automatizata de producere a mixturilor asfaltice: beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc ?i polimeri BA16m; laborator de gradul II pentru mixturi asfaltice si betoane ; orice alte utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe care operatorul economic le considera necesare, fara restrictii, pentru executia in conditii optime a contractului de lucrari;, Continuare cerinta nr. 3Pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, prezentate de operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - orice documente care atesta detinerea /dotarea proprie-contracte de inchiriere, daca este cazul;
-declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc., 4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor categorii de personal: a) 1 sef santier cu studii de inginerie constructii, specialitatea drumuri ?i poduri;experienta generala de minim 3 ani in domeniul ingineriei de constructii, cu implicare in calitate de sef santier in cel putin un proiect.b) 1 responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din doc tehnica atestat in dom lucrarii ce urmeaza sa fie executata;c) 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;d) 1 responsabil cu asigurarea calitatiipentru lucrari de constructii;, Continuare cerinta nr. 4De asemenea, se solicita asigurarea resurselor umane (minime), asa cum acestea sunt solicitate de proiectantul de specialitate in proiectul tehnic, respectiv lista consumurilor du mana de lucru, atasat prezentei Fise de date a achizitiei, respectiv: inginer drumuri; betonist; dulgherconstructii;dulgher poduri; sapator; fierar betonist; zidar;muncitori constructii-montaj; pietrar; izolator hidrofug; finisor terasamente; muncitori incarcare-descarcare; muncitori deservire;Se vor nominaliza persoanele respective, persoane diferite pentru fiecare pozitie solicitata, pentru a se putea efectua verificari pe site-ul institutiilor emitente si se vor anexa copii dupa autorizatiile/certificatele de atestare profesionala si legitimatiile aferente persoanelor nominalizate, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta nr. 4;Pentru colaboratori, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea acestora pe durata de derulare a contractului pentru ofertantul care i-a nominalizat si faptul ca nu participa sau nu sunt nominalizati pt un post similar de catre un alt ofertant care participa si acesta la prezenta procedura de atribuire. Se vor anexa CV, datate si semnate, ale pers. respectiv privind realizarea contractului si copii dupa documentele care sa ateste specializarea, copii dupa contractele individuale de munca pt personalul propriu sau orice alt docum. din care sa reiasa angajareapersonalului, extras din registrul general de evidenta a salariatilor REVISAL-dupa caz, iar ptpersonalul cooptat declaratii de disponibilitate. Atat pt responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii cat si pt responsabilul cu asigurarea calitatii se va prezenta decizia interna de numire a persoanelor respective. Pt ofertantii straini, se vor prezenta documente de atestare profesionala echivalenta, specifice tarii in care ofertantul este rezident.Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana., 5. Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se va prezenta: - Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).- declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 din partea subcontractantului.Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate si vor fi valabile pe toata durata de valablitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora (in cazuri temeinic motivate si probate) nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., 6. Informatii privind asocierea, daca este cazul., 7. Potrivit prevederilor art.190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006 precum si art. 69^1 din OUG 34/2006 1. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., 2. Certificat de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarii
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer