Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare DC101 si DC102, comuna Manzalesti, judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 339908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Minzalesti
Numar invitatie: 339908/22.11.2012
Denumire contract: Reabilitare DC101 si DC102, comuna Manzalesti, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MinzalestiCod fiscal: 3662592, Adresa: comuna Minzalesti, judetul Buzau, Manzalesti, Telefon: 0238/529512, Fax: 0238/529508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Minzalesti, judetul Buzau, Manzalesti, Romania, cod postal: 127335, telefon: +40 238529512, fax: +40 238529508, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Minzalesti, comuna Minzalesti, judetul Buzau, Romania, cod postal: 127335.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DC101 si DC102, comuna Manzalesti, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reabilitare a drumurilor comunale DC101 si DC102, comuna Manzalesti, judetul Buzau
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 289, 729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 100.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Valeriu BESLIU ? Primar; Viorel MOLDOVEANU? Viceprimar; Ioana DIACONU ? secretar; Consilieri locali: Costel Liviu STANESCU, Cecilia PETRESCU, Ion LALU, Ion CRISTEA, Petrus TINCA, Cornel RADULESCU, Petruta DINU, Stelica DRAGHIA, Constantin TANASE.- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Persoane juridice romine: Sa aibe in obiectul sau de activitate Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, COD CAEN 4211.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.Persoanele juridice nerezidente vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a realiza activitati de constructii/reparatii de drumuri in tara in care isi au sediul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin 10.000.000 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Documente doveditoare: - Completarea tabelului referitor la cifra medie de afaceri din Formularul B2 Informatii generale;, Cerinta: prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrate la autoritatea fiscala/ORC competent teritorial. Documente doveditoare: - bilanturi contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrate la autoritatea fiscala/ORC competent teritorial., Cerinta: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au capacitatea financiara de a asigura executarea lucrarilor fara eforturi financiare (avansuri) din partea autoritatii contractante, respectiv sa faca dovada existentei la momentul semnarii contractului a unor resurse reale negrevate de datorii de minim 1.763.243 RON reprezentand suma necesara pentru acoperirea primelor trei luni din contract; Suma respectiva urmeaza a fi imobilizata pentru realizarea contractului numai in cazul ofertei castigatoare. Documente doveditoare: - document emis de banca ofertantului (scrisoare bonitate, etc.) sau alte mijloace financiare in acest sens. Documentul se va prezenta in original, va face referire expresa si strict la obiectul contractul de atribuit si va fi emis cu cel mult 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 4.000.000 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului., Cerinta: Sa asigure pentru realizarea contractului minimal urmatoarele echipamente/utilaje: 1 statie de mixturi asfaltice, 1 repartizor/finisor de distributie a mixturilor asfaltice, 2 mijloace transport mixturi asfaltice, 1 statie de betoane, 1 cilindru compactor, 1 autopompa turnare beton, 1 autogreder, 1 incarcator frontal, 2 autobetoniere, 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - 1 manager de proiect pentru coordonarea intregii lucrari cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura, 1 sef santier absolvent studii tehnice construc?ii rutiere cu o vechime de cel putin 5 ani si cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri, un Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar, un manager al sistemelor de management de mediu cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar ?i un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna. Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri(Certificat ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer