Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4


Detaliu pentru invitatia numarul 331965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 331965/18.07.2012
Denumire contract: Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400 - Registratura unitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare de nivel LN4 la turnul de racire nr.4 prin varianta: ? gratare din polietilena asezate multietajat agatate prin intermediul unor tiranti din inoxde radierul bazinului de distributie a apei?, cu respectarea caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45232153-9 - Lucrari de constructii de turnuri de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 480, 191.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 90.000 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita a depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 5 % (2, 5% pentru IMM))din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG925/2006 in vigoare, art.90 si HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor, conform proiect contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea : Completare si semnare Formular nr.1(inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala)-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: Completare si semnare Formular nr. 2 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹: Completare si semnare Formular nr. 3 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu2. Director Termocentrala - Ing. Pisc Ion3. Director Economic ? Ec Scurtu Maria4. Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion5.Director Resurse Umane ? Cons. Jrd Olaru Sorin6.Director EMR- Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe7.Director Dezvoltare Investitii ? Ing. Tudorescu VasilePersoanele care au semnat/aprobat documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: 1.Sef Serviciu Termomecanic ? Ing Chirca Iosif2.Serviciul Termomecanic- Ing.- Prodan Madalina3.Sef Birou ALSE ? Ing Ciurel Nicoleta4.Sef Birou AQ ? Ing Chirca Delia5.Cons. Jrd .- Pupazan Adela6 .Biroul ALSE- Ing. Irod Cornel7.Director Adj. Tehnic ? Ing. Raducu Teodorescu8.Sef Birou DCV ? Ing. Teiu Sorin9.Ec. Vilceanu Mirela10.Ing. Bujor CristinaDocumentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.In cazul in care exista subcontractant/i acestia sunt obligati sa indeplineasca aceasta cerinta4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare si semnare Formular nr. 4 - conformOrdinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitele si taxele catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local .Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limbaromana2. Autorit. contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.3. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autorit. contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (2) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autorit. contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Forma de inregistrare pentru persoane juridiceromaneCertificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?, valabil cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.2.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cerinta minima: media cifrei globalede afaceri a ofertantului in ultimi 3 ani sa fie de minim 17.000.000 lei, demonstrata pebaza situatiilor financiare incheiate in ultimii trei ani, vizate si inregistrate conform reglementarilor in vigoare ale Ministerului Finantelor. In aceste sens se vor prezenta bilanturi contabile/ extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor, alte documente probante aferente., 2.Ofertantul va trebui sa demonstreze caare acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow, necesar executiei lucrarii pentru primele 2 luni, in suma de minim 1.000.000 lei. In acest sens se va prezenta: - adrese/comunicari/declaratii/scrisori bancare- acestea vor contine informatii despre bonitatea financiara a operatorului economic, date de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, experienta de lucru cu clientul, etc. valabile pentru primele 2 luni de desfasurare a contractului de lucrariPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniinsotita de documente ( contracte, proces/e verbal/e de receptie, etc.) care sa confirme executia de lucrari avand ca obiect: ?Reabilitare turn racire? de tipul care face obiectul achizitiei sau echivalent. Avand in vedere caracteristicile turnului de racire care face obiectul achizitiei, consideram ca lucrari echivalente, orice lucrare de reabilitare executata la turnuri de racire, construite din beton, aferente blocurilor energetice ale termocentralelor. Lista principalelor lucrari trebuie sa includa cel putin o lucrare de tipul celei care face obiectul achizitiei sau echivalent executata si dusa la bun sfarsit de catre ofertant, in ultimii 5 ani, in valoare de minim 8.500.000 lei, sau maxim 3 ( trei) lucraride tipul celei care face obiectul achizitiei sau echivalent, in valoare cumulata de minim 8.500.000 lei.Fisa/e de experienta similara pentru lista principalelor lucrari mentionate ca experienta similara, Recomandare ( in original sau copie legalizata) pentru lucrarilementionate ca experienta similara, trebuie sa fie semnata de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului lucrarii si sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele beneficiarului, valoarea lucrarii/contractului, procent executat in ultimii 5 ani, perioada si locul executarii lucrarii, caracterisiticile principale ale obiectivului si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, etc. In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta orecomandare a implicarii din partea Antreprenorului General intocmita de beneficiarul /clientul lucrarii respective indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat., In situatia in care contractele de lucrari au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit inperioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Prin formularea ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? sau contract de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese verbale de receptie partiala, sau- lucrari receptionate insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor, sau- lucrari receptionate insotite de procese verbale de receptie finala, Note: - Ofertantul poate prezenta si copii dupa informatiile relevante din contractul/le respectiv/e in indeplinirea contractului/lor respectiv/ePentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an.-Completarea tuturor campurilor din formulare este obligatorie, in caz contrar oferta va fi declarata ca inacceptabila, conform HG 925/2006, Art 36, alin 1 lit b), 2.?Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- ofertantul va prezenta informatii privind asigurarea cupersonal specializat si suficient pentru executia lucrarii, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.Pentru personalul cheie si specialistii tehnici mentionat in lista, se vor prezenta: -C V-uri- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale actului/actelor de studii- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale dovezii calificarii / atestarii / autorizarii pentru specializarea respectivaNota: pentru responsabilul cu asigurarea calitatii se va prezenta doar decizia de numire, 3.- Declaratieprivind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDeclaratia va fi insotita de documente care sa confirme existenta unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta ( taloane/facturi /inchiriere/leasing sau prin alte formede punere la dispozitie, conform legii) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, valabile in cazul in care ofertantul este declarat castigator- Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, mijloace de transport, echipamente tehnice, alte mijloace fixeNota : Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc., acesta poate prezenta si un angajament., 4.- Informatii privind subcontractantul/ii (daca este cazul-?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/i si specializarea acestuia/acestora, datele de recunoastere Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordul/acordurile de subcontractare.Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., (2) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, 5.- Informatii privind asocierea in vederea executarii lucrarii (daca este cazul)- Acord de asociere, in original sau copie legalizata de catre organismele competente, in limba romana sau traducere autorizata, din acre sa reiese cine este liderul asociatiei (consortiului) si parte din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea ;liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Nota: In cazul asocierii se va respecta Art.44 din OUG 34/2006 si Art. 2041din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici, parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele: a) Oferta sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii si categoriile de lucrari executate de acestia;b) Oferta sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;, c) sa fie numit partenerul conducator al asociatiei (Liderul), numire care trebuie confirmata prin imputernicire scrisa, de fiecare partener in parte;d) Oferta sa includa un acord de asociere care sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si satransmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor.e) Toti partenerii asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata contractului; Asocierea nu va fi modificata, pe durata contractului, decat in cazuri temeinic justificate (faliment).In masura in care asocierea in intregime nu mai poate continua executarea contractului nu se poate inlocui cu o alta sau un operator economic aceasta situatie fiind asimilata cesiunii obligatiilor., In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul. 1.Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/editia2008, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului.Prezentare document/(e) care sa ateste respectarea cerinteiDocumentul(ele) vor fi emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau instrainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil/e la data depunerii ofertei.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele : original/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » semnata si stampilataDocumentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate, In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, 2.Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantuluiSe va prezenta document/e care sa ateste respectarea cerinteiDocumentul(ele) vor fi emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului contractului., valabil/e la data depunerii ofertei.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele : original/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » semnata si stampilata conform cu originalul », semnata si stampilata), Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate.- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatoruleconomic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer