Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE D.F. VALEA TATII


Detaliu pentru invitatia numarul 356242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356242/03.12.2013
Denumire contract: REABILITARE D.F.VALEA TATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE D.F.VALEA TATII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REBILITARE D.F.VALEA TATII. Valoarea estimata totala a contractului ?Reabilitarea drumului forestier Valea Tatii in suma de 1.370.295, 00 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :1.240.738, 00lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10, 33%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 129.557, 00 lei, fara T.V.A. .
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 370, 295 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
24800 lei. Perioada de val.a gar.este cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei, resp.90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de part.va fi const.conform cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif.si compl.ulter. prin virament bancar sau printr-un instrument de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instr. care va fi prezentat aut.contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru const.gar.de part.prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006 este de 5.020, 74 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3, din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE. Data de referinta pentru cursul de schimb comunicat de BNR ce va fi avuta in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda este: cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Este necesara pentru cunoasterea situatiei ofertantului pe baza unor documente oficiale, fiind solicitata prezentarea formularelor privind: 1. ?Declaratie privind eligibilitatea? ? Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?- Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese), din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba documentele aferente procedurii sunt: RNP- Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloeanu Viorica, Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian; DS DB: ing.Preda Costel-director, ec.Alexandrescu Mihaela-director economic, jr. Toader Alexandra, ing. Trandafir Ovidiu si ing. Enache Rodica.5. Pentru cunoasterea indeplinirii obligatiilor fiscale sunt solicitate de asemenea ?Certificatul fiscal?, eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si ?Certificatul de atestare fiscala?, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.6. Declaratie de participare la procedura, in care agentul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici. Este necesara cunoasterea calitatii ofertantului de a desfasura activitatea, sa fie inregistrat legal si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire .Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.480.000, 00 le.i Se va completa cifra medie de afaceri in formularul: Informatii generale.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare. Fisa de informatii privind experienta similara va fi insotita de certificari de buna executie ale unei autoritati sau un client beneficiar, cu valoarea, perioada, locul executiei, daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BCE., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Cerinte obligatorii: a. Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: autogreder, buldozer pe senile, compactor autopropulsat, autocisterna cu dispozitiv de stropire., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului. Documente obligatorii: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia.Angajament de paricipare la derularea contracului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract. Calitatea mediului Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer