Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare DF Vale cu Cale +pod '' DS BIHOR


Detaliu pentru invitatia numarul 353747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353747/16.09.2013
Denumire contract: Reabilitare DF Vale cu Cale +pod '' DS BIHOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DF Vale cu Cale +pod '' DS BIHOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reparatii de drumuri -Reabilitare Drum Forestier Vale cu Cale +pod ''Valoarea estimata ;C+M + diverse si neprevazute -743548lei fara TVA din care;C+M -706531leifara TVA- Diverse si neprevazute -37017leifara TVA (ProcentulDiverse si neprevazute este de 5, 28% din valoarea C+M si s-a calculat conform HG 363/2010 art.2e)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 743, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 14130, 0 lei .Daca se constituie in alta valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului anuntat de Banca Nationala a Romaniei , din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire : Garantia de participare va fi constituita , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4486 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Mod de restituire : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul :5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, .Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor. -Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloeanu Viorica, Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian; in cadrul D.S. Bihor: Adrian Florescu, Popa Ionel, Zoltan Szijjarto, Cosmin Mangra, Liviu Judea, Gheorghe Roman.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuiresi faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: -societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliv) atestat conform O.M. nr. 718/2011 pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sauexecuta lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvice sau echivalent, domeniul executie, grupa de lucrari b
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1059746 lei.Se va completat cifra medie de afaceri in formularul: Informatii generale.Se va declara cifra de afaceri pe anii2010 si 2011 si 2012 atat in lei cat si in alta valuta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE: 2010:4, 2122lei/valuta2011:4, 2349 lei/valuta2012 ; 4.4445lei/valutaCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de88316 lei pentru perioada de2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Documente obligatorii: -Scrisoare din partea bancilor care detin acces la finantare, in suma de minim 88316lei pentru o perioada de 2 luni.Suma solicitata s-a obtinut prin urmatorul calcul : Valoarea estimata a contractului(706531 lei) / termenul de executie a lucrarii (16 luni) X perioada de sustinere a lucrarii (2 luni) = 88316lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare cumulatede cel putin 494501 lei.1.Se va completa formularul Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.1.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...)., Cerinta nr. 2 Cerinte pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;i.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. .Necesarul de utilaje si capacitatea /peterea acestora este minim/minima;1Motocompresor aer mobil joasa presiune4.0-5.9mc/min;2 Ciocan pneumatic8-15kg;3 Buldozer pe senile 81-180CP;4Betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic101.250L;5Betoniera cu amestec fortat actionata electric 101-250L;6 Compactor static autopropulsat cu rulouri [valturi], pina lav 12 TF;7Vibrator universal cu motor termic 2.9-4 CP;8Compactor static autopropulsat cu rulouri [valturi], R8-14, de 14 TF;9Malaxor mecanic de afalt 300-1000L; 10Masina automata de taiat si indret.ot. beton actionat electric D=3-20mm;11Stanta electrica de taiat otel-beton , Diam.pina la 40mm;12Masina de fasonat otel-beton Diam.pina la 40mm , 2.2KW;13Motopompa apa monoetaj de joasa presiune montata pe tractor de 65CP ;14Autocisterna cu dispozitiv de stropit cu M.A.J. 5-8T; 15Troliu electric 3, 1-5 TF;16Macara pe pneuri pina la 9, 9TF; 17Macara pionier 0, 5-0, 759TF;18Incarcator frontal pe pneuri pina la 1 mc 19. Buldozer pe senile 65-80CP;20Malaxor mecanic pentru suspensii bituminoase 300-600L;21Macara pe pneuri brat zabrele pina la 9, 9T 2 schimburi ;22Incarcator frontal pe senile pina la 1, 0-2, 5 mc;23 Pompa hidraulica de beton cu 100m conducta pina la 40mc/h;24 Pomparoti dintate pt bitum 2toli;25 Predozator de agregate pt inst.mixturi asfaltice cu 4 comp. 7, 5 kv.26 Tractor pe pneuri 65CP, 27 Autogreder pina la 175cp, 28 Celula de bitum ptinst mixturi asfaltice 20t, 29centrala de betonsemiautomatizata 21-40mc/h., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Documente obligatorii: este suficienta decizia interna de numire., Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .Documente obligatorii:
i.Se va prezenta completat formularul Declara?ie privind personalul implicat in derularea contracului
ii.Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santier
iii.CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractului
iv.Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul ni.Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la termenul limita de depunere a ofertelor.? (in domeniul lucrarilor de constructii hidrotehnice) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare)u are angajat /angajate astfel de persoane), Cerinta nr. 5
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Documente obligatorii:
Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Cerinta obligatorie:
i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
ii)Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, Cerinta nr.7 .Ofertantulva prezenta certificatul de autorizare pentru laborator de grad mimim II propriu, conform Ordinului nr.1497/2011 al Ministerulu Dezvoltarii Rurale si Turismului.In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract, precontract sau angajament de inchiriere /prestari servicii, pentru efectuarea de incercari de laborator cu un laborator autorizat precum si certificatul de autorizare al acestuia. Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 9001 sau echivalenta.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent., Cerinta 2.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 14001 sau echivalenta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: Timpul de mobilizare al executantului ? respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce sepot produce in timpul executiei sau in perioda de garantie a lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer