Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Dispensar medical Gurghiu - lucrarea nu contine cheltuieli diverse si neprevazute .


Detaliu pentru invitatia numarul 347814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)
Numar invitatie: 347814/31.05.2013
Denumire contract: Reabilitare Dispensar medical Gurghiu- lucrarea nu contine cheltuieli diverse si neprevazute .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)Cod fiscal: 5409635, Adresa: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Telefon: 0265536003, Fax: 0265536094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str P.Maior nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Romania, cod postal: 547295, telefon: +40 265536003, fax: +40 265536094, persoana de contact: CONSTANTIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Gurghiu , Gurghiu , str P.Maior nr 8 , jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Dispensar medical Gurghiu- lucrarea nu contine cheltuieli diverse si neprevazute .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare Dispensar medical Gurghiu , lucrari de constructii si instalatii . Lucrarea nu contine cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei ( din care 1100 lei respectiv 1% din valoarea estimata a contractului se va retine contestatarului in conformitate cu prevederile art 278 cu 1 din OUG nr 34/2006 ) pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Garantia se va putea constitui prin scrisoare de garantie bancara , fila CEC , ordin de plata ( cont RO73TREZ4775006XXX000113 deschis la Trez.Reghin ), plata in numerar la casieria Primariei , sau orice alta modalitate de constituire.Garantia se va constitui numai in lei .Curs de schimb BNR la 16.04.2013 este de 4, 3783 lei/euro.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ; suma initiala care se depune de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului , fara TVA ( art 90 alin 1 din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular nr 1Declaratie privind neincadrarea in conformitate cu prevederile art 181 din OUG 34/2006 , modificat prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr 2Certificate constatatoare privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ( original/copie legalizata/xerocopie certificat pentru conformitate cu originalul )Certificat de participare cu oferta independenta - formular nr 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr 3Declaratie privind neincadrarea in art 69 cu 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Boar Laurentiu Dumitru , Padureanu Lucian Ioan , Kiss Tiberiu Stefan , Stan Constantin , Dumbrava Vasile , Kraft Erzsebet , Maris Victor Constantin, Sardean Ioan, Harsan Viorel Mihai, Pop Calin Vasile, Dumbrava Nicolae Francisc, Zoltan Nicolae, Siara Marius Eugen, Butiu Lucian, Gyulai Cosmin Valentin, Bodor Ibolya Olimpia, Bocskai Ladislau, Pop Crinisor Ioan. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde ofertantul isi are sediul . In etapa evaluarii ofertelor solicitam ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul emis de ORC in original/copie legalizata , in cazul in care acesta a fost prezentat in coipe cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe anii 2011 si 2012 sa fie de cel putin 110000 lei . Curs BNR mediu anual lei/euro pt.anul 2011 este de 4, 2379 lei/euro , pt.anul 2012 este de 4, 4560 lei/euro.. Prezentarea bilantului pe anii 2011 , 2012, cu mentiune ca pentru anul 2012 se permite si prazentarea altor documente edificatoare in masura in care acestea reflecta in mod fidel o imagine asupra situatiei economice a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare din ultimii cinci ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari , care vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea contractului, in valoare cumulata de cel putin 110000 lei . Pentru conversia in lei se va utiliza cursul lei/euromediu anual comunicat de BNR (www.bnr.ro)pt.anii respectivi. Certificat valabil la data limita de depunere a ofertei care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii in conf.cu cerintele ISO 9001 sau echivalent si implementarea standardelor de management de mediu ISO 14001 sau echivalent .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer