Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare dispensar uman Cataloi?


Detaliu pentru invitatia numarul 356291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FRECATEI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 356291/04.12.2013
Denumire contract: ?Reabilitare dispensar uman Cataloi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRECATEI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4508657, Adresa: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Telefon: +40 0240548291, Fax: +40 0240548291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Romania, cod postal: 827075, telefon: +40 0240548291, fax: +40 0240548291, persoana de contact: MARIAN NAIMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Romania, cod postal: 827075, telefon: +40 0240548291, fax: +40 0240548291, persoana de contact: MARIAN NAIMAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare dispensar uman Cataloi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructia existenta are functiunea de dispensar uman si datorita degradarilor survenite de-a lungul timpului este necesara interventia asupra sa la nivelul intregii structuri de rezistenta, dar si asupra instalatiilor electrice, sanitare si termice.precum si la nivelul finisajelor.Valoare estimata a lucrarilor fara Cheltuieli diverse si neprevazute este de 709.219 lei fara TVA.Valoare estimata a Cheltuielilor diverse si neprevazute 69.788 lei fara TVA, reprezentand un procent de10 % din cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza.Valoare estimata totala a lucrarilor incluzand capitolul cheltuieli diverse si neprevazute: 779.007 lei fara TVA.Valoarea estimata fara TVA: 779.007 RON
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 779, 007 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 13.500 RON, lei in una din formele prevazute la art. 86. alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul in care se va depune garantia de participare este RO18TREZ6415006XXX000150 deschis la Trezoreria Tulcea. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta retine din garantia de participare, calculata conform art. 278^1 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 atunci cand sunt aplicabile prevederile art. 278 alin. (1) (contestatie respinsa pe fond de C.N.S.C.) si alin. (2) al aceluiasi art. (op.ec.renunta la contestatie) din O.U.G. nr.34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.IMM-urile au dreptul la o reducere de 50 % a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participareGarantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006, corelat cu art.278ยน alin.2 din OUG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in RON.Garantia de buna executie se constituie prin una din formele prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006, , in perioada de valabilitate a ofertei, sau daca partile convin prin retineri conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 asa cum aa fost aceasta modificata prin dispozitile H.G. nr. 1045/2011.Perioada minima de garantie a lucrarilor, dotarilorsi echipamentelor incluse in lucrare este de 24 luni.IMM-urile au dreptul la o reducere de 50 % din valoarea garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-urilor, conform Legii nr. 346/2004.Valabilitatea : conform Anexa la oferta.Documentul de garantare de buna executie va fi depus in original.Garantia de buna executie va face referire expresa la obiectul contractului de achizitie publica, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata.In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 12.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire: 1. Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 13;2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare, si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.B. Persoanele juridice straine vor prezenta : - orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.- Certificatele/documentele edificatoare din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor ;Note: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor .Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Se vor prezenta documentele solicitate.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 13.1;Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Formular nr.8Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt : a. PRIMAR ?NAIMAN MARIANb. VICEPRIMAR - MITU PAULJURIST PUIU GABRIELAc. SECRETAR -CHISLITCHI CATALINd. CONTABIL ? TITA MARIEAe. ACHIZITII PUBLICE ? DESPINA CORINAf. CONSILIER LOCAL ? DESPINA VIORICAg. CONSILIER LOCAL ?DUMITRACHE STELAh. CONSILIER LOCAL ? MOROIANU GHEORGHEi. CONSILIER LOCAL ? TUDOR IONj. CONSILIER LOCAL ? ARAGEA DUMITRUk. CONSILIER LOCAL - CALENIC PETREl. CONSILIER LOCAL ? IORGA VIRGILm. CONSILIER LOCAL ? CASIAN MARINn. CONSILIER LOCAL ? TANASE Vasileo. CONSILIER LOCAL ? BURCUS NICOLAEp. CONSILIER LOCAL ? CERGAU STEFANr. CONSILIER LOCAL ? PATRASCU GHERGHINAPrecizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 7;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.c)Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa formularul nr. 6 din sectiunea "Modele de formulare".Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.c) Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in forma valabila din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre unul dintre eventualii asociati in cazul depunerii unei oferte comune, respectiv subcontractant daca acesta detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea, conform art. 7 din Ordinul 509.b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.c) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.d) Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse de catre ofertantul desemnat castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii in original/copie legalizata.Nota 1: Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala, din ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa aiba o valoare de minim 1.350.000 lei, fara T.V.A.Se va prezenta Fisa de informatii generale (Formularul nr. 9), precum si orice documente din care sa rezulte cifra de afeceri globala obtinuta in ultimii 3 ani financiari incheiati.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50 % pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Alte precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin unui contract, maxim trei a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 683.000 lei, fara T.V.A. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor. Lucrarile prezentate vor fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus, conform prevederilor art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 . Certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare sunt documentele emise de Beneficiarul lucrarilor si anume: Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ Procesele verbale de receptie partiala a lucrarilor/ Procesele verbale de receptie finala, din care sa reiasa receptia la sfarsitul executiei lucrarilor sau receptiapartiala a lucrarilor executate precum si toate elementele necesare pentruconfirmarea indeplinirii acestei cerinte.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea tehnica cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa ?Formularul nr.16. Prin formularea lucrari ?duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;, Cerinta nr. 2 Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti in domeniul obiectului contractului, care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Personalul cheie al ofertantului minim solicitat: - 1 Sef de santier: studii superioare tehnice in inginerie civila si experienta in domeniul specific de minim 3 ani. -1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor (domeniul I) ? atestat de MDRT, cu autorizatia valabila;. - Responsabil cu calitatea in constructii. - Inginer ? specializarea instalatii, cu experienta specifica de cel putin 3 ani in aceasta calitate. - Inginer ? specializarea, constructii civile cu experienta specifica in domeniul contractului de minim 3 ani - 1 Sudor in PEHD, atestat ISCIR cu autorizatia valabila, Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele respective, acesta va prezenta contracte/precontracte de inchiriere sau comodat/angajamentul privind dotarea corespunzatoare/documente care sa faca dovada punerii la dispozitie. Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 20, precum si orice document/certificat care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate.. Echipamentele si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel minim obligatoriu: - Autobasculanta 8 to- Echipament sudura conducte PEHD ? 1 buc - Autobetoniera ? 1 buc - Automacara ? 1 buc - Aparat sudura electrica ? 1 buc - Incarcator frontal ? 1 buc, Cerinta nr. 4Tert sustinator tehnic si/sau profesional(daca este cazul).In conformitate cu prevederile art.190 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract., Cerinta nr. 6Informatii despre asociere.In cazul in care ofertantul castigator este format printr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, la data semnarii contractului de lucrari, va fi prezentat Autoritatii Contractante contractul de asociere legalizat. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, in valabilitate la data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi certificare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediului raportate: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, valabil la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Termenul de executie a lucrarilor va fi prezentat in luni si va fi mai mic sau egal cu 24, termen maxim solicitat de achizitor. Termenul minim acceptat pentru executia lucrariloreste de 12 luni. Pentru un termen mai mic decat termenul minim acceptat, oferta nu va fi punctata suplimentar. Ofertele ce contin ?termenul de executie a lucrarilor mai mare de 24 luni, vor fi respinse ca neconforme.
termen de prezentare pentru remedierea defectiunilor
5
Descriere: Termenul de prezentare pentru remedierea defectiunilor reprezinta durata in care operatorul (ofertantul) se mobilizeaza sa ajunga la fata locului (in cazul sesizarii unei defectiuni aparute in perioada de garantie a lucrarii), constata defectiunea si are o interventie minima in vederea limitarii efectelor devastatoare ce se pot produce. Aceste termen nu include remedierea totala a defectiunii, care difera de la o defectiune la alta. Acesta va fi prezentat in ore si nu va fi mai mare de 24 ore. Termenul minim acceptat este de 2 ore. Pentru termene de prezentare pentru remedierea defectiunilor mai mici decat termenul minim acceptat nu se primesc puncte suplimentare. Ofertele ce contin termene mai mari de 24 orevor fi respinse ca neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer