Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 337855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CHIRNOGENI
Numar invitatie: 337855/22.10.2012
Denumire contract: REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CHIRNOGENICod fiscal: 6483311, Adresa: Str.Rasaritului, nr.11, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Chirnogeni, Telefon: 0751139970, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Primariei, nr.16bis, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Chirnogeni, Romania, cod postal: 907050, telefon: +40 751139970, fax: +40 241854545, persoana de contact: GHEORGHE MANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Primariei, nr.16bis, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Chirnogeni, Romania, cod postal: 907050.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 3.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fide 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2. Sau cu OP in contul autoritatii contractante RO71TREZ2335006XXX001891, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 6483311, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitate;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;?In cazul in care ofertantul depune o contestatie iar CNSC respinge contestatia; cuantumul retinerii se va calcula conform prevederilor art. 278^1 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constiuie in conformitate cu prevederile art. 90 alineat (1)-(3) HG 925/2006, precum si in conformitate cu H.G. 1045/2012 cu modificarile si completarile ulterioare: Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din situatiile de plata; suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181. Cerinta obligatorie: 1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 2. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor. 3.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: ?fie o declaratie pe propria raspundere;?fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: 1.Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante: GheorgheManta ? primar; Agavriloaei Constantin ? viceprimar; Dan Claudia ? secretar; Defta Florentina ? contabil; Bejenaru Aurelian - responsabil cu achizitiile publice. Consilieri locali: Agavriloiei Constantin; Cazacu Ilie; Calin Pantelimon; Dinescu Ion; Jianu Isac; Miron Ion; Nasta Niculaie; Olteanu Laura; Parajneag Aurel; Popa Gheorghe; Slav Ion; Tifu Gheorghe; Voicu Marin.Documentul se depunein original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizataCerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice*romane. Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Cerinta nr. 2-Persoane juridice/fizice*straine. Cerinta obligatorie: 1. Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindsituatia economico-financiara: 1. Formular nr. 9 INFORMATII GENERALE, din Sectiunea IV - Formulare; 2. Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. Cifra medie de afaceri globala peultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011trebuie sa fie de minim 300.000 lei.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006 si ale HG 925/2006 : Formular nr. 21, din Sectiunea IV ? Formulare ? angajament sustinere financiara, autentificat; formularul 6 ? declaratie de eligibilitate, din Sectiunea IV ? Formulare; Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181-Formular nr.7.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica.Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Formular nr. 10, din Sectiunea IV ? Formulare., Experienta similara. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada derularii si/sau finalizarii in ultimii 5 ani, in calitatea de contractant, a cel putin unui contract, in valoare totala de 247.550 lei, fara tva, de natura si complexitate similareobiectului procedurii-Formularul nr.11;copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? a contractului/contractelor care dovedeste/dovedesc exper. similara;copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal (p.v.) de receptie la terminarea lucrarilor/p.v. de receptie finala a lucrarilor;copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator;sau contractul la care a avut calitatea de asociat, si acordul de asociere aferent vizat de beneficiar;declaratie pe propria raspundere a ofertantului-in cazul in care benef. este un client privat si, operatorul ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia. Operatorul ec. care nu satisface aceste cerinte va fi descalificat., Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale peronalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani2.Lista cu personalul de specialitate care va fi utilizat pentru contract cu descrierea pregatirii profesionale si experienta.- Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului;
-copii diplome /atestari /certificari, care sa ateste experienta declarata;
- contract de colaborare/contract de prestari servicii (valabile pe perioada de derulare a contractului) pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului;
- declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura in original a persoanelor implicate in indeplinirea contractului pentru persoane care nu sunt angajati ai ofertantului., Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractului.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii. Ofert. are dreptul de a include inpropun. teh. posib. de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezent. documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achiz. pub. urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontr., aut. contract. va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontract. nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achiz. pub.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nomin. in oferta fara acceptul aut. contract., iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop. teh. sau financiare initiale., Capacitatea teh. si profes. a ofert. poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contract. si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofert. si persoana respectiva.In cazul in care ofert. isi demonstreazacapacitatea teh. si profes. a ofert. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza: -prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiveautentificat, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert. resursele teh. si profes. invocate cu respectarea prevederilor OUG 34/2006 si ale HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea teh. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatelor solicitate, respectiv ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si ca din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si ca din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatelor solicitate, respectiv ISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 60 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x60 puncte. Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Garantia acordata lucrarii
30
Descriere: a)pentru cea mai mare garantie (exprimata in luni), prezentata in oferte, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv30 puncte; b)pentru o garantie mai mica decat cea prevazuta la lit. a), se acorda punctaj astfel: Pnivelul garantie= (garantia (n)/ garantia maxima) x 30 puncte. Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 12 luni si maxim 24 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv sunt mai mici decat 12 luni, vor fi considerate neconforme, conform art. 36 alin. (2) din HG nr. 925/2006, sau sunt mai mari decat 24 luni, nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Termen de executie
10
Descriere: a)pentru cel mai mic termen de executie (exprimat in luni), prezentat in oferte, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv10 puncte; b)pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfel: Pnivelul termen= (termen minim / termen(n)) x 10 puncte. Termenul de executie pentru lucrare va fi de minim 2 luni si maxim 3 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv sunt mai mari decat 3 luni, vor fi considerate neconforme, sau sunt mai mici decat 2 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer