Achizitie publica - REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 337855
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337855/22.10.2012
Denumire contract: REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CHIRNOGENICod fiscal: 6483311, Adresa: Str.Rasaritului, nr.11, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Chirnogeni, Telefon: 0751139970, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Primariei, nr.16bis, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Chirnogeni, Romania, cod postal: 907050, telefon: +40 751139970, fax: +40 241854545, persoana de contact: GHEORGHE MANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Primariei, nr.16bis, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Chirnogeni, Romania, cod postal: 907050.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE DISPENSAR UMAN CHIRNOGENI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 3.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fide 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2. Sau cu OP in contul autoritatii contractante RO71TREZ2335006XXX001891, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 6483311, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitate;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;?In cazul in care ofertantul depune o contestatie iar CNSC respinge contestatia; cuantumul retinerii se va calcula conform prevederilor art. 278^1 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constiuie in conformitate cu prevederile art. 90 alineat (1)-(3) HG 925/2006, precum si in conformitate cu H.G. 1045/2012 cu modificarile si completarile ulterioare: Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din situatiile de plata; suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
-copii diplome /atestari /certificari, care sa ateste experienta declarata;
- contract de colaborare/contract de prestari servicii (valabile pe perioada de derulare a contractului) pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului;
- declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura in original a persoanelor implicate in indeplinirea contractului pentru persoane care nu sunt angajati ai ofertantului., Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractului.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii. Ofert. are dreptul de a include inpropun. teh. posib. de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezent. documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achiz. pub. urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontr., aut. contract. va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontract. nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achiz. pub.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nomin. in oferta fara acceptul aut. contract., iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop. teh. sau financiare initiale., Capacitatea teh. si profes. a ofert. poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contract. si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofert. si persoana respectiva.In cazul in care ofert. isi demonstreazacapacitatea teh. si profes. a ofert. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza: -prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiveautentificat, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert. resursele teh. si profes. invocate cu respectarea prevederilor OUG 34/2006 si ale HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea teh. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatelor solicitate, respectiv ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si ca din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si ca din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatelor solicitate, respectiv ISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 60 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x60 puncte. Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Garantia acordata lucrarii
30
Descriere: a)pentru cea mai mare garantie (exprimata in luni), prezentata in oferte, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv30 puncte; b)pentru o garantie mai mica decat cea prevazuta la lit. a), se acorda punctaj astfel: Pnivelul garantie= (garantia (n)/ garantia maxima) x 30 puncte. Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 12 luni si maxim 24 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv sunt mai mici decat 12 luni, vor fi considerate neconforme, conform art. 36 alin. (2) din HG nr. 925/2006, sau sunt mai mari decat 24 luni, nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Termen de executie
10
Descriere: a)pentru cel mai mic termen de executie (exprimat in luni), prezentat in oferte, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv10 puncte; b)pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfel: Pnivelul termen= (termen minim / termen(n)) x 10 puncte. Termenul de executie pentru lucrare va fi de minim 2 luni si maxim 3 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv sunt mai mari decat 3 luni, vor fi considerate neconforme, sau sunt mai mici decat 2 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:33