Achizitie publica - Reabilitare dispensar uman, comuna Independenta, judetul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 331433
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331433/10.07.2012
Denumire contract: Reabilitare dispensar uman, comuna Independenta, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Independenta-Judetul GalatiCod fiscal: 4040172, Adresa: str. T. Vladimirescu, nr. 81, Independenta, Telefon: 0236826900, Fax: 0236826900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare dispensar uman, comuna Independenta, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare dispensar uman, comuna Independenta, judetul Galati.
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 442 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1700 de lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: prin virament bancar in contul RO57TREZ3065006XXX000236, deschis la Trezoreria Galati sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare se face prin extras de cont, ordin de plata vizat de banca sau instrument de garantare, postat in SEAP si semnat cu semnatura electronica. In cazul in care, din motive tehnice, incarcarea in SEAP a dovezii constituirii garantiei de participare nu este posibila, aceasta se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante, cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea totala, fara TVA, a contractului. Mod de constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii prin retineri succesive se vor aplica prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie ? Formularul 1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt urmatoarele: a)Tarbuc Viorel - primar, b)Tanase Ionel - viceprimar si presedinte al comisiei de evaluare; c) Gheorghita Haralambie-Sandu - secretar UAT si membru in comisia de evaluare; d) Fotin Iuliana - inspector in cadrul compartimentului financiar-contabil; e) Costin Dumitru - consilier local si membru in comisia de evaluare; f) Birsan Iordache - consilier local si membru in comisia de evaluare; g)Gurau Iftene - consilier local si membru in comisia de evaluare.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314 / 2010. Se va prezenta declaratia pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? inconformitate cu modelul anexat Fisei de date a achizitiei ? Formular 2.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: completarea si prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor, Formular 3.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: completare si prezentare Formular 4 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratia va fi insotita de: I. Pentru persoane juridice romane: a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, de plata a datoriilor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II.Pentru persoane juridice straine: Dovezile privind indeplinirea obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, valabile la data deschiderii ofertelor.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una dintre situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. I. Persoane juridice / fizice romane: Cerinte minime obligatorii: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, din care sa rezulte ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata, pentru conformitate.II. Persoane juridice / fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata in limba romana.III. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completare si prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica, semnata de ofertant, valabila pe perioada de valabilitate a ofertei ? Formular 5.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte delucrari executate in ultimii 5ani, 1. Experienta similara de minim 100000 lei fara TVA. Valoarea poate fi demonstrata si prin cumularea a cel mult 3 contracte de lucrari de constructii/reabilitari finalizate si receptionate in ultimii 5 ani.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si strainiutilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.2.Recomandare din partea beneficiarului lucrarii din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului care demonstreaza experienta similara., Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant.2. Curriculum vitae al personalului cheie in indeplinirea contractului.3. Pentru personalul cheie nominalizat de ofertant, cu care ofertantul are contracte de colaborare, se va completa o declaratie de disponibilitate., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 15:50