Achizitie publica - REABILITARE DISPENSAR UMAN IN SATUL MISLEA,COMUNA SCORTENI.JUDETUL PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 320763
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320763/27.02.2012
Denumire contract: REABILITARE DISPENSAR UMAN IN SATUL MISLEA, COMUNA SCORTENI.JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCORTENI (PRIMARIA SCORTENI)Cod fiscal: 2843302, Adresa: SCORTENI, STR. PRINCIPALA, NR. 2, JUD. PRAHOVA, Scorteni, Telefon: 0244/355221, Fax: 0244/355221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SCORTENI, STR. PRINCIPALA, NR. 2, JUD. PRAHOVA, Scorteni, Romania, cod postal: 107525, telefon: +40 244/355221, fax: +40 244/355221, persoana de contact: DORINA CONSTANTINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCORTENI, STR.UNIRII, NR.15, JUD.PRAHOVA, ROMANIA, telefon/fax + 40 244355221, telefon/fax +40 244355299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DISPENSAR UMAN IN SATUL MISLEA, COMUNA SCORTENI.JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reabilitare a interioarelor, fatadei, acoperisului, tamplariei, instalatii si imprejmuire pentru obiectivul de investitie, ,Reabilitare dispensar uman?din comuna Scorteni, satul Mislea, jud.Prahova
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 5700 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: pe perioada de valabilitate a ofertei- modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari cu referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractantaori prin viramentsau numerardirect la autoritatea contractanta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in careofertantul alege sa constituie garantia prin virament plata se va face prin Ordinde pata in contul nr RO11TREZ5355006XXX000252 , deschis la Trezoreria Baicoi. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre, siurmeaza a fidepus in ORIGINAL.Vor fi respectate prevederile art.2781 din OUGnr.34/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constituiin conditiile art.90.alin.1 din HG.925/2006-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurarisau-prin retinere succesive din suma datorata . In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un contla Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent cu respectarea prevederilor HG.nr.1045/2011In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;vor fi respectate prevederile art.91, 92 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului 12A: Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Completare formular 12B: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181din OUG.34/2006completare formularneincadrare in art.69.1.din OUG.34/2006Persoanele cu putere de decizie din cadrul institutiei si implicate in derularea si finalizarea procedurii: -Neacsu Mihai ? Primar- Dragan Toma ? Viceprimar- Ene Mihaela ? Secretar- Negulescu Maria ? Sef Birou Financiar- Constantinescu Dorina ? Consilier Achizitii Publice- Petcu Dorina- consilierSe solicita certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local(certificate de atestare fiscal privind impozitele si taxele locale, certificate de atestare fiscal privind obligatiile la buget, certificate de cazier fiscal). Din acestea sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 12C: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Prezentarea urmatoarelor documente: -cazier judiciar pentru administratorul/administratorii/asociatiiasa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator , care semneaza documentele din cadrul ofertei.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit acesta persoana.- cazier judiciar al companiei(pentru statele unde este aplicabil)Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Prezentare -Certificat constatator emis de ONRC., valabil la data depunerii ofertelor.?in copie conform cu originalul, emis nu maidevreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor;Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, completata conformFormularului 12F, Cerinta nr. 2-Experienta similara, Cerinta nr.3-Informatii referitoare dotari tehnice, Cerinta nr.4-Informatii referitoare la personal, Cerinta nr.5 ?Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.6-Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin mijloaoceelectronice -www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante din str.UNIRII, nr.15, SCORTENI, Jud.PRAHOVA, pe suport magnetic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 13:06