Achizitie publica - ?Reabilitare Dispensarul Policlinic Giurgiu ?
Detaliu pentru invitatia numarul 301065
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Denumire invitatie: ?Reabilitare Dispensarul Policlinic Giurgiu ?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Reabilitare Dispensarul Policlinic Giurgiu ?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 12:35
Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN GIURGIU, Str. Bucuresti, nr. 10, registratura, parter, camera 004.
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIULUI JUDETEAN GIURGIU, Municipiul Giurgiu, Str. Bucuresti, nr. 10, camera 010, parter.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 532, 930 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.art.180; 181;69;
-Decl.calit.participant procedura;
-Certif.particip.oferta indep;
- Certif.atest.fisc. oblig buget stat;
- Certif.atest.fisc. oblig. buget local;
-Certif. obligatiile la Fondul pt. mediu -Certif.constat.- ORC;
-Bilant 2008, 2009, 2010; - Cifra medie afaceri(2008, 2009, 2010)-3.000.000 lei;
-lichiditatea generala pt.2010-100%;
-decl.lista lucrari exec.în ultimii 5 ani;
-cel putin 1 sau maxim 2 contracte-valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000 lei;
-copii contracte/recomandari;
-Decl.efect. medii.anulepersonal;
-Inform. ref. studii, pregat. profesion.;Experti: Sef santier; RTE -constructii civile; RT calitate; Inginer instalatii sanitare; Inginer instalatii electrice; Responsabil SSM;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Sistemele Management ISO: 9001;14001;
- Decl.ref.protec. muncii;
- Informatii subcontractanti/asociati (daca este cazul).
Documentatiaesteatasata in SEAPGarantia de participare 30 000lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a lucrarii
20
Descriere: Durata maxima de realizare a lucrarii (elaborarea documentatiei tehnico-economice + executia lucrarii) este de 34 lunia) pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarii justificata din punct de vedere tehnic se acorda 100 puncte;b) pentru alta durata de realizare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P (durata realizare lucrare n) = (durata realizare lucrare min/durata realizare lucrare n) x 100
Durata garantiei lucrarii
10
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate este de minim 5 (cinci) ani. Pentru un termen de garantie acordat lucrarii executate, de 10 ani, nu se acorda puncte.Nr. crt. Durata garantiei lucrarii Punctaj1Pentru acordarea unei perioade de garantie a lucrarii executateintre>5 ani - < 6 ani202Pentru acordarea unei perioade de garantie a lucrarii executateintre>= 6 ani - < 7 ani403Pentru acordarea unei perioade de garantie a lucrarii executateintre>= 7 ani - < 8 ani604Pentru acordarea unei perioade de garantie a lucrarii executateintre>= 8 ani - < 9 ani805Pentru acordarea unei perioade de garantie alucrarii executate, peste 9 ani100
Punctajul tehnic
10
Descriere: Nr. crt. Coeficientul de transfer termic Punctaj4.1. Coeficientul de transfer termic al geamului termopan54.2. Coeficientul de transfer termic al profilelor. 5