Achizitie publica - ?Reabilitare DJ 572 Topolovatu Mare ? Lucaret, km 86+300 ? 92+100, L=5,8 km?
Detaliu pentru invitatia numarul 334827
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334827/04.09.2012
Denumire contract: ?Reabilitare DJ 572 Topolovatu Mare ? Lucaret, km 86+300 ? 92+100, L=5, 8 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene TimisCod fiscal: 14372969, Adresa: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Telefon: 0040256-406558;0040256-498734, Fax: 0040256-241634
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256498734, fax: +40 256241634, persoana de contact: sediul AC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.417, Timisoara, Romania, cod postal: 300034
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare DJ 572 Topolovatu Mare ? Lucaret, km 86+300 ? 92+100, L=5, 8 km?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari : Executia lucrarilor privind: ?Reabilitare DJ 572 Topolovatu Mare ? Lucaret, km 86+300 ? 92+100, L=5, 8 km? : a) Lucrari de constructie;b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garantie).Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 989, 301 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 104.000 lei;
- perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul RO66TREZ6215006XXX000332, Trezoreria Timisoara, si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata constituirea garantiei.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro, la un curs de 1 Euro = 4, 5558 Lei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).Pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim: 12.000.000 lei.- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate., -Bilantul contabil la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante lucrari., - Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara: lucrari de reabilitare drumuri (prin folosirea unei tehnologii similare celei prevazute in caietul de sarcini); valoarea lucrarii prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin: 6.000.000 lei, excl. TVA; va fi luata in considerare valoarea unei lucrari din cele prevazute in lista solicitata (formular G).(Formularul i; copii ale partilor relevante din contract/PV receptie/ recomandare/ orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc. Recomandarea: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale; valoarea contractului; daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati tehnice.), - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: Completarea Formularului I;
- Completarea Anexei la Formularul I: Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de realizare propus), insotita de documentele solicitate., Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: - sef de santier: SS constructi CFDP; experienta minima: 3 ani vechime in specialitatea studiilor; - RTE: SS constructi, atestat conform normelor in vigore in domeniul: drumuri si poduri; - Responsabil control calitate; - Coordonator SSM, conform HG 300/21.03.2006; - personal muncitor calificat conform normelor legale in vigoare pentru realizarea lucrarilor prevazute in caietul de sarcini (formular C7) ; numarul personalului muncitor va fi corelat cu cerintele caietului de sarcini si cu graficul de executie propus., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul: Completarea Formularului J; - Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus)., - Vor fi puse la dispozitie cel putin categoriile de echipamente, utilaje si instalatii prevazute in formularul C8 din documentatia tehnica de executie.- Se va prezenta: dovada disponibilitatii tuturor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor: prin orice mijloc de proba (in copie) pentru realizarea contractului.- In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in mod clar utilajele/echipamentele/instalatiile puse la dispozitie de catre fiecare operator economic care participa la realizarea contractului.- Laborator de incercari in constructii ? gr. II, autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari in toate domeniile care au legatura cu specificul contractului (pentru profilele/incercarile ANCFD-Agregate naturale pentru lucrari de CF si drumuri, D-Drumuri, MD-Materiale pentru drumuri.). Se vor prezenta : dovada disponibilitatii serviciilor de laborator., - Informatii privind subcontractantii: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractant: Formularul D si C.U.I. (copie), Acordul/acordurile de subcontractare., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Standarde de asigurare a calitatii: - Certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent)., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: - Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare (planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor)
10
Descriere: conform caietului de sarcini
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: conform caietului de sarcini
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 13:38