Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare DJ 664A: Lupeni ? Zona de agrement Straja, km 1+000-km 9+300, judetul Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 347428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 347428/27.05.2013
Denumire contract: ?Reabilitare DJ 664A: Lupeni ? Zona de agrement Straja, km 1+000-km 9+300, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 0254226200, fax: +40 0254226200, persoana de contact: VIOREL ROTAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare DJ 664A: Lupeni ? Zona de agrement Straja, km 1+000-km 9+300, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare DJ 664A: Lupeni ? Zona de agrement Straja, km 1+000-km 9+300, judetul Hunedoara?Activitatea 1- proiect tehnic, caiete sarcini, detalii de executie, DTAC, verificare proiect, asistenta tehnicaActivitatea 2 ? executie lucrari ?Reabilitare DJ 664A: Lupeni ? Zona de agrement Straja, km 1+000-km 9+300, judetul Hunedoara?.Valoarea estimata a achizitiei publice fara TVA, : - proiect tehnic, caiete sarcini, detalii de executie, DTAC, verificare proiect, asistenta tehnica=218.768lei- constructii-montaj=13.972.408lei- organizare de santier=150.000lei- cheltuieli diverse si neprevazute= 279.711 leiTotal=14.620.887lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 620, 887 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 285.000 lei.Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: a. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari (scrisoare garantie bancara sau polita de asigurare).b.Virament bancar in contul RO56TREZ3665006XXX000123 deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4374474.Modalitatea de restituire: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. c) din OUG 34/2006.Pentru garantia de participare in oricare valuta data de referinta pentru echivalenta leu/euro va fi la cursul euro de referinta publicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trezoreriei Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) AC va restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), cu referiredoar la punctele a, c^1 si d), ;si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), subcontractantul (daca este cazul) si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Mircea Ioan Molot- Presedinte, Balint Tiberiu Ioan- Vicepresedinte, Rus Ioan- Vicepresedinte, Dan Stoian - Administrator public, Dan Dana Maria - Secretar al judetului, Daniela Salasan - Director executiv, Amelia Cont - Arhitect sef, Goanta Lia Ani Anemari- sef serviciu, Gabriela Bindea - sef serviciu, Viorel Rotar - sef serviciu, Mariana Birsoan - sef serviciu, Marius Muntean - sef serviciu, Mihaela Stefan - sef serviciu, Antonela Stan - sef serviciu. Consilieri judeteni- Babau Valeriu, Barea Vasile, BoticiOvidiu Laurentiu, Cazan Agripina Elena, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, CristescuCostica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion. Mutiu Florin, Oprisa Ioan Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Socol Ioan Marcel, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Ivanus Nicolae, Zvinca Adrian.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta, sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, si graficul de reesalonare.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. 1. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: prezentare document in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca, ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii - lucrari de constructii a drumurilor si podurilor-(CAEN-4211 lucrari de drumuri);
-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.2. Pentru persoane juridice /fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 28.000.000. lei.Cerinta obligatorie prezentare: 1. Fisa de informatii generale. Fisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.2. Prezentarea documente relevante in confirmarea indeplinirii cerintei (bilanturi contabile, etc).Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie saefectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. http: //www.bnr.roPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate in valoare de minim 200.000 lei fara TVA;, Documente de confirmare care insotesc Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat, in calitate de contractant sau subcontractant, cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate in valoare de minim 13.500.000 lei fara TVA;, Documente de confirmare care insotesc Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: - certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va putea prezenta in sustinerea experientei similare cel putin un contract de achizitie publica, ce presupune atat proiectare cat si executie, in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate invaloare de minim 13.500.000 lei fara TVA;Se vor prezenta: - certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de : - sef de santier inginer constructor de drumuri si poduri- responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul drumurilor- responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (RTC), atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Ofertantul va prezenta: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora-cerinta obligatorie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptulAutoritatii Contractante., Acord de asociere (daca este cazul) Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat., Standardul de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer