Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?,Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti? ? Consolidare corp drum zona Comanesti ? Stroiesti ? Zegujani


Detaliu pentru invitatia numarul 321586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 321586/09.03.2012
Denumire contract: ?, Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti? ? Consolidare corp drum zona Comanesti ? Stroiesti ? Zegujani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 0372521172, fax: +40 0372521152, persoana de contact: SEDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?, Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti? ? Consolidare corp drum zona Comanesti ? Stroiesti ? Zegujani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Judetean Mehedinti implementeaza cu finantare POR proiectul ?, Reabilitare DJ 670 Negoiesti ? Floresti (DN 67), km 64 + 180 ? 89+890, judetul Mehedinti?. Drumul judetean DJ670 are originea la Negoiesti si face legatura intre mai multe localitati pana la Floresti unde se intersecteaza cu DN67. Acest drum a fost si este si in prezent in curs de reabilitare, intre km 64+180?89+890.Pe sectoarele de drum mai jos mentionate au aparut fenomene puternice de instabilitate, care au afectat corpul drumului si anume: Zona 1 : Comanesti intre km 66+960?67+120 L=160 m (stanga, privit in sensul kilometrajului) Zona 2 : Stroiesti intre km 82+200?82+320 L=120 m (stanga)Zona 3 : Zegujani intre km 84+600?84+800 L=200 m (dreapta), ce urmeaza a fi reabilitate.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 996, 987 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 78.000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor si trebuie prezentata in original.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 4200 lei- in conf cu prev art.278 ^1 alin.1 lit.b
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG925/2006.- prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va comleta de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 si d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s- au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP314/2010 4. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art. 13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MARIUS BALU - PRESEDINTE, NODIT ANDI - VICEPRESEDINTE, NICOLICEA LIVIU - VICEPRESEDINTE, FILIP LUCIAN - DIRECTOR EXECUTIV. 1) Se va atasa in SEAP Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie ). Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul are depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 1.000.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pentru o perioada de 1 luna., 2. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 7.950.000 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul are obligatia de a prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie finala sau partiala) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare (lucrari de consolidare corp drum cu fundatii speciale) in valoare de 3.950.000 lei fara TVA, 2. Ofertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului.Se vor prezenta documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului asa cum rezulta din proiectul tehnic atasat prezentei Fise de date a achizitiei.Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului sunt : Statie de betoane autorizata conform legii, autobetoniera, statie totala, laborator autorizat ( de minim gradul II), instalatie de forat si betonat coloane (piloti) cu tubulatura de protectie recuperabila, diametru 880 mm., 3. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului.Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 Responsabil de contract ? inginer cu experienta profesionala in lucrari de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar: 1 Responsabil tehnic cu executia pe domeniu Af (lucrari de fundatii) atestat MDRT; 1 Responsabil tehnic cu executia pe domeniu drumuri si poduri atestat MDRT; 1Responsabil tehnic cu calitatea; 1Inginer topograf; 1, Standard de asigurare a calitatii ISO 9001, 2.Standard de asigurare a calitatii ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer