Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare DJ 709D, km 10+500-15+400, Semlac-Seitin.


Detaliu pentru invitatia numarul 346621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 346621/14.05.2013
Denumire contract: Reabilitare DJ 709D, km 10+500-15+400, Semlac-Seitin.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 0357731100, fax: +40 0357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, Str.Corneliu Coposu nr.22, mun.Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DJ 709D, km 10+500-15+400, Semlac-Seitin.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare DJ 709D, km 10+500-15+400, Semlac-Seitin, conform listelor de cantitati prezentatesi a caietului de sarcini. Mentionam faptul ca valoarea estimata aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0, conform devizului estimativ emis de proiectant.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 249, 955 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 20.000 lei, irevocabila si se va prezenta in limba romana, pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de const.(conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru pers.fizice/ juridice straine;prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., in numerar la casieria CJA (max.5000 lei). Dovada const.garantiei, dupa caz insotita de declaratia de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav.Judetului Arad, prin CJA, sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav. careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil.pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata; Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4)din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei, cfm. art.278^1 alin.(1) OUG 34/2006.In cazul in care garantia va fi depusa in euro, conversia se va face la cursul leu/euro emis de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art.90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere si perioada de garantie acordata lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune ofertele. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl. ulterioare. Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (conform art.3 lit.s^2) sunt: Petru-Nicolae IOTCU-presedinte, Cristian-Ioan DRAGAN-administrator public, Romulus-Remus GUTU -vicepresedinte, Adrian-Florin TOLEA-vicepresedinte, Gheorghina-Mirela RIBOVICI-director executiv, Adrian NEDELCIU-director executiv, Cristian-Gheorghe CIRLUGEA-director executiv adjunct, Nadia-Raluca LUCACI-sef serviciu achizitii publice, Liliana-Daniela TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate, Silvana-Daniela LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ, Diana-Otilia PUIA-consilier, Renate-Ecaterina KELEMEN-consilier juridic, Mirela-Leontina STANA-consilier, Aurica-Steluta DUMITRACHESCU-consilier, Lucia-Dorina SARGHI-consilier, Livia DUMITRU- referent, Pavel ZAHORECZ-sef serviciu administrare drumuri si poduri, Mirela-Liana DANILA-consilier, Doina-Marioara DARAU-consilier, Flavius-Brutus Vlad-consilier, Gelu-Alin MORGOVAN-consilier, Mia CIUPERCEA-consilier, respectiv consilierii judeteni: Zeno-Catalin ACHIM, Aurel ARDELEAN, Gyorgy BOLONI, Simion BUDIU, Dorina-Rodica CHAMBRE, Valentin COVALIV, Vasilica DAMIAN, Daniel-Sorin DURUS, Dumitru-Florian ENACHIUC, Cristian FEIES, Ioan GLIGOR, Dacian-Alin Harlau, Simona-Lucia IORGOVAN, Cornel-Stefan LUCACI, Ioan MICLE, Petru MOT, Daniel NEGREA, Mircea-Laurentiu ONEA, Caius-Mihai PARPALA, Cosmin-Nicolae PERETEATCU, Ioan PLAVETI, Garofita POPA, Mircea PURCARU, Gheorghe SABAU, Ioan-Gheorghe SECULI, Marius-Mircea SULINCEAN, Gyorgy SIPOS, Florin-Dan TRIPA, Ion ULICI, Teodor VESA. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani nu mai mica decat: 2.400.000 lei. In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM cfm. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate de cifra de afaceri, cerute in achizitiile publice., Se va completa urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale?Formularul nr.3. In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala.Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro= 4, 2379 lei, Anul 2012:4, 4560. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei oferte individuale/comuna care beneficiaza, dupacaz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, asa cum au fost ele mentionate in Caietul de sarcini, ce face parte integranta din documentatia de atribuire.Va avea la dispozitie (proprietate, chirie, alte forme de punere la dispozitie) minim urmatoarele utilaje: autogreder, excavator cu cupa, autobasculante pt. transport materiale, autobasculante cu prelata pt. transport mixtura, container termostat pt. asfalt, cilindru compactor cu rulouri netede 120KN, compactor cu pneuri 160KN, matura mecanica, masina taiat rosturi, cisterna apa, autogudronator pt. raspandire emulsie bituminoasa cationica, repartizator-finisor pt. mixtura asfaltica, echipament pt. executia marcajului rutier, laborator de incercari autorizat sau contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat sau laborator de incercari autorizat pus la dispozitie prin alte forme(conform HG nr. 28/2008). Se va completa Formularul nr.15., Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa Formularul 16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului;, Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: sef de santier/sef de lucrari, personal responsabil tehnic cu executia RTE, resposabil tehnic cu calitatea CQ si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Toate documentele solicitate (autorizatiile/ legitimatiile/ certificarile etc. trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor). Se vor completa: Form.11?declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Formular nr. 13-Lista/ informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executialucrarilor., Pentru persoanele nominalizate se vor anexa: Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestuicontract (Formular nr.14), Copii ale contractelor de munca sau alte contractede prestari servicii incheiate anterior datei de deschidere a ofertelor, Diplome care atesta specializarea personalului, Autorizatii/ certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa. In cazul in care personalul nominalizat nu are relatie contractuala cu ofertantul pentru acel personal se va prezenta un Angajament de participare. Toate autorizarile/ legitimatiile/ certificarile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Ofertantultrebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data limitadepunerii ofertei) a executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, lista din care sa rezulte cel putin 1, maxim 2 contracte de lucrari similare cu cele supuse achizitiei, cu valoare cumulata de cel putin 1.200.000 lei, fara TVA. Se vor completa: Formular 8 lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate, Formular 9 Experienta similara care va fi insotit de certificari de buna executie (prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme executia lucrarii) pentru cele mai importante lucrari., Formular 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul 9 va fi insotit de certificari de buna executie (prezentarea oricaror certificate/ documente care sa confirme executia lucrarii) pentru cele mai importante lucrari. Certificarile/ documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua inconsiderare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective deactivitate., In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice si profesionale se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resurselesubcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Tertul poate sustine un operator economic prin punerea ladispozitie a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatulde implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontr. tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta., Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta sistemul demanagement de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR ENISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, intermenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditiaprivind SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) Sisteme demanagement de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membrual asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul uneisustineri/subcontractari, tertul/ subcontractantul nu poate indeplini aceastacerinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., e-mail, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorilor economici)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer