Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare DJ104 Sercaia-Hoghiz km.0+000-23+830


Detaliu pentru invitatia numarul 353417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 353417/05.09.2013
Denumire contract: Reabilitare DJ104 Sercaia-Hoghiz km.0+000-23+830
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bul. Eroilor, Nr. 5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268410777/104/221, fax: +40 268472305, persoana de contact: DIUAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Brasov, str. N. Balcescu nr.67, cam. 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DJ104 Sercaia-Hoghiz km.0+000-23+830
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare DJ104 Sercaia-Hoghiz km.0+000-23+830?sectoarele Sercaia km.0+000-0+265 ; Parau km.3+555-4+525 ; Comana de Jos km.12+330-13+25514% aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute reprezinta suma de 1.179.266 lei (14% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 602, 598 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: cont trezoreria Brasov 1315006XXX000169, CUI 4384150. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Daca se doreste depunerea garantiei de participare in valuta pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda sa se faca la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ( sau urmatoarea zi lucratoare, dupa caz).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 80.000lei. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa?formularul nr. 8. Garantia de participare se va restituii in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Neprezentarea constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat duce automat la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conform formular nr. 32. Garantia de buna executie se va const. conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - Formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 1Ac) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1C.Personal: Cancescu Aristotel Adrian ? Pre?edinte, Pascu Mihai Lucian?vicepre?edinte, Ispas Radu-Administrator public, Dir.Ec: Aurelia Popescu, Secretar: Maria Dumbraveanu, Comisie: Blaga Nicolae, Cirica Emil, Miron Adrian, Craciun ClaudiaAntal Mihaela, Arhip Corina, Boboc Daniela.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1B;f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?);h)persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate in copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiilecuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoanele juridice straine prezinta: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; Certificatul de Rezidenta Fiscala sau o declaratie valabile pentru anul in curs. Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesionalDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., Cifra de afaceriBilanturile contabilepe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente. Ptr operatorii economici care nu au obligatia legala de a prezenta bilantul pe 2012 pana la data limita a depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri. Documentele vot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2010-2012, care sa fie de min. 16.000.000 lei(1EURO= 4, 4250 lei/12.08.2013). In cazul ofertantilor din categ IMM(facand dovada prin prezentareadocumentelor prevazute in Legea 346/2004) acestia beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anii respectivi. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.In sit in care un grup de opec in asociere depune oferta comuna, sit ec si financ se demonstr prin luarea in cosid a resurselor tuturor membrilor asocierii. Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepl oblig contr. In conf cu prev art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11 alin.1 din HG 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data limita a depunerii ofertelor, in urma), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Prezentarea fisei de experienta similara pentru contracte al caror obiect a fost reabilitarea drumurilor, insotite de documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la : beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului) pentru cele mai importante lucrari.Se vor prezenta cel mult 3 contracte executate in ultimii 5 ani avand ca obiect executia de lucrarisimilare obiectului contractului a caror valoare cumulata sa fie de min 8.400.000 lei fara TVA. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicDotarea minima necesara: ? 1 buc statie mixturi asfaltice;? 1 buc statie de beton;? 2 buc repartizor finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;? 4 buc cilindru compactor;? 2 buc autogreder;? 2 buc freza de asfalt;? 6 buc autobasculante;? 2 buc excavator;? 2 buc incarcator frontal;? 1 buc autobetoniera.Utilajele pot fi proprietate, leasing sau inchiriate., PersonalDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006.Personal minim necesar: ? Sef santier: studii superioare - Facultatea de Constructii -Drumuri si Poduri;? responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MDRT;? responsabil cu securitatea muncii;? nominalizare responsabil de calitate;? nominalizare responsabil de mediu., Informatii privind subcontractantii: Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?., In cazul unei asocieri a doi sau mai multi ofertanti, se impune ca cel putin un ofertant sa indeplineasca conditia de experienta similara. Asocierea va fi legalizata numai in cazul castigarii licitatiei. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatie, ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul lucrarilor supuse procedurii de licitatiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer