Achizitie publica - REABILITARE DRUM CIMITIR IN SATUL GHIDIGENI,COMUNA GHIDIGENI,JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 325986
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325986/08.05.2012
Denumire contract: REABILITARE DRUM CIMITIR IN SATUL GHIDIGENI, COMUNA GHIDIGENI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHIDIGENI (PRIMARIA GHIDIGENI)Cod fiscal: 3655897, Adresa: GHIDIGENI, Ghidigeni, Telefon: 0236/868220, Fax: 0236/868220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GHIDIGENI, Ghidigeni, Romania, cod postal: 807145, telefon: +40 236/868220, fax: +40 236/868220, persoana de contact: ANGELICA JINGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GHIDIGENI, Ghidigeni, Romania, cod postal: 807145, telefon: +40 236/868220, fax: +40 236/868220,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM CIMITIR IN SATUL GHIDIGENI, COMUNA GHIDIGENI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Reabilitareaa3 sectoare de drum cu o lungime totala de 565 m.l utilizand strat de legatura din binder BAD 25, de 5 cm grosime, strat de uzura din beton asfaltic BA16 cu suprafata rugoasa, de 4 cm grosime- Santuri cu sectiune trapezoidala, pereate cu beton, pe ambele parti ale sectorului de drum cu lungimea de 365, 00m;
-4(patru) podete tubulare cu diametrul de 1200 mm.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, conform invitatiei departicipare.3. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare poate fi constituita sub urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea comuneiGhidigeni-se prezinta in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante comunaGhidigeni : RO28TREZ3075006XXX000114, CUI-3655897, deschis la Trezoreria Tecuci. In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiuneaconform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin .(2) din Legea nr.346/2004, privind stimulareaIntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere micasau mijlocie , respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul)-completareFormular nr. 19.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acestadin urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.c) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1%din aceasta in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractluifara TVA si se va constitui prin una din modalitatile urmatoare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatiicontractante de indeplinirea calitativa, cantitativa si in perioada convenita a contractului;
-Daca partile convin cu ocazia semnarii contractului, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent, pe numele contractantului, se stabileste in procent de 10 % din pretul contractului si se contituie prin retinerisuccesive din situatiilede lucrari .Suma initiala care se va depune va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : - Declaratie privind eligibilitatea.Documente solicitate : Formular nr. 1 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2 : - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Documente solicitate : Formular nr. 2(din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate : Formular nr.3 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente solicitate : Formular nr. 4 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Documente solicitate : Formular nr. 5 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul /Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau de actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Tabacaru Eugen-Primar, Pirvu Aurel- Viceprimar ( Presedinte al comisiei de evaluare), David Natalita ? Secretar- membru in comisia de evaluare, Jinga Angelica- membru in comisia de evaluare.Atentie!In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerinta nr.4 -Persoane juridice/fizice romane : - Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale ai alte venituri ale bugetului local pentruluna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele mentionate mai susva fi prezentat in original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Cerinta nr.1 - Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel mult 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 560.000 lei, fara TVA, Cerinta nr.2Lista cu lucrarile executatein ultimii 5 ani, Cerinta nr.3Informatii referitoare la dotari tehniceOfertantul pentru a fi calificat trebuie sa aiba in proprietate sau contract de inchiriere, leasing sau orice forma de detinere, utilaje si mijloace auto care sa fie folosite in cadrul contractului: - autogreder ;
- cilindri compactori lis-lis;
- cilindri compactori pneu-pneu;
- masina de colmatat rosturi la cald;
- autogudronator;
- autocisterna;
- finisor de asfalt;Statie de preparare asfalt dotata cu instalatie complet automatizata de producere a mixturii asfaltice armata cu fibre celulozicecu autorizatia de mediu valabila pentru locatia unde este amplasata.- Laboaratoarele utilizate si autorizate cu minim gradul II ( propriu sau dovada existentei posibilitatii de a realiza analizele necesareintr-un laborator autorizat);, Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitatePentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: - un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului .Atestatul trebuie sa fiein termen de valabilitate.- Un responsabil cu calitatea ?angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului.- Un sef de santier drumuri- se va prezenta copia diplomei de absolvire.- Un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat)., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.6Informatii privind asociatii Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent., Informatii privind standardele de protectie a mediuluiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 19:38