Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Reabilitare drum comunal DC 142 ? Intersectie DJ 592D ? Linie CF si strazi in localitatea Jabar, comuna Boldur, judetul Timis"


Detaliu pentru invitatia numarul 347984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Boldur
Numar invitatie: 347984/05.06.2013
Denumire contract: "Reabilitare drum comunal DC142 ? Intersectie DJ 592D ? Linie CF si strazi in localitatea Jabar, comuna Boldur, judetul Timis"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BoldurCod fiscal: 4357945, Adresa: Nr. 176, Boldur, Telefon: +40 0256356947, Fax: +40 0256356947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nr. 176, Boldur, Romania, cod postal: 307080, telefon: +40 0256356947, fax: +40 0256356947, persoana de contact: Stoi Constantin-Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Boldur, Nr.176, Judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reabilitare drum comunal DC142 ? Intersectie DJ 592D ? Linie CF si strazi in localitatea Jabar, comuna Boldur, judetul Timis"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC142 ? Intersectie DJ 592D ? Linie CF si strazi in localitatea Jabar, comuna Boldur, judetul Timis, conform proiect si caiete de sarciniValoarea totala estimata a contractului, este de 4 814 070, 57 lei fara TVAAceasta cuprinde: , - 4 376 427, 79 lei fara TVA - valoarea estimata pentru executia lucrarilor conform proiectului tehnic;
- 437642, 78 lei fara TVA -contravalaorea lucrarilor diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 10 %, aplicat la valoarea lucrarilor de C+M
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 814, 070.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 87500 lei valabila minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original; - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - se prez in original; - virament bancar in contul autoritatii contractante RO29TREZ6235002XXX001559 deschis la Trezoreria LUGOJ ? se va prez copie lizibila dupa OP cu stampila bancii; AC are dretul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de particpare cf. art. 87 alin. lit a-c, precum si atunci cand a inaintat catre CNSC o contestatie privind procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu; in aceasta situatie se vor aplica preved art 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA ;Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: - Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor aplica prevederile art. 91 si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare;Certificatele trebuie sa sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata , c.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, ? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizari procedurii de atribuire sunt: Stoi Constantin Cristian, primarul Comunei, Presedinte comisie de evaluare: Laudacescu Calin Cornel, referentMembrii: Tigris Daniel, viceprimar ;Borlovan Livia, referent ;Carabas Nicolae Lucian, referent ;Bucur Florian Gabriel, consilier juridic ;Expert cooptat: Ing. Zima AndreiConsilieri locali : Adam Ioan, Ardelean Ioan-Calin, Artan Valentin-Danut, Berci Viorel , Borsa Silviu, Brancu Flavius-Sergiu, Chindea Elena, Lelescu Dorin, Maranescu Silviu-Gelu, Zgriba Ioan.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original;Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in original 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii valabile/reale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;
- ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitatofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentruconformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita dedepunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantuleste rezident, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu a intrat in faliment, insotite de traducere autorizata silegalizata a acestora in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Vor fi prezentate: - bilant contabil sau extras din acesta aferente exercitiuluifinanciar 2011, vizat si inregistrat de organele competente. Documentelesolicitate vor fi prezentate de ofertanti/ofertantii asociati in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine, documentele edificatoare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copie certificata pentru conform cu originalul in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat. Se va completa fisa de informatii generale (Formularul nr. 6), 2. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de 1.700.000 lei pentru o perioada de4luni incepand de la data atribuirii contractului / emiterii ordinelor de incepere a serviciilor pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 5 luni. Plata se va efectua in fct. de sumele alocate de MDRT. La fiecare aloc. bug, dupa rectificarea bugetului local cu suma alocata, executantul va emite factura care va fi achitata de beneficiar. Cf.Norm.Metod. de apl. a H.G.577/1997 aprobate prin Ordinul MADRT nr.1564/2010, alocarea fondurilor de catre MDRT se efect. esalonat, in limita plafoanelor anuale aprobate la nivelul ministerului, pana la finalizarea decontarii valorii contractate a obiectivului., Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani financiari incheiati sa fie de minim 8 750 000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Nu se impune dovedirea acestui indicator prin prezentarea bilantului contabil aferent anului 2012, Autoritatea Contractanta lasand la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate. Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu, comunicat de ECB pentru anul respectiv. Se va completa Formularul 28 declaratie financiara. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 - Formular Anexa A cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea licitata. Se va prezenta Formularul nr. 29 identificare financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul impreuna cu asociatii ? trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2008, 2009, 2010, 2011 si 2012) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati locale sau clienti privati. In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa demonstreze valoarea de minim4 300 000 lei prezentand un contract de executie lucrari cu obiect similar conform Cod CPV 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2) . Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze valoarea de minim 4 300 000 lei prezentand un contract de executie lucrari cu obiect similar conform Cod CPV 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2).Se va prezenta Form.30, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani Form.8, insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit -Formular R-emise sau contrasemnate de benef. Acestea vor fi prezentate in copii Legaliz/copie lizibila cu ment."cf cu originalul", Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat si subcontractant, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate / leasing sau contract / conventie de inchiriere) de toate tipurile de echipamente asa cum au fost ele mentionate in Caietul de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire si de urmatoarele: - statie/statii de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie/statii de mixturi asfaltice.Se vor accepta si declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele se vor prezenta copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta Formularul 13 ., Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantuluiLista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului: Expertii cheie trebuie sa fie minim 4 (patru) si sa indeplineasca urmatoarelecriterii minimale: - sef de santier: 1 inginer cu specizarea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz; -1 responsabil tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz, atestat MDRT; - 1 responsabil cu asigurarea calitatii (CQ controlor de calitate); - 1 inginer topometrist. Se solicita persoane diferite pentru fiecare pozitie. Se vor prezenta copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul? dupa atestat/autorizatie pentru RTE, iar pentru expertii CQ decizia de numire. Se va prezenta Declaratie de disponibilitate. Nota: Se vapermite, pe langa prezentarea de contracte de prestari servicii si contracte de colaborare cu persoanele de specialitate. Se vor prezenta Formularele nr. 9-12., Informatii privind subcontractantii: Completarea si prezentarea Formularului nr.14 Declaratie privind subcontractantii, specializarea si acordul acestora.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Completarea Formularului 4 Declaratie privind neincadrarea in sit. art. 69^1 din OUG 34/2006.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Se va completa si prezenta Formularul nr. 15?Acord de subcontractare., Informatii privind asociatii: Acordul de asociere prezentat in original, va cuprinde in mod obligatoriu, drepturile si obligatiile fiecarui asociat, perioada de valabilitate (minim: durata contractului), desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale, procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat (procent si valoare), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului; clauze de reziliere. In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de asociere legalizat. Cerinta minima privind cifra medie de afaceri in domeniul principal de activitate va putea fi dovedita prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date a achizitiei, succesiv pentru fiecare asociat .Se va completa si prezenta Formularul nr. 16-Acord de asociere. Se va completa si prezenta Formularul nr. 17 Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. Se va completa si prezenta Formularul nr. 18 Declaratie privind legalizarea asocierii, Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la 69^1 din OUG 34/2006. Se vor prezenta Formular 7, Formular 19, Formularul 19.1 si 19.2 Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere a ofertelor., Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer