Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum comunal DC 159 ? comuna Sandominic, jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 304583
Autoritate contractanta
COMUNA SANDOMINIC
Cod de identificare fiscala: 4245879
Adresa: str. Principala, nr. 507, jud. Harghita, loc. Sandominic, Sandominic
Telefon: 0743.638.264
Fax: 0266336578
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare drum comunal DC 159 ? comuna Sandominic, jud. Harghita
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC 159 ? comuna Sandominic, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.07.2011 17:13
Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sandominic, strada Principala nr.507, jud.Harghita
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sandominic, strada Principala nr.507, jud.Harghita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 381, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii de eligibilitate conform art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006;Certificate de atestare fiscala cu valabilitate la zi;Certificat constatator ORC sau echivalent;Scrisoare de bonitate bancara;Capacitatea economica sifinanciara: bilanturi contabile pe anii 2008, 2009, 2010;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 2008, 2009, 2010 minim 750.000 RON;Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani: limita minima cel putin o lucrare similara realizata in valoare minima de 380.000 RON;Informatii privind dotarea cu utilaje si echipamente tehnice;Informatii privind efectivul mediu de angajatii pe ultimii 3 ani si asigurarea personalului tehnic;Informatii privind subcontractarea (daca este cazul);Informatii privind asocierea (daca este cazul);Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent;Standarde de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent;
Garantia de participare 4.000 lei.Documentatia de atribuire atasata invitatiei de participare pe SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer