Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum comunal DC 162, comuna Leleasca, jud. Olt.


Detaliu pentru invitatia numarul 338927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LELEASCA (PRIMARIA COMUNEI LELEASCA)
Numar invitatie: 338927/06.11.2012
Denumire contract: Reabilitare drum comunal DC 162, comuna Leleasca, jud. Olt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LELEASCA (PRIMARIA COMUNEI LELEASCA)Cod fiscal: 5139825, Adresa: comuna Leleasca, judetul Olt, Leleasca, Telefon: 0745317381, Fax: 0249469502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Leleasca, judetul Olt, Leleasca, Romania, cod postal: 237240, telefon: +40 745317381, fax: +40 249469502, persoana de contact: Victor Bostinaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)com. Leleasaca, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum comunal DC 162, comuna Leleasca, jud. Olt.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, documentatie obtinere autorizatie de construire, PT siDDE, documentatii pentru avize si acorduri, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului si executie lucrari pentru Reabilitare drum comunal DC 162, km 0+000-3+865, comuna Leleasca, jud. Olt.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 349, 424 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 66988.47 lei, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)safaca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre bancapana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze caacopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 7129.42 lei calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta;Declaratie privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei valabil la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Negreanu Ion ? primar; Selescu Vasilica-viceprimar, Stanescu Camelia- secretar, Paunescu Ioana- contabil, consilieri locali: Alecu Cristian, Bostinaru victor, Dobrica Virginia, Dicu Nicolae, Enache Constantin, Militaru Stefania, Mierlici Marin, Udroiu Nicolae. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privindezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 256770 lei pentru proiectant si minim 6442078 lei pentru executant. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1435467 lei pentru lucrarea "Reabilitare drum comunal DC 162, comuna Leleasca, Judetul Olt"Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1435467 lei si pentru o perioada de 6 luni.Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Executantul trebuie sa dispuna de: 1 Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri; 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor;1 Responsabil protectia muncii/SSM. Proiectantul trebuie sa dispuna de :1 sef proiect ? Ing./subing. constr drumuri cu experienta inprofesie; 1 ing./subing. proiectant specializ. drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime. CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime. Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat se vor atasa: i) Copii lizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati inoferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire aacestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale., Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: unul sau mai multe contracte similare cu o valoare totala de cel putin 70000 lei pentru proiectare si unul sau mai multe contracte de cel putin 3221000 lei pentru executarea de lucrari de drumuri; Se vor prezenta : - contracte sau extrase din contracte in copie confom cu originalul. In cazul in care contractul contine clauze deconfidentialitate, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul si durata contractului, caracteristicile teh. ale lucrarilor, precum si pagina finala cu semnaturi.;
- recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract in copie certificata confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstrezerespectarea cerintei minime de calificare;
- Procese verbale de receptie pentru fiecare contract in copieconform cu originalul., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna: Pentru executie drum: Buldoexcavator ;Incarcator frontal ; Autogreder ;Autobasculante ;Statie de preparat mixturi asfaltice ; Repartizator mixturi asfaltice ; Repartizator emulsie bituminoasa ; Cilindru compactor ;Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice. Pentru proiectare: statie topografica si softul aferent; minim 1 licente soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD ;minim 1 calculatoare ;minim 1 imprimante format A3. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere. Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul constructii de drumuri. Operatorul economic(proiectantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe bazastandardelor SR EN ISO9001 sau echivalent pentru domeniul proiectare., Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management almediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii dedrumuri. Operatorul economic(proiectantul) trebuie sa prezinte Certificareasistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul proiectare.Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantulin cauza fiind eliminat.Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G. 925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita- in luni calendaristice
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 20:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer